Gå til innhold

Messenger ( facebook )

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Om to stykker som ikke er venner på facebook begge har installert Messenger, vil det da bli lagt i mappen annet, eller kommer det frem med en gang på mobilen?

Anonymous poster hash: b8569...b50
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det har kommet på mobilen her, men nå vet jeg ikke om det er fordi begge har messenger eller ikke.

Anonymous poster hash: 06a04...dfa
Skrevet

Bare spørr her jeg, er det mulig å logge seg av messenger?

Må man virkelig avinstallere programmet for å gå logget ut?

Skrevet

Bare spørr her jeg, er det mulig å logge seg av messenger?

Må man virkelig avinstallere programmet for å gå logget ut?

Du kan ikke gå inn på facebook og endre tilgjengeligheten din der da? For det synkroniseres vel med messenger? Eller? :P

Har ikke peiling jeg, men skulle ikke være nødvendig å avvinstallere hele greia for det :)

Skrevet

Du kan ikke gå inn på facebook og endre tilgjengeligheten din der da? For det synkroniseres vel med messenger? Eller? :P

Har ikke peiling jeg, men skulle ikke være nødvendig å avvinstallere hele greia for det :)

Det gjør ikke det, du kan logge av facebook fra facebook-appen, men du er fortsatt pålogget på messenger..

Du kan altså være på messenger uten å være pålogget facebook, er sånn idiotisk system. :/

Måtte bare spørre likevel! <3

Skrevet

Det gjør ikke det, du kan logge av facebook fra facebook-appen, men du er fortsatt pålogget på messenger..

Du kan altså være på messenger uten å være pålogget facebook, er sånn idiotisk system. :/

Måtte bare spørre likevel! <3

Nei, så teit! :P

Inne på innstillinger på messenger da? Finnes ikke noe lurt noe inne der da? :)

Som sagt, har ikke peiling..

Skrevet

Nei, så teit! :P

Inne på innstillinger på messenger da? Finnes ikke noe lurt noe inne der da? :)

Som sagt, har ikke peiling..

Nope, faktisk ingenting ;s

Ohwell.. Får bare slette det hver gang jeg vil logge av denne facebook verden da :P

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...