Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjærsten har gått bak ryggen min med andre damer, damer som han har hatt noe på gang med tidligere. Første gang var i vinter, og nå har han gjort det igjen. Jeg er så skuffet og lei, men har valgt å tilgi. Igjen. Så får jeg se om det er en stor tabbe. Vi har liksom kommet så langt med alt annet, husjakt osv..vi har pratet, han har lovet og unnskyldt seg. Men han vil egentlig at vi skal knipse i fingrene og ikke prate noe særlig om det. Legge det fortest mulig bak oss. Så lett er det ikke. For meg. Vi må jobbe for at jeg skal klarer å komme over dette nok en gang.

Når han er på fest så blir han dritings, hver gang. Og han er ikke sjelden på fest. Han er også alltid den som går sist hjem, vil alltid ha nachspiel osv.

Nå skal han på reunion med klassen sin om noen helger. Jeg klarer ikke å stole på han i det hele tatt. Jeg MÅ se handling og ikke bare ord om jeg skal greie det. I dag så jeg at han kommenterte en status til en dame som har som venn på facebook, han spurte om hun ikke kom på festen, hvor hun svarte "Joda" :-) Etterpå ser jeg at han har virkelig hatt sansen for denne damen, på alle bildene hennes har han kommentert hvor flott og nydelig hun er.

Dette gjør meg usikker. Før jeg så dette, (og hvertfall nå) har jeg villet komme med et krav. Han kan selvsagt gå på denne festen, men han trenger ikke å drikke seg dritings og han trenger ikke å holde på til klokka fire på natta.

Jeg ønsker å gjøre en avtale om at jeg henter han senest klokka to. Føler det så teit å skulle avtale slikt, men jeg er så veldig usikker og sint på han og synes at han bør kunne gjøre det for meg for å gjøre meg hvertfall litt trygg. Jeg takler ikke at han skal holde på å drikke seg dritings, ha nachspiel og komme dinglende klokka syv på morgenen. Og det gjorde meg enda mer utrygg det med hun på facebook.

Har jeg rett til å sette litt slike krav i denne fasen vi er i nå? Faen så vondt dette gjør.

Anonymous poster hash: b4119...1b0
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det hadde vært meg, så tror jeg at jeg hadde rømt istedenfor å ha en der som gjør sånt. men ikke bare det, det ødelegger for deg også seinere hvis han fortsetter. Det er vanskelig å stole på noen etter noe sånt. Jeg ville sagt det til han og sett hva han sa. Jeg hadde ikke klart å levd i et sånt forhold.

Anonymous poster hash: 7e7e2...520
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Løp.... Stakkars deg som er sammen med en sånn fyr

Anonymous poster hash: f83cc...cb0
  • Liker 3
Gjest Blomsterert
Skrevet

Syns han oppfører seg dårlig mot deg. Mildt sagt. Når du tar det så tungt,så burde han lagt seg flat og gått med på avtaler fra deg. I og med at han tar så lett på dette,er det nok sannsynlig at han vil være utro igjen. Syns du bør revurdere hele forholdet til denne karen.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor finner du deg i dette? Helt ærlig, synest du virkelig ikke at du fortjener bedre enn dette? At du fortjener å være med en som IKKE er utro, og som du føler du kan stole på, og som du slipper å måtte lage avtaler med bare for at han skal holde seg på matta? Jeg skjønner at du sikkert elsker han og synest det vil være vanskelig å gå i fra han, og jeg mener absolutt at når man er i et forhold så må man jobbe med det, i steden for å gjøre det slutt så fort det er problemer, men ikke når det gjelder utroskap (hele to ganger). Jeg virker sikkert både slem å bitchy nå, men jeg tror helt ærlig at om han VIRKELIG hadde elsket deg så hadde han ikke gått bak ryggen din, i hvertfall ikke mer enn én gang.

Det handler mye om selvrespekt. Du kan velge om du vil være sammen med en mann som gjør deg trist, usikker og bedrar deg, eller du kan velge å være uten han og eventuelt etter hvert finne deg en mann som du virkelig fortjener.

Anonymous poster hash: 34b11...2ec

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Uff, jeg kan kjenne den vonde og ekle magefølelsen du sitter med... dette ender ikke bra.

Du kommer til å slite deg ut med dette. Han har heller ikke noe respekt for og tar deg for gitt..

Ønsker deg alt godt, stol på magefølelsen!

