AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #1 Skrevet 8. juli 2014 Når en dag er over før jeg har klart å kle på meg. Når en dag er over før jeg har kjent sult. Når en dag føles så kort at jeg må bruke litt av natta for å få plass til tanker. Når dagen ikke slipper meg, og jeg sitter våken til natten er over. Når en dag er borte i vonde tanker. Når dagen er over og ingen ser hvordan jeg har det. Når dagene har tatt smilet mitt. Når dagen blir fylt av gråt. Når dagen har så mye vondt at før jeg klarer å gjøre noe er dagen over. Dagene har blitt til minutter.Anonymous poster hash: 4dd6c...274
Gjest supernova_87 Skrevet 8. juli 2014 #2 Skrevet 8. juli 2014 Wow. Jeg har følt det motsatt, at hvert sekund er en evighet, og jeg kommer aldri lenger enn til neste time. En dag virker som uendelig lang tid. Så leit at du har det vanskelig. Håper det går bedre snart.
ohdeergod Skrevet 8. juli 2014 #4 Skrevet 8. juli 2014 kjenner meg så godt igjen håper det blir bedre for deg
Sapientia Skrevet 8. juli 2014 #5 Skrevet 8. juli 2014 Depresjoner er ikke noe gøy. Har vært der. Men hos meg var også dagene uhorvelig lange og mørke. Nettene var fylt med insomnia eller dårlig søvn. Håper du får hjelp og at ting går bedre for deg snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå