Anonamo Skrevet 8. juli 2014 #1 Skrevet 8. juli 2014 Jeg er sjokkert at det har tatt så av med det presset om å se så bra ut etter fødsel!! Jeg må si jeg var paddeflat på magen etter fødsel, men det var ikke i mine tanker en gang om å se bra ut rett etter jeg har fått noe så fantastisk som en liten skapning! Jeg kunne ikke brydd meg mindre om hvordan kroppen så ut da. Jeg sier ikke at de som føler seg bra etter fødsel burde føle skam. Tvert i mot. Men at det er tatt så av nå er skremmende! Spesielt når det går utover fosteret i magen. Blir man gravid så legger man seg selv litt på hylla. Da er det barnet i magen som har første pri! Føler nesten som om det er blitt sånn i dag at om man ikke legger ut skrytebilde av magen etter fødsel, så er det som å si at man ikke er fornøyd med seg selv! 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #2 Skrevet 8. juli 2014 Helt enig. Skremmende trend! Er gravid selv og stresser ikke med trening nå, rett og slett fordi det ikke går pga bekkenløsning. Trene kan jeg gjøre etterpå, det blir sikkert nok av lange trilleturer også. Gleder meg bare til nusket er ute så jeg kan treffe lille miraklet Anonymous poster hash: a2ee7...2cf
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #3 Skrevet 8. juli 2014 La dem stresse, sulte ungen og gjøre alt for å få barn under 3 kg. Den som taper på det på lang sikt er ungen; mindre IQ, dårligere helse og mer til. Man skal ikke hylle fedme, men jeg er så drittlei kroppsfokuset til enkelte damer. Vis hva kroppen duger til da, for f*** Anonymous poster hash: bb223...3d3 3
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #4 Skrevet 9. juli 2014 Hvem har skylda for det, uff, syke greier, ser stadig tråder her inne. Anonymous poster hash: 8f2cd...7cc
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #5 Skrevet 10. juli 2014 Jeg hadde puddingmage etter fødsel, ikke fordi jeg var usunn eller passiv i svangerskapet, men fordi det er helt normalt. Magen min gikk sakte men sikkert tilbake til normalen og jeg stresset ikke med å ha en perfekt sommerkropp, jeg hadde fokuset mitt på min nydelige sønn Jeg mener ikke at man skal stappe i seg usunn mat og gi faen i å bevege seg når man er gravid fordi man uansett kommer til å legge på seg, men syns ikke man skal stresse masse med hardtrening og spise for lite slik at man kan gå rett fra barsel til photoshoot i bikini. Ingen av delene er bra for hverken mor eller barn. Også er det jo helt på trynet at gravide kvinner har fokus på babyens vekt og ønsker bitteliten baby. Selv fikk jeg baby på 4kg og det er ikke et tegn på at jeg har spist mer i svangerskapet enn de som fikk baby på 3kg. Kjente litt på det da sønnen min var nyfødt og alle måtte påpeke hvor svær han varAnonymous poster hash: e63ed...f7e
Gjest Riskjeks Skrevet 10. juli 2014 #6 Skrevet 10. juli 2014 Helt sykt. Må si jeg ser litt ned på slike mennesker når de faktisk prioriterer utseende over helse og intelligens. 2
Gjest FuturePrimitive Skrevet 10. juli 2014 #7 Skrevet 10. juli 2014 Det er noe patetisk og trist over den trenden. Man kan liksom se galskapen i øyene deres der de ligger og jukker rundt på yoga-teppene sine i mens den stakkars understimulerte ungen sitter storøyd oppi vogna og lurer på hva den gale personen der nede driver på med. Jeg trodde vi hadde peaket ego-trenden med birken og at halvfeite gubber sykler tur på lørdagen framfor å leke med ungene sine, men neida - her tar vi det to a whole nuttha level. Lurer på hva det neste blir? Jeg noen syke teorier.. 7
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #8 Skrevet 10. juli 2014 Unger på 4 kilo er ikke svære. Babyvekten (i snitt) er endel større nå enn for 25-40 år siden, men gjennomsnittshøyden på voksne er også større nå enn før, så dette er ikke bare fete babyer, det er vi som vokser pga bra kosthold, vi blir høyere og større. De regner ikke en baby som "stor" på mitt jordmorkontor (knyttet til AHUS, så passe stort) før den er over 4500 kilo. Under dette så er det en normal baby, og babyer er forskjellige. Håper ingen føler skam for å få unger på over 4000 gram bare fordi noen treningsfriker mener det er best med søte barn på rundt 3000 gram... Anonymous poster hash: 7fedc...b54