Og jeg tror du vet innerst inne hva som er det riktige: GÅ din vei med hevet hode, se deg ikke tilbake!

Anonymous poster hash: e3058...e04

• Liker 4
Skrevet

Uff, det er ikke noe deilig følelse å sitte med. Jeg synes det er bedre å gjøre det slutt, enn å prøve å ordne opp. En gang utro alltid utro :(

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette høres ikke bra ut. Dessverre. Og slettes ikke lovende ut :/

Ikke kast bort mer tid på denne umodne gutten. Du sier husjakt og slikt. Men ut fra hans oppførsel er han på damejakt, ikke husjakt. Våkn opp! Se realitetene, selv om de er vonde en liten stund.

Anonymous poster hash: 8c6b4...802

• Liker 1
Skrevet

Du høres ut som en ufattelig smart dame.

AnonymBruker
Skrevet

Ut fra det du skriver tolker jeg følgende. Dere er ikke gift, har ingen barn og har enda ikke rukket å kjøpe hus sammen. Gå. Gå før du sitter enda mer i klisteret enn du gjør nå.

Anonymous poster hash: e9717...c50

• Liker 6
Gjest Coolaid
Skrevet

Du velger et tilsynelatende et forhold hvor du ikke kan stole på kjæresten, og med en aldri så liten begrunnelse at dere har kommet så lagt med husjakt osv ? Regner med at du har flere gode grunner til å bli i forholdet enn akkurat dette ?

Tidligere adferd viser fremtidig adferd. Så lenge han ikke endrer sin adferd blir ikke fremtiden bra med denne mannen.

Våg å sette krav til kjæresten din. Han kan jo feks slutte med å drikke og søke kontakt med andre damer.

Skrevet (endret)

Ut fra det du skriver tolker jeg følgende. Dere er ikke gift, har ingen barn og har enda ikke rukket å kjøpe hus sammen. Gå. Gå før du sitter enda mer i klisteret enn du gjør nå. Anonymous poster hash: e9717...c50

Jeg tenkte det samme. Han høres ut til å være notorisk utro, ikke kast bort

livet ditt på være konstant bekymret på hvem han er utro med neste gang.

Det blir mye værre hvis dere får barn, sitter på bolig og lån.

Endret av Tba
AnonymBruker
Skrevet

Vel, ts. Du har egentlig to valg her som gir deg selvrespekten tilbake.

1. Gå

2. Bli, og lag en avtale om at han ligger med andre (for det gjør han uansett) og at du kan gjøre det samme.

Allternativ 3 som du heller mot: bli og late som han ikke er utro, er et meget dårlig alternativ.

Lykke til. :blomst:

Anonymous poster hash: dc3db...703
Skrevet

For en drittsekk.

AnonymBruker
Skrevet

:sleeping: gjeesp..

Anonymous poster hash: 6bb39...cbc
AnonymBruker
Skrevet

Gå. Hadde utroskapen vært et engangstilfelle og han la seg fullstendig flat etterpå, så kunne det muligens vært riktig å tilgi.

Her derimot, så har han vært utro flere ganger, og han mener at det ikke bør få noen konsekvenser for ham i det hele tatt, han skal fortsette å leve som før (og få nye sjanser til å være utro), mens du må sitte hjemme med utryggheten.

Ikke kast bort mer tid på dette.

Anonymous poster hash: f9525...996
Skrevet

Uansett om du velger å bli i forholdet så syns jeg at du har lov å stille krav slik som situasjonen er nå ja.

AnonymBruker
Skrevet

TS her.. han har ikke vært fysisk utro, men han har flørtet og pratet MASSE sex med damer som han har på facebook listen sin. F.eks. : Har så lyst på deg, savner deg, blir sjalu hvis du holder på med andre menn, du var så god, tar med meg minnene om sexen vår i senga...

Men det er vel ille nok ? Altså jeg føler hvertfall at jeg MÅ sette noen krav for å se om han er villig til å gjøre meg trygg. ?

Anonymous poster hash: b4119...1b0
Gjest Whitestripes
Skrevet

Gi meg en god grunn til at du gidder å være i dette forholdet.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er du sammen med en sånn dust? Om han vil være utro, så gjør han det uansett om du henter han klokken 2 altså... Du fortjener mye bedre. Dump han.

Anonymous poster hash: 69d83...0bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...