Gå til innhold

Dette gir meg klump i magen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ligger influensasyk i fosterstilling, rødmussa, konturløs uten sminke, rød flassete nese og fett hår hos typen og det dukket opp den ene perfekte og styla dama etter den andre i bikini på tvskjermen :cry: hvorfor skal alltid sånt dukke opp på tv når man ser ut som DRITT :P eneste dagen vi fikk se hverandre også før han reiser.

Anonymous poster hash: 6fc49...635

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om han ikke er en tulling betyr det ingenting. Jeg har aldri koblet å sammenligne kjæresten min med bikinidamer på TV, syk eller frisk.

Og er man syk er det en unntakstilstand, han kjenner deg som deg, ikke hvordan du tilfeldigvis ser ut en dag du er syk.

Men virkelig kjipt å være syk på en sånn siste dag, både for din og hans del, så der synes jeg synd på deg. God bedring.

AnonymBruker
Skrevet

Om han ikke er en tulling betyr det ingenting. Jeg har aldri koblet å sammenligne kjæresten min med bikinidamer på TV, syk eller frisk.

Og er man syk er det en unntakstilstand, han kjenner deg som deg, ikke hvordan du tilfeldigvis ser ut en dag du er syk.

Men virkelig kjipt å være syk på en sånn siste dag, både for din og hans del, så der synes jeg synd på deg. God bedring.

Takk :)

Anonymous poster hash: 6fc49...635

AnonymBruker
Skrevet

Slå av tven. Det er 60% lettkledde damer der, så like greit å ha tven av.

Anonymous poster hash: 0e288...475
Skrevet

Han kan syntes andre er fine og deilige så mye man vil, men kjærligheten er noe dere to har sammen - og man er aldri mer glad og betatt enn av den man elsker. :-) "I gode og onde dager"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...