Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte denne i går, jeg falt pladask for den!

http://www.furla.com/us/eshop/olimpia-satchel_740602.html

Jeg greier ikke finne helt min "stil" i klær, men vet hvilke tilbehør jeg liker. Noen som er gode på å bygge en garderobe ut i fra noe så enkelt som en veske? :)

Tenker ganske classy men alikevell casual.

Ønsker også å bruke min Tory Burch veske og flats i den "nye garderoben" :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Først, nydelig veske! :) Kanskje moniquelund.com hadde vært verdt å stikke innom? Hun har en veldig fin klassisk garderobe, dog kanskje noe lite fargesprakende. Selv beskriver hun stilen sin som office casual :)

Pinterest er også gull verdt som inspirasjonskilde. Bare søk på "classic outfit" eller lignende, så kommer mange ulike resultater.

Ellers tenker jeg at nr 1 tips er å bygge en solid basisgarderobe i farger som lett kan kombineres med hverandre er alfa omega. Kanskje de fleste plagg (underdeler og overdeler) i nøytrale farger som kan mikses og matches sammen med fargerikt tilbehør som kan sette spissen på antrekkene dine?

Uansett, masse lykke til med ny garderobe! :)

Anonymous poster hash: 0c1fb...d78
  • Liker 1
Skrevet

Først, nydelig veske! :) Kanskje moniquelund.com hadde vært verdt å stikke innom? Hun har en veldig fin klassisk garderobe, dog kanskje noe lite fargesprakende. Selv beskriver hun stilen sin som office casual :)

Pinterest er også gull verdt som inspirasjonskilde. Bare søk på "classic outfit" eller lignende, så kommer mange ulike resultater.

Ellers tenker jeg at nr 1 tips er å bygge en solid basisgarderobe i farger som lett kan kombineres med hverandre er alfa omega. Kanskje de fleste plagg (underdeler og overdeler) i nøytrale farger som kan mikses og matches sammen med fargerikt tilbehør som kan sette spissen på antrekkene dine?

Uansett, masse lykke til med ny garderobe! :)

Anonymous poster hash: 0c1fb...d78

Tusen takk!:) Jeg har sitti å sett på den i hele dag, haha!

Takk for flotte tips! Håper jeg greier å finne frem til det som passer meg :-D

Skrevet

Har noen ideer som jeg kan vise ved bruk av polyvore, men er på jobb nå så fikser det når jeg kommer hjem. :)

• Liker 1
Skrevet

Hun hadde nyydelig stil!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...