AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #1 Skrevet 8. juli 2014 Hvordan klarer noen å være sånn?. Innlede et forhold med en ny mens man er sammen med noen, har barn sammen. Vi hadde det fint! Jeg er knust! Og RASENDE! Har lyst å ringe henne og fortelle henne et par ting om han. Han har jugd til begge! Hun visste vi var sammen, men han har jugd om mye annet. Men hun får finne ut av han selv. Hun visste vi var sammen, så dette er noe hun var med på, så håper hun får det samme! Griner så hodet mitt er hovent her. Hva nå?Anonymous poster hash: bb8f4...3e7
Aurora_Versailles Skrevet 8. juli 2014 #2 Skrevet 8. juli 2014 Så utrolig kjedelig situasjon. Tenker at du IKKE burde ringe til henne. Det vil ikke hjelpe noen sider av saken. Håper du klarer å se framover, legge planer dag for dag og sakte men sikkert stå på beina igjen. Lykke til, føler med deg. <3 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #3 Skrevet 8. juli 2014 Jeg har nettopp vært andre parten i en lignende situasjon og han sa han var singel, tok lang tid før jeg fant ut han ikke var og da var jeg så veldig glad i ham blitt at jeg overså løgnene hans og lot det stå til. Kan være det samme hun dama til eksen din har. Er man hodestups forelsket, så svever man på en rosa sky og tenker ikke klart. Det kommer nok ingenting godt ut av at du ringer henne. Anonymous poster hash: ed077...715 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #4 Skrevet 8. juli 2014 Svelg den kamelen. Har vært der selv. Typen min rota med en annen samtidig som har var sambo med meg i 8 år. Forholdet var ikke særlig bra da uansett. Ikke vits og lage bråk i etterkant, kom deg videre. Bare deg sjøl det går utover, tror du de bryr seg....?? Se framover ikke bakover..... Anonymous poster hash: 9724c...0e8
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #5 Skrevet 8. juli 2014 Jeg har nettopp vært andre parten i en lignende situasjon og han sa han var singel, tok lang tid før jeg fant ut han ikke var og da var jeg så veldig glad i ham blitt at jeg overså løgnene hans og lot det stå til. Kan være det samme hun dama til eksen din har. Er man hodestups forelsket, så svever man på en rosa sky og tenker ikke klart. Det kommer nok ingenting godt ut av at du ringer henne.Anonymous poster hash: ed077...715 Jeg skal ikke ringe henne. Men du, hvordan kan du ville ha et forhold til en mann som juger og er utro? At du er forelsket skjønner jeg jo du ikke kan styre, men hvorfor bli sammen med han? Tror du ikke han gjør det samme mot deg en dag? Anonymous poster hash: bb8f4...3e7
SmartA Skrevet 8. juli 2014 #6 Skrevet 8. juli 2014 Hei TS. Jeg tror det er en riktig beslutning å ikke ringe henne. Hun har oppført seg dårlig som har innledet noe med en mann som hun visste var opptatt, men verstingen her er eksen din. HAN har vært kjip, han! Jeg ville ha jobbet meg igjennom dette som best jeg kunne, og så ville jeg har fokusert på å gjøre valg som er riktige for deg. Gjør ting som du liker, støtt deg på folk som du vet at du kan stole på. Og, faktisk er det noe i klisjeen om at det blir bedre med tiden. Du vil bli mindre sint og lei deg, men det kan altså ta litt tid. Ta godt vare på deg selv (og husk at trøsteshopping er lov!). Du fortjener bedre enn det han leverte. Stå på!
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #7 Skrevet 8. juli 2014 Jeg skal ikke ringe henne. Men du, hvordan kan du ville ha et forhold til en mann som juger og er utro? At du er forelsket skjønner jeg jo du ikke kan styre, men hvorfor bli sammen med han? Tror du ikke han gjør det samme mot deg en dag?Anonymous poster hash: bb8f4...3e7 Nå kom fornuften tilbake til oss begge etter en stund og vi satte strek. Jeg vet rett og slett ikke. Jeg ble jo sint og såret når jeg fant ut om samboeren hans, men han var kommet så under huden på meg at jeg tilga ham og jeg tok ham i å lyve til meg flere ganger etter og, så skjønner det egentlig ikke nå, når jeg har det litt på avstand, men var bare svært intenst mens det sto på. Og jeg får bare se på det som en lærepenge. Samboeren hans vet ingenting om oss, men problemene mellom dem var der lenge før jeg møtte ham, så jeg var sikkert ikke den eneste han hadde vært utro mot henne med. Anonymous poster hash: ed077...715
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #8 Skrevet 8. juli 2014 Eksen din var en drittsekk, ferdig snakka. Alle menn er ikke sånn. Anonymous poster hash: e4b87...e5a
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #9 Skrevet 8. juli 2014 Nå kom fornuften tilbake til oss begge etter en stund og vi satte strek. Jeg vet rett og slett ikke. Jeg ble jo sint og såret når jeg fant ut om samboeren hans, men han var kommet så under huden på meg at jeg tilga ham og jeg tok ham i å lyve til meg flere ganger etter og, så skjønner det egentlig ikke nå, når jeg har det litt på avstand, men var bare svært intenst mens det sto på. Og jeg får bare se på det som en lærepenge. Samboeren hans vet ingenting om oss, men problemene mellom dem var der lenge før jeg møtte ham, så jeg var sikkert ikke den eneste han hadde vært utro mot henne med.Anonymous poster hash: ed077...715 Fint du fant ut av det, og kom deg bort fra han Jeg vet at dette ikke er hun nye sin feil, så har så lyst å ringe å fortelle hvor kjip hann er mot henne også. Han ville ha sex med meg her om dagen (nei, vi hadde ikke det) og hun tror hun har han nå. Men må si jeg er litt forbanna på henne også, siden hun var med på dette, så hun skal få finne ut av det selv en vakker dag, hvem hun har kapret Anonymous poster hash: bb8f4...3e7
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #10 Skrevet 8. juli 2014 Føler virkelig med deg har akuratt gått igjennom det samme bare ikke barn i bildet.. Anonymous poster hash: c4690...427
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå