Gå til innhold

Marc Jacobs lommebok, hvilken farge ville du tatt?

Anbefalte innlegg

Gjest crazycatlady
Skrevet (endret)

Jeg har bestemt meg for å bestille en Marc by Marc Jacobs Classic Q Slim Zip Wallet hos Shopbop. Men usikker på om jeg skal ta den i beige eller svart.

Ang betaling har jeg skjønt at jeg bør velge FREE Express delivery with Customs & Duties Deposit*?

Det høres jo veldig enkelt og praktisk ut, men er vel ikke noe dyrere enn postens avgifter og gebyr? Overfører de det til posten da eller står det på pakken at tollgebyr og MVA er betalt? Har aldri bestilt fra shopbop før, kun fra sider der man må betale norsk moms og tollgebyr når man henter pakken. Med alle gebyrer kommer lommeboka på litt over 1500 kr. Noen som vet ca hva den koster i Marc Jacobs-butikken i Oslo?

Endret av RusaPåPus
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en Classic Q Key Pouch i fargen Banana Creme og er superfornøyd! Hadde ikke kjøpt en veske i en slik farge, men med lommebok så er det bare moro.

Jeg bestilte min fra Shopbop med det leveringsalternativet du nevner, og betalte aldri noe mer enn akkurat den summen som blir oppgitt :-) 2-3 dager senere var den på døren min.

Gjest crazycatlady
Skrevet

Jeg har en Classic Q Key Pouch i fargen Banana Creme og er superfornøyd! Hadde ikke kjøpt en veske i en slik farge, men med lommebok så er det bare moro.

Jeg bestilte min fra Shopbop med det leveringsalternativet du nevner, og betalte aldri noe mer enn akkurat den summen som blir oppgitt :-) 2-3 dager senere var den på døren min.

Takk for svar. Den er også fin og halve prisen av den andre hos shopbop. Koster bare litt over 600 kr. Men den har ikke like mye plass som den første jeg hadde sett meg ut. Samtidig så er det sånn at jo større lommebok jeg har, jo mer ræl har jeg i den. :P

De leverer vel på postkontoret om man ikke er hjemme?

Hm, linken kom ikke med. Men den ene er sånn beigeaktig og den andre svart. Prøver igjen, her er den beige. http://www.shopbop.com/classic-slim-zip-around-marc/vp/v=1/1508637406.ht

Gjest Citronella
Skrevet

Jeg har i fargen Grapefruit Zest Multi. Veldig gul! Jeg liker å kombinere klassisk med farger. Blir glad hver gang jeg tar den opp. :)

Skrevet

Hadde vært kult å kjøpe den i holographic

VEldig inn akkurat nå

Har selv en lommebok som er holographic

Veldig fornøyd

x354.jpg

Skrevet (endret)

Jeg har akkurat bestilt fra Shopbop, lommebok fra Marc Jacobs faktisk :P

Pakken blir levert med DHL på døra di (hvis du er hjemme), toll betaler du når du bestiller lommeboka, så det kommer ingen ekstra utgifter. :)

Linken virker ikke dessverre.

Jeg har kjøpt denne om det skulle være av interesse; http://www.shopbop.com/classic-wingman-wristlet-marc-by/vp/v=1/845524441952544.htm?folderID=2534374302024262&fm=other&colorId=12867

bare i svart og beige colorblocked :)

Endret av irrlys
Gjest Vampen
Skrevet

Jeg er veldig glad i min Classic Q Wingman Wristlet, og kjøpte den i svart. Absolutt ikke den mest spennende fargen, men jeg har mange vesker i forskjellige farger, og liker at lommeboken passer til alle. Lommebok er ikke det jeg har behov for å bytte så ofte, så da liker jeg at den er nøytral.

• Liker 1
Gjest crazycatlady
Skrevet

Jeg har ombestemt meg, tror det blir classic q wingman wristlet i stedet. Den er litt mindre og nettere. Så på den før jeg gikk inn på tråden. Kommer på rundt 1200 totalt med avgifter. Koster vel en hundrings mer på høyer, så ikke så mye å spare, men alle monner drar osv. Synd shopbop ikke har denne i den fine beigefargen, men svart passer jo alt og det er ikke en farge man går lei så fort. Kanskje jeg er heldig og har den fredag om jeg bestiller nå eller imorgen tidlig?

