Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Lompa
Skrevet

Enhver må selv finne ut hva som er ens personlige grenser og gå ut fra det. Om man da velger å gå uten truse i korte skjørt, får en "tåle steken". Det er et personlig valg, som man må tenke over om man tåler følgene av.

Gjest Anonymous
Skrevet

Så det vil si at om du dusjer i en offentlig dusj, og noen tar et bilde av deg, så må du tåle at det blir lagt på nettet :o

Skrevet

...gjest = Miranda som var faldt ut.

Gjest Lompa
Skrevet

Ikke i en offentlig dusj,nei. Der er det vel forbudt med kameramobil? Eller kamera generelt.

Hadde jeg oppdaget noen som stod og knipset meg naken i dusjen på f.eks Tøyenbadet,hadde jeg vel prøvd å trøkke vedkommende gjennom sluket! :evil:

Skrevet

Og det hadde du sikkert klart også....

:o

Gjest Lompa
Skrevet

Blir jeg forbannet nok, så kan jeg være like vond å legge seg ut med som ei grizzlybinne med unger,ja...

Skrevet

Og går man uten truser er det vel en like privat sak som å dusje i Tøyenbadet...!

Kanskje hun var litt uheldig å vise for mye, eller kanskje det var med vilje, - mitt poeng var bare at man legger ikke ut alle slags bilder uten å snakke med den det gjelder.

Gjest Lompa
Skrevet

Joda,miranda. Er egentlig enig med deg, men det er bare at man må være obs på muligheten for å bli knipset uten at man vet det. Og da har man ingen garanti for hvor bildene havner. :-(

Skrevet
Joda' date='miranda. Er egentlig enig med deg, men det er bare at man må være obs på muligheten for å bli knipset uten at man vet det. Og da har man ingen garanti for hvor bildene havner. :-([/quote']

Det kan jeg være enig med deg i :wink:

Fremover skal jeg alltid sitte med bena i kors når jeg går uten truse :sjarmor:

Gjest Lompa
Skrevet

Jeeezzz, da må jeg jo ha bena i kors konstant,da. Men det kan o være litt gøy og...

På bussen om morran...trøtte folk som får seg en støkk når de oppdager noe de ikke er helt sikre på om de har innbilt seg...Det sjokkerte trynet som fulgte meg da jeg jumpet av bussen,smilte søtt til ham gjennom bussruta og rettet på skjørtet, som såvidt avslørte strømpekanten og etterlot ham i tvil om hva han hadde eller ikke hadde sett....*FNIS!*

Skrevet

Minn meg på å ta bussen litt oftere!!

Skrevet

Det er ikke kun på bussen "det skjer" :sjarmor:

Gjest Lompa
Skrevet

Nei, det skal være sikkert og visst....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...