Gå til innhold

Hvor mye tid forventer du at en eventuell partner skal bruke på deg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis dere bor i samme by? Jeg er sammen med en mann som ikke bare er veldig opptatt, men som oftere enn ikke prioriterer helt andre ting enn meg når han først har fri. Vurderer å gjøre det slutt og lurer derfor på hva dere tenker er normalt. Ville det for eksempel vært dealbreaker om han/hun bare hadde tid til deg 2 kvelder i uka?

Anonymous poster hash: f425f...719

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal alltid være første prioritet :)

Anonymous poster hash: 6fcb9...94e
  • Liker 2
Skrevet

To dager i uka er helt ok dersom jeg er 100% prioritet når vi først er sammen. Dvs null telefon og/eller jobb når vi er sammen.

AnonymBruker
Skrevet

Dersom tlf er på stille og det bare er oss to de to dagene, så er det vel greit, men litt kjipt å bare få sex 2 dager i uka.

Anonymous poster hash: a1ff0...ea0
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde også savnet å ha sex oftere enn det.

Men bortsett fra det, så tenker jeg at det kommer litt an på om dere meldes og snakkes en del utenom de to kveldene dere møtes også. Og har dere barn synes jeg to kvelder per uke er helt greit, har ingen av dere det så hadde jeg nok tenkt at det var vanlig å møtes en 3- 5 ganger per uke.

Selv sa jeg til en tidligere kjæreste at jeg likte litt alenetid, og begge var enige i at det holdt å møtes omtrent annenhver dag. Men etter ni måneder fant vi overrasket ut at vi hadde endt opp med å overnatte hos hverandre alle dager bortsett fra to....

Anonymous poster hash: 215fe...b63
Skrevet (endret)

Jeg liker alenetid. Så i utgangspunktet to dager, men flere/færre dager i perioder, høres helt greit ut for min del

Endret av LilleLilla
Skrevet

Jeg og typen bor også i samme by. Begge jobber en del, møtes annen vær ca. dag i ukedagene. Og fredag til søndag pleier vi å være sammen, men er ikke alene med han. Han prioriterer sine kompiser også veldig mye synes jeg.

Gjest Funky Punk
Skrevet

Jeg har en mann som jobber mye, er ofte bortreist i jobbsammenheng og i tillegg er borte noen helger og kvelder pga hobby.

Syns det er helt greit. Vi er begge fornøyde i forholdet.

Så konklusjonen er vel at om dere begge er fornøyde, så er det jo bra. Hvis en eller begge ikke er fornøyd, ja da er vel forholdet dødfødt.

Skrevet

Nå har jeg et avstandsforhold hvor vi kun ser hverandre i helgene men om vi hadde bodd i samme by tenker jeg at ca 3 dager i uka er passe mengde. Feks vært sammen i helga og 1 ukedag. Eller man ons tors feks om han skulle bort i helgen. For meg er det viktig at typen også prioriterer venner og familie og at tid med de også er viktig.

Skrevet

Høres perfekt ut for min del. Er endel opptatt selv med skole, jobb og trening i tillegg til at jeg ikke ville bortprioritert venninnene mine når/om jeg går inn i et forhold. Hadde dog kanskje savnet å sove med han.

Men om du synes det er for lite må du ta det opp med han. Hva vi foretrekker skal ikke være en pekepinn på hvordan du skal ha det i ditt forhold. Om han ikke vil/har mulighet til å møte deg oftere så får du ta opp til vurdering om dette funker for deg i lengden.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er best å treffes når begge har tid og lyst til det. Det kan variere fra uke til uke. Man trenger heller ikke å ha alt fokus bare på hverandre når man treffes, jeg synes det er helt greit at han prater med faren sin eller kompisen sin hvis de ringer når vi er sammen, noen ganger kan vi også gjøre hver våre ting når vi er sammen, f.eks at jeg leser på kvinneguiden mens han spiller dataspill eller leser en bok. Synes det er deilig når det er avslappet og uformelt.

Anonymous poster hash: ee99b...660

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...