Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Jeg vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg. Ting er veldig vanskelig nå, så jeg tenkte at jeg skulle lufte tankene mine her på KG,

Det ble nylig slutt med typen. Og det gjør så vondt.

Vi var sammen for noen år siden, men det ble slutt . Vi fant tilbake til hverandre nå rett før jul.

Det har vært mange nedturer i dette forholdet. Jeg har slitt med sjalusi. Og det har ført til at jeg har sjekket mobilen hans i ny og ne. ( Noe jeg selvfølgelig angrer på)

Uansett.. På mobilen hans har jeg sett at han har flørtet med andre damer.

Sjalusi var grunnen til at det ble slutt første gangen. Det var en jente som sendte han en del meldinger med en flørtete tone. Jeg tok det opp med han da, mye skjedde og det ble slutt. Jeg var veldig bitter på den tiden og slang mye dritt til både han og den jenta.

Vi har hatt lite kontakt med hverandre de siste årene, men i fjor sommer da det ble slutt med den nye dama hans tok han kontakt med meg. (Han tok noe kontakt da han var sammen med denne dama, og spurte om råd o.l da de hadde en del problemer)

Han sendte meldinger til flere av venninnene mine og spurte om hvordan det gikk med meg og hva han skulle gjøre for å få meg tilbake. Plutselig en natt ringte han på døren min. Han hadde tatt taxi 5 mil fordi han ville treffe meg. Da vi møttes igjen i fjor sommer hadde jeg ingen følelser for han. Syntes egentlig bare at han var veldig teit. Vi hadde lite kontakt frem til julen 2013. Jeg hadde ikke hatt sex på en stund på det tidspunktet, jeg var kåt og inviterte han på besøk. Vi hadde sex og da blusset følelsene mine opp.

Det siste halvåret har egentlig vært veldig vanskelig. Jeg har vært mye deprimert på grunn av han. Han er en person med sterke meninger, og klarer ikke å se ting på andre måter. Han har alltid rett, og verden er sånn som han mener den er. Han er lite forståelsefull og gir lite av seg selv. Jeg har måttet "tvinge" han til å fortelle ting og snakke med meg om vanskelige emner.

Han skal studere i Trondheim til høsten( jeg bor i Oslo). Han har derfor bestemt seg på forhånd at det ikke skal funke mellom oss. Han har dumpet meg 3-4 ganger i år, fordi ting ble for vanskelig for han pga. flyttingen, men jeg ville ikke gi opp og han kom tilbake hver gang.

I slutten av april hadde vi en krangel. Jeg sa at jeg hadde fått vite at han hadde flørtet og mottatt drøye bilder av andre jenter. Han benektet dette, men jeg så på telefonen hans at han løy. Det var meldinger og bilder der. Etter dette sa han at vi aldri kom til å bli sammen igjen. (vi var ikke sammen på dette tidspunktet)

Men to uker etter dette introduserte han meg som kjæresten sin for noen venner. Jeg spurte han senere den kvelden om vi var sammen og han sa ja. Fra da av var vi i ett forhold. Jeg sendte han derfor en forspørsel på facebook om å være offisielt i ett forhold. Han ringte meg senere den kvelden og sa at han ikke ville at vi skulle være i ett forhold på facebook fordi det uansett kom til bli slutt når han flytter. Jeg fikk sjokk og falt helt sammen. Jeg hadde jo blitt utrolig glad i han, trodde at han hadde ombestemt seg etter den krangelen vi hadde i april. Han hadde ikke på noen måte vist eller sagt noe om at vi bare skulle være midlertidige kjærester. Dum som jeg var tenkte jeg at han kom til å ombestemme seg og ville satse på ett avstandsforhold, så jeg sa at jeg ville at vi skulle fortsette som før til han drar til Trondheim.

Som skrevet over har jeg sjekket mobilen hans for å se om han skjuler noe for meg. Jeg har funnet meldinger fra hun jenta som hadde flørtet med han da vi var sammen første gang. Jeg hadde lagt ut ett bilde av meg og han på facebook. Så hun spurte om vi var sammen igjen. Han svarte " nei, vi er ikke sammen. Kommer aldri til å bli det. Vi har ikke mye kontakt heller."

Da jeg leste det ble jeg fryktelig såret. Dagen etter var også bildet fjernet og untagget.

For ca en uke siden hadde jeg igjen snoket på mobilen hans. Han merket det og gjorde det slutt med meg dagen etter pga sjalusien min. Jeg vet at mye av det som har skjedd er min egen feil. Men samtidig, jeg hadde ikke snoket og vært sjalu hvis han ikke hadde snakket som han gjør med andre jenter, og nektet for at vi er sammen.

Jeg går i terapi og jobber mye med sjalusien min og tankene mine. Jeg er helt knust nå og vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Det irriterer meg at jeg falt for han og har latt han bruke meg. Jeg vet at det var galt av meg å sjekke telefonen hans, men jeg har ikke klart å la være.

Er det noen andre som er i samme situasjon som meg? Har jeg vært vanskelig og rimelig? Hva skal jeg gjøre for å få det bedre? Akkurat nå føles det ut som at alt rundt meg raser sammen.

Anonymous poster hash: c5af9...7ab

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vrker som han bare vil ha deg for sengekosen? :(

Anonymous poster hash: 7de6d...883

AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Jeg tror ikke det heller. Sex har aldri vært viktig for han. Vi har snakket generelt om sex og han har sagt at han kunne levd i ett forhold uten sex. I hans forrige forhold hadde de ikke mye sex( ikke at det ble slutt mellom dem pga det.) Etter den ene krangelen vi hadde i april sa han at han ville fortsette å møte meg, men at vi ikke trengte å ha sex hvis ikke jeg ville.

Uff, jeg har det veldig vondt nå :(

Gjest supernova_87
Skrevet

Hm. Først og fremst, kjærlighetssorgen kommer til å gå over, og du kommer til å finne deg noen andre.

Om du har vært vanskelig? Ja. Jeg tror ikke det er sunt i et forhold å snoke så mye på en partner. Men om han har vært vanskelig også? Ja, definitivt. Det høres rett og slett ikke ut som dette var liv laga. Det jeg reagerer på her er at du beskriver ham på en måte som får det til å høres ut som at du ikke liker ham som person, men likevel er du nå knust. Kanskje du skal tenke litt på det. At han tross alt ikke er en mann du har lyst å bruke tiden din på. At den han er som person, er ikke en du - om du skal tenke rasjonelt på det - liker.

Jeg skjønner at dette gjør vondt for deg uansett hvordan du prøver å tenke om det. Men kanskje det vil bli litt enklere om du aksepterer og forstår at det er det beste for deg at dere ikke har en fremtid sammen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...