Skrevet (endret)

Kanskje jeg er heldig og har den fredag om jeg bestiller nå eller imorgen tidlig?

Kanskje, men jeg ville ikke ha regnet med det. Hos meg tok det en uke. :)

Edit: (Men når jeg tenker meg om så var det med helg, så kanskje det går likevel)

Endret av irrlys
Gjest crazycatlady
Skrevet

Kanskje, men jeg ville ikke ha regnet med det. Hos meg tok det en uke. :)

Edit: (Men når jeg tenker meg om så var det med helg, så kanskje det går likevel)

Aha, lov å håpe da. :) Skulle bestilt den igår, hadde jeg bare klart å bestemme meg. :P Syns beigefargen på den classic q slim er så fin, synd shopbop ikke har den i classic q wingman. Men svart passer jo som sagt til alt.

Skrevet

Aha, lov å håpe da. :) Skulle bestilt den igår, hadde jeg bare klart å bestemme meg. :P Syns beigefargen på den classic q slim er så fin, synd shopbop ikke har den i classic q wingman. Men svart passer jo som sagt til alt.

Man kan aldri gå feil med svart, men beige er også lekkert! Jeg tror jeg ville valgt beige faktisk, har så mye svart fra før. Men det er jo bare meg, så klart :)

Gjest crazycatlady
Skrevet

Man kan aldri gå feil med svart, men beige er også lekkert! Jeg tror jeg ville valgt beige faktisk, har så mye svart fra før. Men det er jo bare meg, så klart :)

Tenker helt likt som deg. Derfor så synd at ikke shopbop har wingman i beige. Men kanskje de kan ta den inn? Nordstrom har den, men de er litt dyrere pluss at de tar over 200 i frakt. Da kan jeg jo like gjerne ta den jeg først tenkte på, for den har shopbop i beige. Hm, ikke lett å bestemme seg. Tror jeg må tenke litt mer, hehe.

Skrevet

Tenker helt likt som deg. Derfor så synd at ikke shopbop har wingman i beige. Men kanskje de kan ta den inn? Nordstrom har den, men de er litt dyrere pluss at de tar over 200 i frakt. Da kan jeg jo like gjerne ta den jeg først tenkte på, for den har shopbop i beige. Hm, ikke lett å bestemme seg. Tror jeg må tenke litt mer, hehe.

Det går sikkert an å høre med dem om de tar den inn, det skader jo ikke å prøve ihvertfall :)

Jeg dreiv og dilla litt rundt meg kjøpet mitt jeg også, siden jeg synes det var ganske kostbart. Til slutt så hoppa jeg bare i det :P Angrer ikke! :)

Gjest crazycatlady
Skrevet

Det går sikkert an å høre med dem om de tar den inn, det skader jo ikke å prøve ihvertfall :)

Jeg dreiv og dilla litt rundt meg kjøpet mitt jeg også, siden jeg synes det var ganske kostbart. Til slutt så hoppa jeg bare i det :P Angrer ikke! :)

Tror jeg skal høre ja, men samtidig er det fristende å bare ta den svarte siden jeg vil ha den nåååååå. :P En smule utålmodig. :P Håper de svarer raskt på mail. Men vanskelig å bestemme seg om jeg skal ta wingman eller den andre, ja. En av dem blir det ihvertfall, jeg har bestemt meg for å kjøpe. Ja, er dyrt for en lommebok, men absolutt verdt det. Samtidig koster den jo ikke mer enn en jeans og varer sikkert mye lenger. Lyst på marc by marc jacobs veske også, men det må vente litt.

Skrevet

Tror jeg skal høre ja, men samtidig er det fristende å bare ta den svarte siden jeg vil ha den nåååååå. :P En smule utålmodig. :P Håper de svarer raskt på mail. Men vanskelig å bestemme seg om jeg skal ta wingman eller den andre, ja. En av dem blir det ihvertfall, jeg har bestemt meg for å kjøpe. Ja, er dyrt for en lommebok, men absolutt verdt det. Samtidig koster den jo ikke mer enn en jeans og varer sikkert mye lenger. Lyst på marc by marc jacobs veske også, men det må vente litt.

Jeg er kjempefornøyd med min Wingman ihvertfall, akkurat passende størrelse synes jeg, er faktisk et eget rom til telefon i den også :)

Jeg har bestilt veske også, ser ut som den kommer til meg enten i morra eller dagen etter. GLEDER MEEEEG! :danse:

http://www.ebay.com/itm/390854434457?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

Gjest Vampen
Skrevet

Jeg kjøpte Wingman fordi jeg synes det er kjempepraktisk at den har plass til mobil, og har "håndtak". Det betyr at jeg kan klare meg med bare den om jeg skal en snartur på butikken, er i festlige lag eller andre situasjoner hvor jeg ikke gidder å dra på ei veske. I tillegg beskytter den mobilen i veska, og mobilen er enkel å finne. Den får også plass i de mindre veskene mine.

Så, hva trenger du? En ren lommebok? Eller en lommebok/mobilholder? Jeg ville tenkt på det først, og farge siden.:)

Gjest crazycatlady
Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med min Wingman ihvertfall, akkurat passende størrelse synes jeg, er faktisk et eget rom til telefon i den også :)

Jeg har bestilt veske også, ser ut som den kommer til meg enten i morra eller dagen etter. GLEDER MEEEEG! :danse:

http://www.ebay.com/itm/390854434457?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

Ja, genialt med rom til telefon. :) Veldig fin størrelse ja, den andre er egentlig litt stor og jo større lommebok jeg har, jo mer ræl samler det seg der. :P

Åh, så fiiiiiin! Blir bra når du får den. :)

Gjest crazycatlady
Skrevet (endret)

Jeg kjøpte Wingman fordi jeg synes det er kjempepraktisk at den har plass til mobil, og har "håndtak". Det betyr at jeg kan klare meg med bare den om jeg skal en snartur på butikken, er i festlige lag eller andre situasjoner hvor jeg ikke gidder å dra på ei veske. I tillegg beskytter den mobilen i veska, og mobilen er enkel å finne. Den får også plass i de mindre veskene mine.

Så, hva trenger du? En ren lommebok? Eller en lommebok/mobilholder? Jeg ville tenkt på det først, og farge siden.:)

Ehe, trenger og trenger. :P Jeg har jo flere lommebøker, men har lenge ønsket meg en litt eksklusiv en siden jeg bare har sånne billige fra Gina tricot og lignende butikker. Og når glidelåsen på favorittlommeboka røk må jeg nesten ha ny. Vil gjerne ha en med plass til iPhonen i når jeg først skal ha ny, så wingman er den som er mest aktuell. Syns den er finere enn den jeg først så meg ut også. Men tror jeg skal høre om de kan ta inn beige og kan de ikke det tar jeg svart. Veldig fin den også. :)

Endret av RusaPåPus
Skrevet

Hadde vært kult å kjøpe den i holographic

VEldig inn akkurat nå

Har selv en lommebok som er holographic

Veldig fornøyd

x354.jpg

Spaca lommebok, he he

Jeg hadde forøvrig bare en fake Dolce & Gabbana lommebok som jeg kjøpte i Hellas i 2008, så det var på høy tid med en ny en.

Gjest crazycatlady
Skrevet

Veldig kul den i holographic, men kjøper svart eller beige, for det går jeg ikke lei. Det er jo litt viktig når man først kjøper en såpass dyr lommebok. Æsj, tror jeg må vente til etter ferien med å kjøpe den. Reiser allerede i neste uke og det er jo kjedelig om den ikke kommer innen vi drar og blir sendt tilbake om vi ikke er tilbake innen 2 uker etter ankomst postkontoret. Selv om det har tatt 2-3 dager på noen er det jo ikke garantert at det tar så kort tid. Så får heller smøre meg med tålmodighet i 2,5 uker til. Kjedelig, for jeg vil ha den nå, skulle ønske ferien var en uke senere nå, hehe. :P Kunne tatt en Oslotur og kjøpt den på høyer også om jeg rekker det. Koster 1299 der mens den på shopbop kommer på 1143, så sparer jo litt på å kjøpe den hos shopbop selv om det ikke er allverden. Men enklere å bestille på nett da siden jeg bor et stykke unna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...