AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #1 Skrevet 8. juli 2014 Idag var det voldsomt. Vi har to katter og bor i ett stort hus. Hver gang vi skal ned for å hente noe så følge de med. Uansett hvo vi går er de med. Hver gang vi legger oss så vil de være med i sengen og. Men det får de lov kun av og til. Føler egentlig at jentepusen passer sånn på meg for tiden. Hun går med meg bort til kjøkkenet når jeg skal hente noe der, selv om det er to steg å ta. Generelt føleler jeg at kattene er blitt veldig kosete og beskyttende. De har alltid vært kosete puser men synes kanskje det er blitt mer nå. Jeg vet ikke hva dette skal bety. Kanskje jeg er syk? Eller noen av oss er syke. Jeg blir litt paranoid må jeg si. Anonymous poster hash: 8129e...7de
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #3 Skrevet 8. juli 2014 Min jentepus var slik når hun hadde løpetid før hun ble sterilisert. Fotfulgte meg overalt, og skulle kosekosekose heeeele tiden. Anonymous poster hash: 9765b...9a5
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #4 Skrevet 8. juli 2014 Ja jeg har tenkt tanken at jeg kanskje kan være gravid men skal ikke ha mensen før om 2 uker så vi får se 😜 hihi. Hun er sterilisert hun, så skjønner ikke hvorfor hun skal kose slik og hele tiden "passe på". Kanskje hun er bare veldig glad i meg Anonymous poster hash: 8129e...7de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå