Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva hadde dere tenkt om en mann som er med i en MC-klubb? (ikke kriminell) men en klubb hvor de fester masse, omtrent alle røyker, går i skinnvest, tatoveringer, kjører Harley, men langt hår og langt skjegg osv. Damene har som regel masse tatoveringer og langt bleket hår. Jeg har blitt kjent med en super mann, men er usikker pga. dette. Det er liksom ikke meg..hva hadde dere tenkt?

Anonymous poster hash: f1676...b58
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, nå har jeg nok fått litt forvrengt syn på det etter å ha sett sons of anarchy, men jeg tror jeg hadde synes det var helt greit :)

Eneste problemet kan jo være kvinnesynet i klubben, eller at du kanskje ikke vil at han skal bruke like mye tid der når dere blir sammen.

Slik jeg forstår det, så kommer klubben først :)

Skrevet

Hadde ikke gjort meg noe. Folk som er med i vanlige MC-klubber er vanlige folk de også. Han går vel i andre klær enn skinnvest? Og dere kan jo være sammen andre steder enn på klubben, samt å kjøre bil dit dere skal? Kanskje du kan bli med han en dag til klubben sin, så kan du bli litt kjent med menneskene som er der, så blir det litt lettere å svelge at han ikke er helt typisk A4? :)

Gjest Blomsterert
Skrevet

Hadde tenkt høy Harryfaktor.

Ikke et miljø jeg hadde orket,men han personlig kan jo være veldig ok da. Problemet er at i slike gjenger er det sterkt samhold,så en blir pent nødt til å omgåes resten av gjengen.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, bare nei...

Anonymous poster hash: a7951...ce2

Skrevet

Hadde tenkt høy Harryfaktor.

Ikke et miljø jeg hadde orket,men han personlig kan jo være veldig ok da. Problemet er at i slike gjenger er det sterkt samhold,så en blir pent nødt til å omgåes resten av gjengen.

Nja. Noen begynner å kjøre mc og plutselig får den kommunale konsulenten skinnvest og skjegg. Men kun om sommeren?! Om det ikke er en 1% klubb så er ofte ikke samholdet sterkere enn hos en vanlig kameratgjeng. Uniformering er vanlig uten at det betyr så mye. Ofte er de mer inkluderende enn man skulle tro. Slapp av.

Gjest Blomsterert
Skrevet

Nja. Noen begynner å kjøre mc og plutselig får den kommunale konsulenten skinnvest og skjegg. Men kun om sommeren?! Om det ikke er en 1% klubb så er ofte ikke samholdet sterkere enn hos en vanlig kameratgjeng. Uniformering er vanlig uten at det betyr så mye. Ofte er de mer inkluderende enn man skulle tro. Slapp av.

Det handler ikke om at de ikke er inkluderende :-)

Har da hatt en eks som var i Harley-gjeng,og for meg blir Harryfaktoren høy,og ikke et miljø/vennegjeng JEG følte meg vel i. Er bare det :-)

AnonymBruker
Skrevet

Vel, for min del hadde det vært totalt turn off pga røykingen, festingen, skinnvesten, skjegget og det lange håret... men vi har alle våre preferanser. :)

Anonymous poster hash: 6e7f0...9c1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...