Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!

om to uker til har kjæresten min bursdag. Han fyller 24 år og vi har vært sammen i 4 måneder, men holdt på i rundt 1 år.

Planen min var opprinnelig å kjøpe en Daniel Wellington klokke til han, evt en storbyferie, så altså rundt 2000.

Nå har det seg desverre sånn at jobben min har slått seg konkurs og mens jeg venter på penger fra lønnsgarantiordningen har jeg svært lite. Er det noen som har en ide for hva annet jeg kan gjøre for han?

Han har sagt at han ikke ønsker seg noe fra meg siden han vet situasjonen er vanskelig nå, men jeg vil jo gjerne gi han noe eller gjøre noe for han.

Tips?:)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Best retten hans, masasje og noe kos. Hvem gutter blir ikke nøyd da^^^

Anonymous poster hash: 515f5...5e4
Gjest Makemeloveit
Skrevet

Disk opp med en koselig middag til han eller spander kino? Det koster ikke all verdens :) Ellers kan du jo gi han noen flax lodd, hva om han vinner mye penger? :) Det du også kan gjøre er å f.eks under middagen gi han en konvolutt der du skriver at dere har en reise til gode når alt har ordnet seg med lønningen, hvis du hadde kjøpt reise nå om du hadde hatt mulighet :) Så kan dere glede dere til reisen! Det er ingen som sier at den må være kjøpt og betalt til dagen han har bursdag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...