Gå til innhold

Hva betyr det egentlig å være forelsket?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når vet man at man har gått fra betatt til forelsket?

Anonymous poster hash: c2e0b...66b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det varierer en hel del fra person til person.. For min del merker jeg det ifht at når jeg er betatt av noen er jeg interessert i å prate med/være med han, og blir glad når vi er sammen/snakker sammen, mens når jeg er forelska er det mersom et driv, der tankene nesten konstant går rundt han, jeg subber rundt med et fjollete smil hver gang jeg tenker på han, dagdrømmer om oss, tenker på å være nær han, sommerfugler i magen hver gang det plinger i mobilen, etc..

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Betatt - Når du har interesse for noen du ikke kjenner eller har blitt kjent med. Det kan være til en kjendis, noen du snakker med på nettet, en som går på skolen, på arbeidsplassen, på treningssenteret etc.

Forelsket - Når du har truffet noen og har begynt å like personen mens du blir kjent med han/henne og tilbringer tid sammen. Dere sier kanskje at dere dater, eller oppfører dere kanskje som kjærester og gjør kjæresteting sammen. Det er fortsatt en blikjentfase og følelsene du har er fortsatt tilknyttet det du håper og tror personen er, og det du håper og tror dere kan få sammen. Du er altså forelsket i følelsene du har der og du føler at du har funnet det du alltid har drømt om.

Anonymous poster hash: 6a54a...949
Skrevet

Å være forelsket: Når du føler at du aldri har følt den følelsen før.

• Liker 5
Skrevet

Støtter det der med et fjollete smil når man er forelsket ;) Det kribler i hele kroppen. Nesten litt vondt og godt på en gang. Mobilen sjekkes ørten ganger hver dag. Tenker ikke på noe annet enn den ene. Får enorm energi!

Å være betatt menes for meg å være tiltrukket av personen, men den siste lille gnisten har ikke kommet ennå.

• Liker 1
Skrevet

Enig med Lucid.

Gjest Ung tøff mann
Skrevet

Når vet man at man har gått fra betatt til forelsket?

Anonymous poster hash: c2e0b...66b

Man ler høyt av teite reklamer.

• Liker 1
Gjest HarryDotter
Skrevet

Forelskelse er helt jævlig! Å ikke få sove om natta pga at man konstant tenker på henne er grusomt. Hører man navnet hennes rødmer jeg. Ser jeg henne vil jeg bare gjemme meg bort. Prater hun til meg stopper hjertet et par sekund, og jeg klarer ikke si noe mer fornuftig en....."BLÆH?"

Man prøver å skjule det så godt man kan, men alle andre ser vel at man oppfører seg som en skadeskutt struts :fnise: .

Å være betatt vil jeg si er en "jeg liker henne ekstra godt" greie, men klarer samtidig å tenke og prate rasjonellt :bond:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Enig med Lucid og Miss Steele, og smiler av søte Harry Dotter her :fnise: .

Anonymous poster hash: d611b...2c8
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Å være forelsket: Når du føler at du aldri har følt den følelsen før.

Veldig enig! Jeg trodde jeg hadde vært forelska flere ganger tidligere, helt til jeg møtte HAN i fjor. Aldri har jeg følt noe så intenst før!

Anonymous poster hash: 93eb1...259

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...