AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #1 Skrevet 8. juli 2014 Lurer på hva folk synes om tatoveringer? Selv har jeg ingen men har lyst på et par, men synes det er å gå over en grense og tenker at jeg kanskje ikke skal få meg det da. Hva tenker dere andre, var det en sperre dere måtte over? Anonymous poster hash: f442b...d16
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #2 Skrevet 8. juli 2014 Jeg synes tatoveringer er stygge og de gir personen et litt "billig" harry preg om de er tatovert på plasser alle kan se de. Jeg vet du kan tatovere opp igjen så de blir klarere etter de begynner å bli dårligere. Men over tid vil de uansett ikke kunne bli like pen som første gangen du tatoverte. På jenter imidlertid synes jeg det er sexy om de har tatovert seg på skjulte plasser. En frøken bibelstripp liksom som har en tattis på en skjult plass. Feks rundt vagina og anus, på rumpa eller puppene. Anonymous poster hash: c4166...194 4
Gjest Belle âme Skrevet 8. juli 2014 #3 Skrevet 8. juli 2014 Noken tatoveringer er kjempekule! Andre er stygge
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #4 Skrevet 8. juli 2014 Sier som LoveOneDirection, noen er pene og noen er kule, noen stilige, noen stygge og noen er blodharry. Noen personer har utseende som gjør at en ellers klein tatovering (tenk tribal feks) kan se kult og passende ut. Mens andre ser helt håpløse ut med samme motiv. Noen ser helt teite ut med farger i tatovering, og på andre stråler fargetatoveringer og er helt nydelig. Jeg synes tatoveringer kan være svært pent og stilig, men motivet må passe til personen, både størrelse og design, passe til kroppsdelen, og gjerne være et sted der det kan dekkes til. Men det er bare min mening. Anonymous poster hash: a2cca...c43
Arianna Skrevet 8. juli 2014 #5 Skrevet 8. juli 2014 Jeg har selv to, og jeg ELSKER dem. Digger tatoveringer, og synes stort sett alltid at det er fint eller kult på en eller annen måte. Selvsagt finnes det kjempestygge også, men er jammen ikke mange ganger jeg har tenkt det! 1
Lennhy Skrevet 8. juli 2014 #6 Skrevet 8. juli 2014 Jeg elsker tattoeringer, 7 stk, holder på med full sleeve på den ene armen.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #7 Skrevet 8. juli 2014 Personlig liker jeg ikke menn med det.. Selv om noen faktisk kan være fine.. Dumt kansje siden jeg har en liten selv, men er ingen som kan se den(nesten ingen i allefall).. Eksen min fikk litt sjokk første gangen han så den.. Er nok en "typisk" jente som ikke gjør slikt..Anonymous poster hash: 2d20f...8b3
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #9 Skrevet 8. juli 2014 Det er det styggeste jeg ser. Hvorfor det er populært å se ut som sjømenn fatter jeg ikke. Anonymous poster hash: a8cd4...d2e 4
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #10 Skrevet 8. juli 2014 Synes ikke det er fint med tatoveringer... Selv om det kan være et fint motiv synes jeg det oftest gjør seg bedre på et ark enn på en arm... Skjønner ikke vitsen. Men det er meg da. Anonymous poster hash: e2db2...337 3
Sukkerklumpen! Skrevet 8. juli 2014 #11 Skrevet 8. juli 2014 Liker tatoveringer, men kommer også ann på hva det er.
dillyduzit Skrevet 8. juli 2014 #12 Skrevet 8. juli 2014 Noen tatoveringer er ikke fine, mens andre er. Jeg- elsker fyrer med tatoveringer. Jeg har selv halvsleeve mens kjæresten har to fulle sleever + brystkasse. Yum.
MS.MR Skrevet 8. juli 2014 #13 Skrevet 8. juli 2014 Har ingen ting imot jenter med tattoos! Så lenge det ikke er for mange, eller de blir for store :-)
Gjest Skrevet 8. juli 2014 #15 Skrevet 8. juli 2014 Har selv to, men jeg er av meningen at det må være gjennomført da. Så siden jeg har selv så må jeg vel si at jeg liker dem
Chiqette Skrevet 8. juli 2014 #16 Skrevet 8. juli 2014 Digger tattoveringer, men det finnes jo dog de som ikke er så pene og. Holder på med half sleeve og en del av ryggen, mens typen bygger videre på en full sleeve. Jeg er dog litt av den "ekstreme" typen og syntes gutter som er tattovert fra bryst til fingertupper med stilige motiver er sexy <3
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #18 Skrevet 8. juli 2014 Jeg liker det ikke Syns f.eks. sånne sleeve begynner å bli like blodharry som tribal. Enig med de over her som skriver at tattiser gir folk et harry, fordummende og et litt "billig" preg. Anonymous poster hash: 920d1...8c9 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #19 Skrevet 8. juli 2014 Tror dette med sleeve er en trend sak... om noen år er nok det like harry som en delfin på rumpa... Anonymous poster hash: 4a0d1...16a 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #20 Skrevet 8. juli 2014 Jeg liker det ikke Syns f.eks. sånne sleeve begynner å bli like blodharry som tribal. Enig med de over her som skriver at tattiser gir folk et harry, fordummende og et litt "billig" preg. Anonymous poster hash: 920d1...8c9 Billig preg? What, har du aning om hva man går igjennom for å gå en sleeve for ikke å snakke om hvor jævlig mye det koster??? Det er langt fra billig....... Anonymous poster hash: 982fd...5b1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå