grinchen Skrevet 8. juli 2014 #1 Skrevet 8. juli 2014 hva tenker dere vis naboen sperrer inngangsdøren med møbler og går inn og ut av vinduet for å komme inn i tillegg lager han bål på stuegulvet for å lage middag. Ja hva tenker dere da?
Mrs Smith Skrevet 8. juli 2014 #2 Skrevet 8. juli 2014 Da tenker jeg at det er noe riv ruskende gæærnt!
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #3 Skrevet 8. juli 2014 hva tenker dere vis naboen sperrer inngangsdøren med møbler og går inn og ut av vinduet for å komme inn i tillegg lager han bål på stuegulvet for å lage middag. Ja hva tenker dere da? Jeg tenker at det er en brannfarlig nabo med en skrue løs. Anonymous poster hash: 6e246...aa8
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #4 Skrevet 8. juli 2014 Tror jeg hadde sendt en bekymringsmelding til kommunen. Fyren er mest sannsynlig ikke frisk Anonymous poster hash: 9071a...2e9
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #5 Skrevet 8. juli 2014 Tung psykiatri, hadde jeg tenkt. Støtter forslaget om å sende en bekymringsmelding vedrørende denne naboen. Anonymous poster hash: ddc4e...fa2 1
Kontormus Skrevet 8. juli 2014 #6 Skrevet 8. juli 2014 Nei, han må være psykisk syk. Huff av meg, ring kommuneadministrasjonen.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 9. juli 2014 #7 Skrevet 9. juli 2014 (endret) Jeg hadde tenkt at nå blir det grillfest, så hadde jeg løpt på butikken, kjøpt pølser og invitert alle vennene mine på grillfest. Hadde sagt de måtte komme fort, for bålet var snart overtent. Endret 9. juli 2014 av Evilposelos
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå