AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #1 Skrevet 8. juli 2014 Jeg og kjæresten har vår første sommer sammen og jeg har gledet meg veldig. Men han vil ikke gjøre noe annet enn å sove. Han sover til 17-tiden på kvelden for å så bruke resten av kvelden/natten til å se på tv. Jeg har foreslått frokost på sengen for å få han opp, men det mener han ikke er vits siden vi ikke har tv på rommet. Jeg har sagt jeg har lyst til å dra til parken og grille eller ta et par pils. Men det er bare hippier som drikker pils i parken, og det er kjedelig å grille fordi det tar så lang tid. Han vil ikke dra til stranda, for der blåser det og er for kaldt til å bade. Det er nå 27 grader og jeg sitter alene på terassen, han sover. Hva kan jeg foreslå for å få noe som helst ut av denne ferien? Dette er jo kjempekjedelig..Anonymous poster hash: 2d106...8da
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #2 Skrevet 8. juli 2014 Bruke sommeren på å skaffe seg en ny mann kanskje?Anonymous poster hash: 253e6...be8 12
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #3 Skrevet 8. juli 2014 Nei, har ikke så lav terskel for å bytte ham ut. Jeg vil bare vite hva du eller dere gjør på fine sommerdager Han er ikke en dårlig fyr, han er bare litt deprimert for tiden. Anonymous poster hash: 2d106...8da
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #4 Skrevet 8. juli 2014 Når han bruker dagene på å sove og se på tv forer han depresjonen. Med mindre han var villig til å ta noen grep for å ha det bedre hadde jeg gått ut i sola alene og latt ham ligge der. Anonymous poster hash: 24363...751 1
nattsvermer Skrevet 8. juli 2014 #5 Skrevet 8. juli 2014 Man blir hvert fall ikke mindre deprimert av å sove bort dagene, det er sikkert! Så å dra han med på ting høres veldig lurt ut! Det er sikkert greit å begynne i det små. Få han med ut på en liten gåtur og kjøp is for eksempel. Ellers er vi veldig glad i å gå i skogen når det er fint vær. Det hjelper mot depresjon og (så lenge han ikke går tur med depresjonen) 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #6 Skrevet 8. juli 2014 Jeg forsøker å få han med på ting, men han har bortforklaringer for alt. Det er ingenting jeg kan friste med. Hvis jeg prøver å be han flere ganger kan han bli sint og hisse seg opp. Og da kommer jeg hvertfall ingen vei. Han har sagt etter noen øl at han skammer seg over måten han oppfører seg mot meg av og til, og at han ikke vil være sånn. Så jeg prøver mitt beste å motivere han og få han ut likevel, men det er så vanskelig. Han ble nettopp sint og mente jeg "ødela alt" fordi jeg skulle ut på terassen ved soverommet og derfor slapp inn litt lys og varme der han sover. Prøver å si at jeg bare vil nyte sommeren litt med han og sånt, men det er så vanskelig når jeg ikke har noen konkrete forslag. Han har litt vondt i kroppen for tiden, så vet ikke om tur hadde gått så bra, han hadde nok insistert på å ta bilen. Anonymous poster hash: 2d106...8da
nattsvermer Skrevet 8. juli 2014 #7 Skrevet 8. juli 2014 Jeg forsøker å få han med på ting, men han har bortforklaringer for alt. Det er ingenting jeg kan friste med. Hvis jeg prøver å be han flere ganger kan han bli sint og hisse seg opp. Og da kommer jeg hvertfall ingen vei. Han har sagt etter noen øl at han skammer seg over måten han oppfører seg mot meg av og til, og at han ikke vil være sånn. Så jeg prøver mitt beste å motivere han og få han ut likevel, men det er så vanskelig. Han ble nettopp sint og mente jeg "ødela alt" fordi jeg skulle ut på terassen ved soverommet og derfor slapp inn litt lys og varme der han sover. Prøver å si at jeg bare vil nyte sommeren litt med han og sånt, men det er så vanskelig når jeg ikke har noen konkrete forslag. Han har litt vondt i kroppen for tiden, så vet ikke om tur hadde gått så bra, han hadde nok insistert på å ta bilen.Anonymous poster hash: 2d106...8da Jeg vet godt hvordan han har det. Men jeg vet også godt at ingen ting blir bedre av å dyrke depresjonen. Får han noe hjelp? Det som funka på meg da jeg stengte meg inne som verst, var at kjæresten min sa at det gikk kraftig utover han og, og at jeg måtte dra til legen. Hadde ikke tenkt på at det gikk utover han og, så fikk meg en liten vekker. til deg og dere andre som holder ut med deprimerte og støtter oss når det står på som verst!
Gjest Heartbeat Skrevet 8. juli 2014 #8 Skrevet 8. juli 2014 Hytteturer og fisketurer bruker å være en slager for menn som liker naturen. Men er han bare en innesittende latsabb bør du finne en annen mann å kose deg med. Naturen kan brukes til så mangt. Ha deilig sex i det fri er det vel få menn som takker nei til`? Du kan vel lokke han med grilling, bading og litt ekstra til dessert?
Crystallized Skrevet 8. juli 2014 #9 Skrevet 8. juli 2014 Om han er deprimert, må du virkelig TVINGE han ut! Ikke responder med sinne om han er i dårlig humør, men sett pris på han og støtt han. Vet selv hvor tøft det er å være deprimert! Jeg og kjæresten er utrolig lite kreative og egentlig ganske lite romantiske av oss... Men vi skal vertfall på telttur, piknik og roadtrip! Romantisk telttur med bare dere - masse dyner, puter, god mat og drikke, uten mobil, internett eller pc!
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #10 Skrevet 8. juli 2014 Jeg lurer litt på hvordan dere kom dere ut av denne depresjonen egentlig? Jeg sliter litt med det samme selv om dagene. Sover til langt utpå ettermiddagen og sitter våken hele natten for å se på serier, tv osv. Det er liksom ingenting som frister. Før ville jeg ut med en gang det var fint vær, men nå driter jeg om det er 30 grader ute. Alt er kjedelig. Anonymous poster hash: 70159...707
finekaroline Skrevet 8. juli 2014 #11 Skrevet 8. juli 2014 Kjenner meg veldig godt igjen her. I dag er det 25 grader og strålende sol, jeg kan ikke tenke meg å gjøre stort annet enn å ligge inne foran tv'en. Det kan være tegn på vitaminmangel også har jeg hørt..
nattsvermer Skrevet 8. juli 2014 #12 Skrevet 8. juli 2014 Jeg lurer litt på hvordan dere kom dere ut av denne depresjonen egentlig? Jeg sliter litt med det samme selv om dagene. Sover til langt utpå ettermiddagen og sitter våken hele natten for å se på serier, tv osv. Det er liksom ingenting som frister. Før ville jeg ut med en gang det var fint vær, men nå driter jeg om det er 30 grader ute. Alt er kjedelig. Anonymous poster hash: 70159...707 Jeg dro til legen og fikk gå et depresjonsmestringskurs. I tillegg har jeg lest en bok om hvordan hva depresjon er og hva man kan gjøre for å holde den i sjakk. Og det viktigste er å hele tiden være villig til å jobbe og presse seg selv litt.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #13 Skrevet 8. juli 2014 Vil han ikke være med på stranden, så pakk en strandbag med nødvendig utstyr og gjerne litt hjemmelaget iste på termos, og sett kursen mot nærmeste strand. Du kan ikke tvinge ham med, men du kan heller ikke la ham ødelegge sommeren din. Anonymous poster hash: 17347...0e3
Alja Skrevet 8. juli 2014 #14 Skrevet 8. juli 2014 Kjæresten min spiller mye css. Mye av dagen går til å sitte på det jævla rommet å spille, mens jeg sitter å kjeder meg å vil ut i solen. Vel, nå har jeg gitt en total rennefart i hele typen. Jeg stikker ut med venninner heller! Bare la han ligge å surne i senga si. Stikk ut!!! Ikke sitt inne å råtne sammen med han! I morgen skal jeg og en venninne ut på båttur og finne oss en holme for å sole oss og grille. Typen skal se en css match. What a loooosaaaah
Alja Skrevet 8. juli 2014 #15 Skrevet 8. juli 2014 Det er forresten ikke din oppgave å kurere depresjonen hans. Han er voksen nok til å ta tak selv. Han vet jo at han har et problem siden han sier det til deg i fylla. Trekk deg litt unna, la han ligge å være deppa mens du er ute å har the time of your life med venner. Kanskje det er sparket i ræva som skal til for at han skal få kommet seg ut eller evt til en lege å få henvisning til psykolog eller noe.
Gjest Yellowrose Skrevet 8. juli 2014 #16 Skrevet 8. juli 2014 Gå ut å spise? Finn dere en koselig restaurant ved havna. Spill badminton eller andre spill dere kan gjøre ute, besøk tusenfryd?
Gjest Heartbeat Skrevet 8. juli 2014 #17 Skrevet 8. juli 2014 Kjæresten min spiller mye css. Mye av dagen går til å sitte på det jævla rommet å spille, mens jeg sitter å kjeder meg å vil ut i solen. Vel, nå har jeg gitt en total rennefart i hele typen. Jeg stikker ut med venninner heller! Bare la han ligge å surne i senga si. Stikk ut!!! Ikke sitt inne å råtne sammen med han! I morgen skal jeg og en venninne ut på båttur og finne oss en holme for å sole oss og grille. Typen skal se en css match. What a loooosaaaah Og kanskje det er noen andre hotte gutter som kan joine dere Tenker det hadde blitt fart i gubben din da! La han kaste bort livet med å sitte inne og spille mens du nyter og tar for deg av livet.
Alja Skrevet 8. juli 2014 #18 Skrevet 8. juli 2014 Og kanskje det er noen andre hotte gutter som kan joine dere Tenker det hadde blitt fart i gubben din da! La han kaste bort livet med å sitte inne og spille mens du nyter og tar for deg av livet. Haha, ja det hadde nok satt fart på sakene dersom det befant seg gutter ombord. Men jeg må innrømme at andre menn interesserer meg såpass lite at det blir ikke aktuelt. Det er jo bare så sykt mye bedre med båtidyll med bare du- og din aller beste venninne fra barnehagen. Tror nok vi får litt oppmerksomhet når vi suser forbi hannkjønn i cabincruiseren iført kort shorts, bikinitopp, flagrende beach hair og pilotbriller Sexeeeeeh
Gjest Heartbeat Skrevet 8. juli 2014 #19 Skrevet 8. juli 2014 Haha, ja det hadde nok satt fart på sakene dersom det befant seg gutter ombord. Men jeg må innrømme at andre menn interesserer meg såpass lite at det blir ikke aktuelt. Det er jo bare så sykt mye bedre med båtidyll med bare du- og din aller beste venninne fra barnehagen. Tror nok vi får litt oppmerksomhet når vi suser forbi hannkjønn i cabincruiseren iført kort shorts, bikinitopp, flagrende beach hair og pilotbriller Sexeeeeeh Wow, regner med dere får oppmerksomhet da ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå