Gå til innhold

Tanker etter en voldtekt!

Anbefalte innlegg

Gjest Moonshadow
Skrevet

Fikk ikke sove, så jeg begynte å se igjennom en skuff jeg har diverse ting i, som jeg ikke har sett i på mange år.. Der fant jeg en mappe med gammle bilder, brev og noe som jeg skrev for fire år siden. Ingen har lest dette før, men jeg føler at det er noe jeg vil dele med dere her inne.... Det ble skrevet etter jeg kom hjem fra ferie på Kos i 2000..

Dette er noe som jeg har jobba meg igjennom og ikke har noe problemer med i dag.. Kanskje det kan være en trøst for andre som opplever det samme om de ser andre som har vært der og kommet seg opp igjenn..

Hva er galt med meg?

Ser jeg ut som en som alle bare kan benytte seg av når de føler for det?

Er jeg for godtroende når jeg tror på at en mann kan være hjelpsom nok til å kjøre meg til hotellet som jeg ikke klarer å finne?

Burde vel skjønt det da han ba meg bli med inn for at han skulle hente noe..

Men er det så galt å tro at folk er ærlige?

Burde det ikke holde at jeg sier nei og begynner å gråte mens jeg stritter i mot?

Men jeg har ikke mye å stille opp med når en så stor mann trenger seg på..

Jeg var for feig, jeg torte ikke gjøre nok for å stoppe han..

Burde hylt, men hvem ville høre?

Jeg var redd, redd for at noe enda værre skulle skje.

Men nå, når jeg tenker på den store, gammle og svette kroppen oppå meg, ønsker jeg at han hadde gjort det slutt for meg, med det samme.

Blir kvalm og redd bare jeg tenker på han. Husker ikke ansiktet hans, klarte ikke se på han. Men jeg klarte å stikke av til slutt, husker ikke hvordan, men da var det allerede for sent.

En fremmed og uvelkommen mann hadde vært inne i meg!

Blir syk av tanken! Bulimien kom selvfølgelig tilbake nå. Klarer ikke kroppen min. Hva gjør jeg som får menn til å tro at jeg vil, selv om jeg sier nei, prøver og kjempe i mot og gråter? Er jeg bare en simpel hore?

Våkner gjennomvåt hver natt, gjennopplever aøt, gang på gang. Ser meg selv løpe nesten naken ut av leiligheten hans, jeg måtte jo det.. Hadde ikke til å kle på meg. Ser meg selv stå der ute på gata med bare en singlet på og resten av klærne mine i henda.. Ville bare bort.

Hvorfor skriver jeg dette? Jo, jeg må få det ut på en måte. Kan ikke fortelle det til noen. Det var jo min egen feil som stolte på han.

Hvordan skal jeg takle dette?

Vet ikke jeg i alle fall. Scruffy skulle vært her nå!

Det gjør ondt som faan å bære dette inni meg. Må prøve å glemme. Ingen kan få vite dette!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

uff,forstår dette er vanskelig.men det er viktig å snakke med noen om dette som kan hjelpe deg.må ikke gå gjennom dette alene,det vil sikkert gjøre deg fryktelig godt å få snakket med noen.

har du holdt dette inne i deg hele tiden?

Gjest voldtatt
Skrevet

vet akkuratt hvordan du har det/føler osv.

søk en å prate med snarest!!!

lenger du holder det inne, jo værre blir det..

du blir IKKE kvitt det selv om du ikke prater om det..

Faktisk så er det stikk motsatt..

Du MÅ tør å prate om det, tenke på det og "være"

igjen, FØR du faktisk klarer å komme deg "over" det..

Du vil alltid vite og huske, men du trenger å komme videre..

:trøste:

Gjest Anonymous
Skrevet

:trøste: :klem:

Dette må ha vært /er tøft

men du er utrolig flink til å sette ord på følesene dine

Gjest GreenSky
Skrevet
vet akkuratt hvordan du har det/føler osv.

søk en å prate med snarest!!!

lenger du holder det inne, jo værre blir det..

du blir IKKE kvitt det selv om du ikke prater om det..

Faktisk så er det stikk motsatt..

Du MÅ tør å prate om det, tenke på det og "være"

igjen, FØR du faktisk klarer å komme deg "over" det..

Du vil alltid vite og huske, men du trenger å komme videre..

:trøste:

Hun har jo bearbeidet det og kommet videre, sier hun.

Gjest Anonymous
Skrevet

det virket jo ikke som hun hadde det så bra pga dette.. derfor skrev jeg at det ville vært godt å snakke med noen om det,uansett så er det en rimelig stor påkjenning noe jeg ikke tror et menneske kan bare bearbeide selv alene og gå videre!!

Gjest GreenSky
Skrevet
noe jeg ikke tror et menneske kan bare bearbeide selv alene og gå videre!!

Nei, selvfølgelig ikke.

Skrevet

Uff Tina, så vondt dette må ha vært for deg.

Kan bare gi deg en :klem: og ønske deg lykke til videre.

Fint at du er så flink til og sette ord på ting.

Skrevet

Har ikke sjans til å sette meg inn i følelsene du måå ha hatt da, sikkert helt for j....

Godt at du har det godt med deg selv nå og forhåpentligvis vet med stor sikkerhet at du ikke hadde skyld i dette i det hele tatt!!

Klem til deg sterke jente!

Gjest Moonshadow
Skrevet

Jeg klarte å komme meg igjennom det. Har ingen problem med det nå i det hele tatt

Noe av det samme skjedde med meg da jeg var 13år, så det gjorde det vel litt lettere den gangen,, Da jeg var 13 var det sinnsykt vanskelig og det tok mange år før jeg kunne ha ett normalt forhold til sex.. Men jeg kom meg igjennom det og ingen av episodene plager meg nå...

Jeg skjønner jo nå at det ikke var min feil.

Det var litt rart å lese dette selv også, ettter så mange år. Se hvordan jeg tenkte den gangen..

Gjest Moonshadow
Skrevet

Tusen takk alle sammen.. Dere er så gode :klem:

Gjest Moonshadow
Skrevet

Det er godt å se at dere trøster, det utrolig fint gjort av dere.. Men jeg har ikke noe problem med dette lengere og skrev innleget mest i håp om at det kanskje kan hjelpe andre i samme situasjon til å se at tanker om at det er sin egen feil osv, er veldig vanlige.. Kanskje det også kan være til for noen som må støtte noen som går igjennom det, til å forstå deres tanker... :-)

Gjest Moonshadow
Skrevet
Du er sterk du' date=' Tina![/quote'] Takk for det vennen :) Når man opplever slik, så må man bare bli sterk, enten man vil eller ikke.. Jeg ble tvunget til å bli "Voksen" alt for tidlig da, da det skjedde da jeg bare var 13år.. Men jeg tar igjen den tapte fjortistiden nå jeg :ler:
Skrevet

Det er helt utrolig og det forundrer meg stadig. Hvordan noen klarer å holde seg så godt oppe etter en slik hendelse. Jeg blir forbløffet og undrer meg stadig. *Tina*, du og andre i lignende situasjoner har nok deres forsvarsmekanismer som fungerer for dere, det kan være så mangt som fungerer. Lykke til videre *Tina*!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...