Gå til innhold

Hannibal

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om det allerede finnes en tråd, men jeg finner den iallefall ikke. Hva synes dere om serien Hannibal? Og hva tror dere skjer i neste sesong?

Anonymous poster hash: 1e79a...15a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg digger den! Ble helt hekta og så alt på et par dager. Utrolig grusom, men likevel utrolig bra. Er veldig spent på neste sesong... Noen som vet når den kommer?

AnonymBruker
Skrevet

Åh, jeg digger Hannibal :laugh:

Jeg digger den! Ble helt hekta og så alt på et par dager. Utrolig grusom, men likevel utrolig bra. Er veldig spent på neste sesong... Noen som vet når den kommer?

Den kommer neste år :)

Anonymous poster hash: 34abb...cdf
  • Liker 1
Skrevet

Jeg likte den ikke, men jeg tror det kan ha litt med at jeg slet sånn med å forstå hva Mads Mikkelsen sa. Tror jeg skal se den med tekst og gi den en ny sjanse. :)

Skrevet

Hannibal :rodmer::rodmer:

Gleder meg til sesong 3! :D

AnonymBruker
Skrevet

Jeg likte den ikke, men jeg tror det kan ha litt med at jeg slet sånn med å forstå hva Mads Mikkelsen sa. Tror jeg skal se den med tekst og gi den en ny sjanse. :)

Kan nok være lurt med tekst ja. Har selv problemer med å forstå hva han sier noen ganger, så det hadde ikke funket uten tekst hos meg heller :P

Anonymous poster hash: 34abb...cdf

Skrevet

Ja, se den med tekst! Verdt å få med seg. Slet litt med det selv, men jeg ble vant til det etter hvert. :)

AnonymBruker
Skrevet

Ble hekta i sesong 1 men datt ut ofte i sesong 2, og det ble for grotesk i sesong 2. Så ser neppe sesong 3.

Anonymous poster hash: 84271...411

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...