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #9 Skrevet 10. juli 2014 Har sett noen av disse "se så flat magen min er rett etter fødsel"-bildetagerne forsvare det med at de er så STOLTE over kroppen sin. Overrasket og stolte over at den har klart å bli seg selv igjen..en slik utrolig bragd liksom. Det er bare en så dum forklaring.. For det første, er det ikke en større bragd av kroppen din å prodosere et nytt menneske enn å klare å trekke sammen hud og livmor? Og for det andre, er det normalt å være stolt over vanlige kroppsfunksjoner som skjer helt av seg selv..? Er de stolt fordi deres kropp gjorde dette raskere enn en del andre sine kropper? Dette var litt OT men jeg måtte bare få det ut Anonymous poster hash: d10f0...94f 8
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #10 Skrevet 10. juli 2014 Har sett noen av disse "se så flat magen min er rett etter fødsel"-bildetagerne forsvare det med at de er så STOLTE over kroppen sin. Overrasket og stolte over at den har klart å bli seg selv igjen..en slik utrolig bragd liksom. Det er bare en så dum forklaring.. For det første, er det ikke en større bragd av kroppen din å prodosere et nytt menneske enn å klare å trekke sammen hud og livmor? Og for det andre, er det normalt å være stolt over vanlige kroppsfunksjoner som skjer helt av seg selv..? Er de stolt fordi deres kropp gjorde dette raskere enn en del andre sine kropper? Dette var litt OT men jeg måtte bare få det ut Anonymous poster hash: d10f0...94f HELT ENIG!!!!Anonymous poster hash: fa379...570
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #11 Skrevet 10. juli 2014 Jeg gikk et lite barn på 2700. Magen min var liten hele veien, no wonder med en mini unge inni der. Magen trakk seg også sammen til omtrent normalen etter ca 2 dager. Men grunnen til at jeg fikk en liten unge var at jeg var syk og spydde hele svangerskapet. Og det himla styret det var etterpå med å mate ungen oftere enn "normalt". Ekstra kontroller på barnet for å kontrollere vekt etc. Folk må være helt hemma i hodet sitt dersom de trener som en tulling under svangerskapet for å se normal ut etterpå. De kan faen meg ikke være klar over følgene som kan oppstå for barnet. Heller puddingmage enn dysmaturt barn. Anonymous poster hash: d7d02...965 6
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #12 Skrevet 10. juli 2014 Unger på 4 kilo er ikke svære. Babyvekten (i snitt) er endel større nå enn for 25-40 år siden, men gjennomsnittshøyden på voksne er også større nå enn før, så dette er ikke bare fete babyer, det er vi som vokser pga bra kosthold, vi blir høyere og større. De regner ikke en baby som "stor" på mitt jordmorkontor (knyttet til AHUS, så passe stort) før den er over 4500 kilo. Under dette så er det en normal baby, og babyer er forskjellige. Håper ingen føler skam for å få unger på over 4000 gram bare fordi noen treningsfriker mener det er best med søte barn på rundt 3000 gram... Anonymous poster hash: 7fedc...b54 En liten smule i meste laget, vel? Anonymous poster hash: a2bd7...c81 3
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #13 Skrevet 13. juli 2014 Har sett noen av disse "se så flat magen min er rett etter fødsel"-bildetagerne forsvare det med at de er så STOLTE over kroppen sin. Overrasket og stolte over at den har klart å bli seg selv igjen..en slik utrolig bragd liksom. Det er bare en så dum forklaring.. For det første, er det ikke en større bragd av kroppen din å prodosere et nytt menneske enn å klare å trekke sammen hud og livmor? Og for det andre, er det normalt å være stolt over vanlige kroppsfunksjoner som skjer helt av seg selv..? Er de stolt fordi deres kropp gjorde dette raskere enn en del andre sine kropper? Dette var litt OT men jeg måtte bare få det ut Anonymous poster hash: d10f0...94f Hahaha, ja! Jeg kan også bli imponert over kroppen min når den produserer knyttnevestore klyser med snørr eller en kabel på størrelse med en middels dachs, men jeg tar jo ikke bilde av doskåla og legger det ut med rosa filter og #stolt #wow #kroppenminaltså <3 på InstagramAnonymous poster hash: 2d47f...f97 6
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #14 Skrevet 13. juli 2014 Den nye Fotballfruetrenden spør du meg. Alle vet hvem som startet dette. Anonymous poster hash: 8785d...b04 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå