apriljente Skrevet 24. juni 2004 #1 Skrevet 24. juni 2004 Har tenkt å lage sang til min kjære istedet for tale, og har et alternativ fra Postgirobygget der de synger: "-takk skal du ha, jeg har det så bra..... jeg dekker på med lyserøde roser mens jeg venter på at du skal ringe på."...Samme sang som min forlover hadde i sitt bryllup, men trenger flere alternativer (helst ikke musevisa, napoleon med sin hær osv...) Noen med gode forslag? *apriljente gifter seg 28. august*
verene Skrevet 24. juni 2004 #2 Skrevet 24. juni 2004 Jeg har skrevet sang til min kjære, og brukte "Sønnavindsvalsen" som melodi. Den var fin å dikte på syns jeg, ganske lange verselinjer og en fengende, koselig melodi. Dessuten er den kjent for de aller fleste. :-)
Augustbrud02 Skrevet 24. juni 2004 #3 Skrevet 24. juni 2004 Jeg diktet på Kjærlighetsvisa. Den er mye brukt, men veldig greit å dikte på.
Gjest MrsL Skrevet 24. juni 2004 #5 Skrevet 24. juni 2004 Jeg har fått skrevet sang på melodien til Kjærlighetsvisa
Aelwyn Skrevet 24. juni 2004 #6 Skrevet 24. juni 2004 Ja.. Det er jo så mange fine norske, hva med den "eg ser"? Er vel.... Ja husker ikke nå hvem det er som synger, (en mann,) men selve teksten og melodien synes jeg er nydelig... Vil du ha noe mer fart i? Skal tenke på saken, *Luria forsøker og hjelpe*
Augustbrud02 Skrevet 24. juni 2004 #7 Skrevet 24. juni 2004 Her er flere forslag: -Feriekolonien (av Lillebjørn Nilsen) -På Youngstorvets Basar -Bamsens fødselsdag -Se på min lille Teddy du... -Blåbærturen -Kom mai du skjønne milde -Se Norges Blomsterdal -Kjerringa med staven -Per Spellmann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå