Worcy Skrevet 8. juli 2014 #1 Skrevet 8. juli 2014 Holder på med en fyr, og jeg har det så utrolig fint når jeg er sammen med ham. Vi har det morsomt, koselig, felles interesser, kan ha det greit med andre men også bare oss to. Når jeg er med ham føles alt perfekt og bekymringsfritt. Når vi drar fra hverandre, så føler jeg meg usikker. Jeg vil ha den følelsen når vi er sammen, konstant. Jeg vil virkelig prøve på oss - men det virker så utrolig vanskelig når jeg ikke har den overdosen av følelser når vi ikke er i nærheten av hverandre og sender sms. (Selvom jeg dag etter dag lengter etter å være med ham i virkeligheten igjen, sovne i armrkoken hans osv)
Ms. Steele Skrevet 8. juli 2014 #2 Skrevet 8. juli 2014 Du blir usikker når dere ikke tilbringer tid sammen? Er det det du sier?
Worcy Skrevet 8. juli 2014 Forfatter #3 Skrevet 8. juli 2014 Du blir usikker når dere ikke tilbringer tid sammen? Er det det du sier? Ja, så og si.
Ms. Steele Skrevet 8. juli 2014 #4 Skrevet 8. juli 2014 Kan det bare rett og slett være at du er skikkelig forelsket og ikke ønsker å være uten ham? Har det nemlig slik med han jeg dater for tiden
Worcy Skrevet 8. juli 2014 Forfatter #5 Skrevet 8. juli 2014 Kan det bare rett og slett være at du er skikkelig forelsket og ikke ønsker å være uten ham? Har det nemlig slik med han jeg dater for tiden Jeg mener mer at jeg blir usikker på ham, oss - når vi ikke er sammen. Han "oppfører" seg litt annderledes over facebook, sms osv enn han virkelig er i virkeligheten, og han er pittelitt småmasete - men i virkeligheten er han bare god og kjærlig, og akuratt passe med alt. Så ja, jeg aner ikke. Ganske teit av meg å være usikker på dette kanskje
Ms. Steele Skrevet 8. juli 2014 #6 Skrevet 8. juli 2014 He he, noen er litt amøbe når det gjelder å uttrykke seg skriftlig vet du Mulig litt spill for galleriet også! Han er nok den du sier som er akkurat passe med alt 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #7 Skrevet 8. juli 2014 Jeg hadde det akkurat som deg. Data en mann i 6 mnd. Var så sikker når vi var sammen, og veldig usikker når han var hjemme hos seg. Han var og veldig forskjellig på facebook enn han var da han var med meg. Etter at jeg satte foten ned og sagt at jeg ville snakke om dette går jeg inn på profilen han og en uke etter at jeg hadde sagt det, var han i et forhold med en annen... just saying.... Anonymous poster hash: 76c40...808
Worcy Skrevet 8. juli 2014 Forfatter #8 Skrevet 8. juli 2014 Jeg hadde det akkurat som deg. Data en mann i 6 mnd. Var så sikker når vi var sammen, og veldig usikker når han var hjemme hos seg. Han var og veldig forskjellig på facebook enn han var da han var med meg. Etter at jeg satte foten ned og sagt at jeg ville snakke om dette går jeg inn på profilen han og en uke etter at jeg hadde sagt det, var han i et forhold med en annen... just saying.... Anonymous poster hash: 76c40...808 er ikke sånn jeg mener. Jeg har møtt de fleste av vennene hans, har han på facebook, skal snart møte familie så er ikke noe problem med å stole på ham. :-)
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #9 Skrevet 8. juli 2014 er ikke sånn jeg mener. Jeg har møtt de fleste av vennene hans, har han på facebook, skal snart møte familie så er ikke noe problem med å stole på ham. :-) Bra! Anonymous poster hash: 76c40...808
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå