AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #1 Skrevet 8. juli 2014 Om to stykker som ikke er venner på facebook begge har installert Messenger, vil det da bli lagt i mappen annet, eller kommer det frem med en gang på mobilen? Anonymous poster hash: b8569...b50
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #2 Skrevet 8. juli 2014 Det har kommet på mobilen her, men nå vet jeg ikke om det er fordi begge har messenger eller ikke. Anonymous poster hash: 06a04...dfa
Sillicious Skrevet 8. juli 2014 #3 Skrevet 8. juli 2014 Bare spørr her jeg, er det mulig å logge seg av messenger? Må man virkelig avinstallere programmet for å gå logget ut?
Bolla* Skrevet 10. juli 2014 #4 Skrevet 10. juli 2014 Bare spørr her jeg, er det mulig å logge seg av messenger? Må man virkelig avinstallere programmet for å gå logget ut? Du kan ikke gå inn på facebook og endre tilgjengeligheten din der da? For det synkroniseres vel med messenger? Eller? Har ikke peiling jeg, men skulle ikke være nødvendig å avvinstallere hele greia for det
Sillicious Skrevet 11. juli 2014 #5 Skrevet 11. juli 2014 Du kan ikke gå inn på facebook og endre tilgjengeligheten din der da? For det synkroniseres vel med messenger? Eller? Har ikke peiling jeg, men skulle ikke være nødvendig å avvinstallere hele greia for det Det gjør ikke det, du kan logge av facebook fra facebook-appen, men du er fortsatt pålogget på messenger.. Du kan altså være på messenger uten å være pålogget facebook, er sånn idiotisk system. :/ Måtte bare spørre likevel! <3
Bolla* Skrevet 11. juli 2014 #6 Skrevet 11. juli 2014 Det gjør ikke det, du kan logge av facebook fra facebook-appen, men du er fortsatt pålogget på messenger.. Du kan altså være på messenger uten å være pålogget facebook, er sånn idiotisk system. :/ Måtte bare spørre likevel! <3 Nei, så teit! Inne på innstillinger på messenger da? Finnes ikke noe lurt noe inne der da? Som sagt, har ikke peiling..
Sillicious Skrevet 11. juli 2014 #7 Skrevet 11. juli 2014 Nei, så teit! Inne på innstillinger på messenger da? Finnes ikke noe lurt noe inne der da? Som sagt, har ikke peiling.. Nope, faktisk ingenting ;s Ohwell.. Får bare slette det hver gang jeg vil logge av denne facebook verden da 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå