Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skrev en tråd her tidligere om at jeg møtte typen til ei fjern venninne på byen, og han sa de hadde gjort det slutt. Denne venninna har betrodd seg en del til meg via Facebook om deres dårlige forhold de to siste årene, og jeg har rådet henne til å gå fra han flere ganger.

Jeg var full denne kvelden og han var alene, og jeg klarte å nevne en del av de tingene hun har fortalt meg og lurte liksom på hvorfor han holdt på sånn, uten å få noe klart svar på det. Jeg tok sikkert opp masse private ting. Han mente jo så klart at det var hun som var "gal" og umulig å ha med å gjøre, og ikke han selv. Det virket også som en kjempegod idé at vi utvekslet tlf.nr der og da, noe jeg angret hardt på dagen etter når det først gikk opp for meg. I tillegg hadde han lagt meg til på Facebook, noe jeg ikke husket før dagen etter når venninna mi spurte om jeg ikke kunne slette han. Det gjorde jeg så klart.

Den dagen satt jeg å sendte mld til de annenhver gang. Hun skrev at hun ikke ville det skulle være slutt og ventet på at han skulle komme hjem i kveld, og han sendte meg mld å lurte på om ikke jeg ville bli med han å reise bort neste helg, eller om han fikk lov å ringe meg når han ble helt singel. Jeg sa så klart nei, da jeg ikke er keen på denne fyren. Selv om det virket legitimt kvelden før når jeg hadde "ti" i promille og det likevel var "slutt" mellom de..

Problemet nå er: hun vil gjerne gi de en sjanse til. Og gjør hun det, er hun stokk dum, for den fyren kommer aldri til å bli noe bedre.. Men; jeg kan jo fjerne all usikkerheten hennes med en gang ved å fortelle at han har sjekka meg opp, men aberet er at hun så klart konfronterer han, og da vil han bli sur på meg og fortelle at jeg baksnakket henne.

Skal jeg ta støyten og risikere vennskapet, eller skal jeg la de seile sin egen sjø å håpe at hun selv snart imnser hvordan han er?

Anonymous poster hash: f28d2...ae9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs på hvor god venninne det er. Jeg ville fortalt det, for sånn som jeg ser det her, så skylder du ikke han noe lojalitet. Ikke gidd å støtt oppunder det planlagte utroskapet han holder på med, med å spørre om du du er ledig når han er "helt singel" som han sier.

Gjest Blomsterert
Skrevet

Ville snakket med henne,fortalt som det var og bedt om unnskyldning.

AnonymBruker
Skrevet

Har de barn? Hvor seriøst er forholdet deres?

Anonymous poster hash: b1b86...1de

Skrevet

Bare vis henne samtalen du.

AnonymBruker
Skrevet

Å, kom igjen. Du er ikke keen på han (er du sikker? jeg er aldri så full at jeg ikke gjør noe jeg ikke innerst inne vil). Du liker han ikke. Du skylder han ingenting.

På den annen side, hvis det er snakk om en fjern venninne, hvorfor gidde å gå så opp i hennes kjærlighetslivsproblemer?

Jeg ville uansett fortalt at han forsøkte å sjekke meg opp og ble avvist. Og så hadde jeg ikke giddet å høre på all sutringen hennes.

Anonymous poster hash: e4d96...37e
Skrevet

Si at hun bør droppe han, at du møtte han på byn, og prøvde å sjekke deg opp. Tabbe å gi han nummeret, men der kan du evt. dra en hvit løgn. Si han fant det på facebook eller gule sider. Venner før gutter - særlig de du ikke er keen på engang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...