AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #1 Skrevet 8. juli 2014 Jeg har en video jeg gjerne skulle fått digitalisert. Den er tatt opp på et gammelt videokamera med kassett av noe slag. Vet ikke helt hvor gammel jeg skal si den er(har ikke sett den), min mor sier videoen er fra da mine besteforeldre var unge. Men hva hun legger i ung vet jeg ikke. Tenkte å få tak i en digitalisert version til min mors 60årsdag. Hvor kan jeg få dette gjort? Bor i Trondheim. Anonymous poster hash: 54e5d...c49
nattsvermer Skrevet 8. juli 2014 #2 Skrevet 8. juli 2014 Jeg googlet "digitalisering av video trondheim", og denne siden kom opp først. Et av de firmaene kan sikkert hjelpe deg
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #3 Skrevet 8. juli 2014 Er det VHS kan du enkelt gjøre et selv. Søk i dataforumet så kommer det opp trinn-for-trinn hvordan. Er det smalfilm må du kanskje kontakte et firma som driver med slikt. Anonymous poster hash: 2425b...1c9
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #4 Skrevet 8. juli 2014 Er det VHS kan du enkelt gjøre et selv. Søk i dataforumet så kommer det opp trinn-for-trinn hvordan. Er det smalfilm må du kanskje kontakte et firma som driver med slikt.Anonymous poster hash: 2425b...1c9 Jeg tror det er en sånn liten kassett som man puttet i et adapter for å kunne sette i en VHS spiller, men ikke helt sikkert, ikke fått tak i selve rå-matrialet enda. Anonymous poster hash: 54e5d...c49
nocebo Skrevet 8. juli 2014 #5 Skrevet 8. juli 2014 (endret) Om det er hi8-typen, forhør deg om du har noen bekjente med et fungerende kamera av den typen, av den litt "nyere" typen (altså av de senere som ble laget av dem), med digital utgang. Jeg fikk lånt et av en kompis, og la det inn på pc'n enkelt selv Endret 8. juli 2014 av nocebo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå