Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært samboer i 12 år, vi har to flotte barn sammen, hus og kjæledyr.

Men samboer er en irritert mann som irriterer seg over det meste. Han har vært slik de siste 6 årene, pga mye som har hendt i livet vårt.

Jeg har alltid forsøkt å være positiv, men har de siste to årene blitt mer og mer irritabel og hissig. Spesielt på han, som alltid skaper dårlig stemning.

Han vil aldri bli med på noe som jeg foreslår, men kommer en kompis å spør om det samme, så er det bra greier.

Spør jeg om noe så enkelt som f.eks. skal vi grille i dag? Så virker det på han, som at han tror at jeg er usikker på om jeg vil grille og må spørre han om råd. Enda til jeg spør for å være grei og høre hans mening. Nei, blir svaret. -vi steker rundstykker, jeg setter på ovnen! Bryr seg lite om mine meninger.

Nå var grilling bare et veldig enkelt eksempel, men tingen er det at jeg spør om ting, for at begge skal være med å bestemme. Mens han kommanderer og sier hvordan ting skal være.

Jeg må bli veldig sinna for å få viljen min, og det gidder jeg ikke, det ligger ikke i min natur. Men jeg føler meg lite verdsatt og begynner å få nok.

Har snakket med han flere ganger om disse tingene, men han sier at det er bare hans personlighet.

Jeg begynner å miste interessen for han og lurer på om dere kloke damer har noen gode råd?

Han vil ikke reise på romantisk tur sammen som kjærester. Han mener at barna bør få bli med om vi reiser.

Han er glad i meg, det vet jeg, og jeg er glad i han, men det kan virke som at han tar meg for gitt og jeg er lei.

Anonymous poster hash: 05493...34c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ofre deg for en sånn mann. Kast han på hue og ræva ut. Du får det mye bedre alene.

Anonymous poster hash: 53228...8a8
AnonymBruker
Skrevet

Har dere forsøkt samlivsterapi?

Anonymous poster hash: 29744...d18
AnonymBruker
Skrevet

Har dere forsøkt samlivsterapi?

Godt forslag, men mannen til ts virker ikke som en som går med på samlivsterapi. Han virker mer som en hustyrann som ikke verdsetter og respekterer ts.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Godt forslag, men mannen til ts virker ikke som en som går med på samlivsterapi. Han virker mer som en hustyrann som ikke verdsetter og respekterer ts.

Da leste du mer ut av HI enn meg, og det er jo lov. Jeg holder fremdeles en knapp på en dyktig samlivsterapaut.

Skrevet (endret)

Du sløser ikke bare bort tid, du sløser bort livet ditt på en person som ikke vil ha det gode du har å by på. Du kan ikke redde folk fra seg selv. Jeg tror nok, siden du har valgt å spørre om råd, vet hva du har å gjøre, og samtidig ønsker du at det skulle være en smertefri måte å løsrive seg, men sånn er ikke livet.

Endret av AmandaVI
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da leste du mer ut av HI enn meg, og det er jo lov. Jeg holder fremdeles en knapp på en dyktig samlivsterapaut.

Jeg leste om en superegoist av en mann, som kun tenker på seg å har ts som dørmatte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...