AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #1 Skrevet 8. juli 2014 Kjæresten min har vært utro. Dette er ganske nylig (tre uker siden) det er helt grusomt tøft. Kort historie: jeg har tilgitt og vi prøver. Men han gjør en del ting som gjør at jeg tenner og blir lei meg og irritert. Jeg har MASSE irritasjon, skuffelse, aggresjon osv. inni meg pga. det som har skjedd. Gir her to eksempler, og vil gjerne høre hva dere sier, lurer på om jeg overreagerer. I dag sto vi i kø i banken, før det var vår tur så jeg at det kom inn ei dame som har har flørtet masse med før vi ble sammen, hun har også fortalt meg på en fest at hadde hun villet kunne de "holdt på". Jeg har også sett at han har "likt" og kommentert omtrent alle bildene hennes på facebook. Han vet derfor at jeg lurte litt ang. de en stund. I køen i banken så må jeg vente litt, han snur seg og går bort til denne damen og prater med hun. Jeg ble kjempeskuffet. Jeg synes han kunne latt vær, han vet usikkerheten min rundt han og henne og i den situasjonen som vi er nå burde han latt vær og stå bak ryggen min og prate med henne. Eller? Så..i går hentet han barnet sitt hos ex- konen. Ex- konen la samme dag ut en facebook status: "Godt å komme hjem til min kjære mann etter en ukes ferie borte" (altså hennes nye mann). Kjæresten min svarte på statusen: "Nåja, vi var jo bare sammen en liten stund, jeg hentet jo bare 10-åringen. :-)" Dette skulle selvsagt liksom være morsomt, at ex-konen liksom hadde pratet om at det var han det var godt å komme hjem til. Men jeg synes ikke det var morsomt, jeg er ikke venn med hun, men kunne se dette allikevel. For meg ble det sårt. Overreagerer jeg på disse tingene? Hva synes dere? Anonymous poster hash: d83bd...e28
StellinaX Skrevet 8. juli 2014 #2 Skrevet 8. juli 2014 Totalt unødvendig av han, han burde være ydmyk og jobbe for å få tilliten tilbake igjen etter det som har skjedd. Fb-meldingen kanskje ikke så gal, men han kunne sagt hei og hadet til damen dere møtte ute, droppet praten. Hva ønsker han videre da? Angrer han? Ønsker han å få forholdet deres på bena igjen? 2
Gjest Makemeloveit Skrevet 8. juli 2014 #3 Skrevet 8. juli 2014 Jeg synes ikke du overreagerer. Men du bør kanskje prøve å drite litt mer i de situasjonene som du beskriver. Uansett, hvis det hadde vært min kjæreste som hadde vært utro - så skulle han jobbet ræven av seg for at jeg i det hele tatt hadde tenkt på å tilgi han og gi forholdet en ny sjanse. Han hadde fått en heltidsjobb med å overbevise meg. Jeg synes du skal gi han samme jobben! Er han ikke villig til å jobbe beinhardt så hadde jeg kastet han på dør!
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #4 Skrevet 8. juli 2014 Han burde være så ufattelig mer ydmyk enn det der. Hadde det vært min kjæreste hadde jeg krevet enorm respekt etter en slik hendelse. Anonymous poster hash: 759ea...475 1
AryaUnderfoot Skrevet 8. juli 2014 #5 Skrevet 8. juli 2014 Nummer en var teit og unødvendig men nummer to var litt morsom syns jeg. Skjønner at du syns det er sårt da når han har skuffet deg på det verste. 3
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #6 Skrevet 8. juli 2014 Det er ikke så mye det han gjør, men heller det at det han gjør får meg til å tenke at han ikke er en mann som angrer spesielt mye. Min bror var utro mot sin kjæreste da vi var unge og jeh husker enda hvor jævlig han hadde det. Altså, jeg visste ikke grunnen før etter ei stund, men hele huset skjønte at det var noe, og han så virkelig ut som noen hadde dødd. Og han var visst så ydmyk mot kjæresten sin etter det og han tolererte alt hva hun måtte finne på (av kjefting, kommentarer og generell oppførsel) for hun var mye sint og mye lei seg. Han stod i det og han tålte det. For meg var det en mann som angret.Anonymous poster hash: db469...623
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #7 Skrevet 8. juli 2014 Dessverre så virker det ikke som at typen din angrer seg og da er sannsynligheten større for at han gjør det igjen. Man skal være ydmyk og ha det verre enn den man såret i slike situasjoner. Jeg synes ikke du overdriver men hva sier din magefølelse om hele forholdet? Er han virkelig verdt det slik som han oppfører seg?Anonymous poster hash: 30ee5...233 1
Crobern Skrevet 8. juli 2014 #8 Skrevet 8. juli 2014 Nummer en var teit og unødvendig men nummer to var litt morsom syns jeg. Skjønner at du syns det er sårt da når han har skuffet deg på det verste. Dette er jeg helt enig.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #9 Skrevet 8. juli 2014 Det han gjorde/skrev var jo harmløst, MEN jeg syns han bør trå utrolig forsiktig etter å ha blitt tilgitt utroskap. Eksen min var mye utro mot meg, og jeg tilga han hver gang. Helt idiotisk. Èn gang er greit å tilgi, men gjør han det igjen, så for Guds skyld gå fra han. Her endte det med at han gjorde en annen kvinne gravid, og slik endte forholdet vårt. Anonymous poster hash: 420dd...9c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå