Tysteren Skrevet 8. juli 2014 #1 Skrevet 8. juli 2014 Kjøpte denne i går, jeg falt pladask for den! http://www.furla.com/us/eshop/olimpia-satchel_740602.html Jeg greier ikke finne helt min "stil" i klær, men vet hvilke tilbehør jeg liker. Noen som er gode på å bygge en garderobe ut i fra noe så enkelt som en veske? Tenker ganske classy men alikevell casual. Ønsker også å bruke min Tory Burch veske og flats i den "nye garderoben"
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #2 Skrevet 8. juli 2014 Først, nydelig veske! Kanskje moniquelund.com hadde vært verdt å stikke innom? Hun har en veldig fin klassisk garderobe, dog kanskje noe lite fargesprakende. Selv beskriver hun stilen sin som office casual Pinterest er også gull verdt som inspirasjonskilde. Bare søk på "classic outfit" eller lignende, så kommer mange ulike resultater. Ellers tenker jeg at nr 1 tips er å bygge en solid basisgarderobe i farger som lett kan kombineres med hverandre er alfa omega. Kanskje de fleste plagg (underdeler og overdeler) i nøytrale farger som kan mikses og matches sammen med fargerikt tilbehør som kan sette spissen på antrekkene dine? Uansett, masse lykke til med ny garderobe! Anonymous poster hash: 0c1fb...d78 1
Tysteren Skrevet 8. juli 2014 Forfatter #3 Skrevet 8. juli 2014 Først, nydelig veske! Kanskje moniquelund.com hadde vært verdt å stikke innom? Hun har en veldig fin klassisk garderobe, dog kanskje noe lite fargesprakende. Selv beskriver hun stilen sin som office casual Pinterest er også gull verdt som inspirasjonskilde. Bare søk på "classic outfit" eller lignende, så kommer mange ulike resultater. Ellers tenker jeg at nr 1 tips er å bygge en solid basisgarderobe i farger som lett kan kombineres med hverandre er alfa omega. Kanskje de fleste plagg (underdeler og overdeler) i nøytrale farger som kan mikses og matches sammen med fargerikt tilbehør som kan sette spissen på antrekkene dine? Uansett, masse lykke til med ny garderobe! Anonymous poster hash: 0c1fb...d78 Tusen takk! Jeg har sitti å sett på den i hele dag, haha! Takk for flotte tips! Håper jeg greier å finne frem til det som passer meg :-D
KaDust Skrevet 9. juli 2014 #4 Skrevet 9. juli 2014 Har noen ideer som jeg kan vise ved bruk av polyvore, men er på jobb nå så fikser det når jeg kommer hjem. 1
SuperFace Skrevet 14. juli 2014 #6 Skrevet 14. juli 2014 Først, nydelig veske! Kanskje moniquelund.com hadde vært verdt å stikke innom? Hun har en veldig fin klassisk garderobe, dog kanskje noe lite fargesprakende. Selv beskriver hun stilen sin som office casual Hun hadde nyydelig stil!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå