Piarina Skrevet 23. juni 2004 #1 Skrevet 23. juni 2004 Hvem har hjulpet deg mest med bryllupsplanleggingen? Og er du generelt fornøyd med responsen fra familie og venner? For min del så vet jeg ikke hva jeg hadde gjort hvis det ikke hadde vært for sider som denne, for jeg syns igrunnen folk er ganske uinteresserte. De spør forsåvidt om bryllupet, men gidder nesten ikke å høre på svaret...? Jeg savner virkelig en venninne som selv har giftet seg, for jeg tror hele bryllupsgreien blir litt fjernt for mine venner. Og det er ikke mye inspirasjon til romantikk å hente hos mine nyskilte foreldre heller... Uff, nå ble det litt sutring her, men jeg bare lurer på om det er jeg som har for høye krav eller hva...? Er deres omgangskrets oppriktig interesserte i bryllupet deres?
Lissemor Skrevet 24. juni 2004 #2 Skrevet 24. juni 2004 Mannen min og forloveren min,uten tvil.En annen venninne er kjempe-interessert,mens en annen igjen aldri spør om noe.Men men,jeg har jo heldigvis dere,og her er det ingen som klager hvis man maser litt....) En STOOR klem til alle dere,dere er helt fantastiske:)
vimsa Skrevet 24. juni 2004 #3 Skrevet 24. juni 2004 Den som uten tvil har vært min beste støtte og hjelp, er hun som var forloveren min! Hun har vært helt fantastisk! Ellers så har mannen min også vært en knupp, spesielt når "mas" fra mor ble litt for intenst, selv om hun bare mener det godt. VI har også fått utrolig mye hjelp og støtte fra alle mine 4 svigeforeldre (min manns foreldre er skilt) og mine foreldre, og uten all dems hjelp hadde ikke dagen blitt så flott som det den ble. Ellers har et par andre venninner vært kjempegode å ha, og stilt opp når jeg har trengt de. Vi var første par ut i vennegjengen som giftet oss, og selv om ingen har noe erfaring av planlegging av bryllup blandt vennene våres, har de vært genuint interessert i dette med bryllupet. Vel, jentene har interessert seg mer enn gutta da... Dere her inne på KG har også vært ufattelig viktige for meg! JEg har fått så mange tips og råd, samt at man får luftet meninger som man kanskje ikke vil at familie og venner skal vite om! TAKK TIL EN SUPER GJENG!! Uten dere, hadde ihvertfall ikke dagen blitt så bra som den var!
~*Unni*~ Skrevet 24. juni 2004 #4 Skrevet 24. juni 2004 Søstrene mine.....(som vanlig ) Den ene skal gifte seg sammen med meg (dobbeltbryllup) og den andre er forloveren min. De er de beste søstre i hele verden! :o ...selv om vi krangler litt innimellom Enkelte venninner er mer opptatt av å fritte oss ut om hvordan ditt og datt enn å komme med gode vibber etter min mening KG har vært kjempeflott å ha!
Aelwyn Skrevet 24. juni 2004 #5 Skrevet 24. juni 2004 KG og nettvennene mine har vært flotte og ha! Har noen venninner her i SF også, men føler de ikke er sååå intr i saker og ting...
Lullu Skrevet 24. juni 2004 #7 Skrevet 24. juni 2004 Min forlover og KG! Min forlover er den beste i verden! :-)
Bokalven Skrevet 24. juni 2004 #8 Skrevet 24. juni 2004 Hvem har hjulpet deg mest med bryllupsplanleggingen? Vi har ikke planlagt en dritt enda, vi.
Gjest Tabby Skrevet 24. juni 2004 #9 Skrevet 24. juni 2004 Mannen min og forloveren min' date='uten tvil.[/quote'] Her også
Holly Hobbie Skrevet 24. juni 2004 #10 Skrevet 24. juni 2004 Foruten alle paa KG, som har gitt meg masse tips og raad, saa er nok mamma og pappa dem jeg har faatt mest hjelp fra. Men saa er det jo de som arrangerer og betaler festen, da. Forloveden min er ogsaa en stor stoette, selv om jeg noen ganger har foelt at han overlater det meste til meg...men saa er det lettere for meg aa kommunisere direkte til mine foreldre, prest osv fordi jeg er norsk og fordi vi gifter oss i Norge. Forloveren min bor langt unna og er veldig opptatt med sitt, saa hun har ikke hjulpet til med noe, egentlig. Har egentlig savnet aa ha noen naere venninner aa dele dag-til-dag-ting med, men det er ikke saa lett naar venninnene mine bor i Norge eller i London og jeg er i Skottland.
Martha Stewart Skrevet 24. juni 2004 #11 Skrevet 24. juni 2004 Nå har vi jo nettopp startet planleggingen, enda ett år igjen, men har likevel mange avgjørelser på plass. Forloveden min har overrasket meg positivt ved å være ganske interessert i detaljer Skulle vel egentlig bare mangle - det var han som fridde og hadde satt dato og bestilt kirke uten at jeg visste det!! Men - så har jo jeg en tendens til å "ta av" litt mer enn han likevel... :oops: Så nå for tiden er det definitivt mest KG jeg henter inspirasjon fra! Jeg bruker KG bevisst for ikke å mase hull i hodet på omgivelsene mine... Forloveren min er også en god støtte, men hun har frem til sist helg vært opptatt med en annen venninne sitt bryllup - som hun også var forlover i! (Populær jente...)
Fru Snurp Skrevet 24. juni 2004 #12 Skrevet 24. juni 2004 Vi følte ikke noe særlig behov for verken hjelp, støtte, eller å snakke om bryllupet vi. Jeg og mannen min gjorde det aller meste av planleggingen i fellesskap, og det syntes vi var hyggelig :-) Både venner og familie var veldig positive til at vi valgte å gifte oss. Alle synes det er utrolig hyggelig, men det er langt derfra til å tute dem ørene fulle om våre planer ifbm dagen! Vi har ikke hatt behov for å snakke så mye om det egentlig. Vi planla ting slik vi ville ha det, og informerte foreldre underveis. Om venner, forlovere og øvrig familie var interessert og spurte fikk de selvsagt en "innføring".
-ida- Skrevet 24. juni 2004 #13 Skrevet 24. juni 2004 Jeg har funnet mye her som jeg virkelig har hatt brukt for, ellers er det min kjære og våre foreldre som har stått på mest for oss.
Gjest Anonymous Skrevet 24. juni 2004 #14 Skrevet 24. juni 2004 Vi gjør i grunnen det meste selv, vi - med hjelp fra foreldrene på begge kanter. Ellers har jeg en god venninne som jeg snakker om detaljer med. Forloverne våre gjør ikke noe annet enn å møte opp på selve dagen - for de bor i helt andre kanter av landet. Hva skulle vi gjort uten KG?
Tyren Skrevet 25. juni 2004 #15 Skrevet 25. juni 2004 Det må være jentene her på KG. Forloveren min ville ikke prate noe særlig bryllups forberedelser med meg....
Månefisken Skrevet 25. juni 2004 #16 Skrevet 25. juni 2004 Vi har såvidt begynt med planleggingen, har god tid ennå. Vi bor i Oslo og skal gifte oss i Bergen, der jeg kommer fra, så for oss er mine foreldre helt uunnværlige! De har kjørt rundt på alle selskapslokalene som vi har funnet på nettet, og er veldig engasjerte. Forloveren min er også veldig engasjert, nesten mer enn meg til tider, og er en selvskreven hjelper i brudekjole-prosjektet. Det er ca et år til vi skal gifte oss, og hun har allerede utdrikningslaget og talen klar!!
Gjest Tex Skrevet 26. juni 2004 #17 Skrevet 26. juni 2004 Hvem har hjulpet deg mest med bryllupsplanleggingen? Uten tvil -mammaen min Og er du generelt fornøyd med responsen fra familie og venner? Er deres omgangskrets oppriktig interesserte i bryllupet deres? Veeeel..... Det har vært litt lunkent i perioder, særlig hos min far og søster...... Men ellers syns jeg folk har vært ganske interessert, ja....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå