*Shira* Skrevet 24. juni 2004 #1 Del Skrevet 24. juni 2004 Slike nyheter liker jeg. Heia oksen, heia oksen. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=231956 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 24. juni 2004 #2 Del Skrevet 24. juni 2004 Nåja... Jeg er heller ikke for tyrefekting, men synes likevel ikke det var kult at fyren ble skadet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 24. juni 2004 #3 Del Skrevet 24. juni 2004 Nåja... Jeg er heller ikke for tyrefekting' date= men synes likevel ikke det var kult at fyren ble skadet. Enig - det hjelper liksom ingen det heller... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl83 Skrevet 24. juni 2004 #4 Del Skrevet 24. juni 2004 Jeg har ingen medfølelse for tyrefekterene. Etter min mening er tyrefekting dyremishandling på det groveste. :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 24. juni 2004 #5 Del Skrevet 24. juni 2004 Til pass for styggen-tråden : http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php...5178&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 24. juni 2004 #6 Del Skrevet 24. juni 2004 HA-HA, DET HAR HAN SÅÅÅ GODT AV!!!!!!!!!!!!! TØFFE MANNEN...................... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Shira* Skrevet 24. juni 2004 Forfatter #7 Del Skrevet 24. juni 2004 Til pass for styggen-tråden : http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=85178&highlight= Det var allerede en tråd.. Uff... ble så ivrig atte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. juni 2004 #8 Del Skrevet 24. juni 2004 Nåja... Jeg er heller ikke for tyrefekting' date= men synes likevel ikke det var kult at fyren ble skadet. For å se objektivt på det - så ender 99,99 prosent av tyrefektnings-seansene med at oksen blir drept. I motsetning til tyrefekteren er oksen ufrivillig med på seansen, som ikke har annen funksjon enn å være underholdning(ingen nytte overhodet). Ut fra dette aspektet må jeg ærlig talt si at det er trist at ikke flere tyrefektere blir skadet/lemlestet/drept. Denne sporten/underholdningen burde egentlig vært avskaffet for lenge siden, men for å skape litt mer jevne ods burde oksene utstyres med kniver på hornene og tyrefekterne med sløv/bøyde sverd - da hadde det blitt gøy å se på i det minste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 24. juni 2004 #9 Del Skrevet 24. juni 2004 Gjest! Kunne ikke vært mer enig!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. juni 2004 #10 Del Skrevet 24. juni 2004 Så folk som gjør ting dere ikke liker ønsker dere at skal bli skadet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. juni 2004 #11 Del Skrevet 24. juni 2004 Så folk som gjør ting dere ikke liker ønsker dere at skal bli skadet Så lenge denne "tingen" går ut på å drepe andre levende vesner for moro skyld - ja, så synes jeg det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 24. juni 2004 #12 Del Skrevet 24. juni 2004 Dere som synes det var greit at tyrefekteren ble skadet: Dere heller altså mot en øye for øye, tann for tann-filosofi. Ikke rart det er krig i verden, sier jeg bare... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 24. juni 2004 #13 Del Skrevet 24. juni 2004 Dere som synes det var greit at tyrefekteren ble skadet: Dere heller altså mot en øye for øye, tann for tann-filosofi. Ikke rart det er krig i verden, sier jeg bare... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 24. juni 2004 #14 Del Skrevet 24. juni 2004 Dere som synes det var greit at tyrefekteren ble skadet: Dere heller altså mot en øye for øye, tann for tann-filosofi. Ikke rart det er krig i verden, sier jeg bare... Har noensinne dyreelskere hevdet de var fredselskere? Virker nærmeste som noen av dem er like ekstreme som abortmotstanderne i usa. For øvrig mot tyrefekting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 24. juni 2004 #15 Del Skrevet 24. juni 2004 Det er generalisering. Pga at enkelte ekstreme grupper av dyreelskere har blitt profilert i media, betyr ikke at alle dyreelskere er likedan, vet du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. juni 2004 #16 Del Skrevet 24. juni 2004 Dere som synes det var greit at tyrefekteren ble skadet: Dere heller altså mot en øye for øye, tann for tann-filosofi. Ikke rart det er krig i verden, sier jeg bare... Nei, det er heller snakk om å jevne ut oddsene i det som skal være sport/underholdning. Siden oksen alltid blir drept slik det er i dag ville det gjøre ting mer spennende om også tyrefekteren ble drept litt oftere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fraggel Skrevet 24. juni 2004 #17 Del Skrevet 24. juni 2004 Til pass for ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 24. juni 2004 #18 Del Skrevet 24. juni 2004 Jeg synes ikke det var "flott" at han ble skadet, men jeg eier heller ikke medlidenhet med ham!! Når man med viten og vilje går inn på en arene KUN med det for øyet å såre, terge og hisse opp en diger okse, før man dreper dyret når det har blitt pint så lenge at det er ved rannen av vannvidd... ja da BER man faktisk om det angrepet så få blir utsatt for!! Man plager, sårer og dreper ett DYR!!! også blir det ramaskrik fordi dyreplageren får smake sin egen medisin?? nei, vet du, som man reder ligger man!! Har overhode INGENTING til overs for verken tyrefekting som underholdning og heller ingenting til overs for folk som velger berømmelse for å torturere og drepe uskydige dyr! Eier INGEN medlidenhet for denne dyrefekteren, selv om jeg ikke synes det var flott at han ble skadet, han måtte jo forvente at det kunne skje!! :evil: *aline synes ærlig talt mer synd på oksen en på tyrefekteren, tyrefekteren overlevde og fikk en ganske kort smertetid i forhold til oksen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 24. juni 2004 #19 Del Skrevet 24. juni 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 24. juni 2004 #20 Del Skrevet 24. juni 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå