Gå til innhold

Sigøynerbryllup

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva synes dere om kjolene? Jeg synes de er helt fantastiske. Mange av dem er jo veldig store, typ må presses inn i en limo etter at bruden er satt seg inn.

Når jeg gifter meg skal jeg ha en ENORM kjole, men hvit. Hadde dog vært stilig å stille i en lilla diger sak :fnise:

Anonymous poster hash: 586d4...8eb
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns de er tacky. Altfor mye stoff, volum, glitter og stæsj for min smak. Den

• Liker 3
AnonymBruker
AnonymBruker
Skrevet

Det gjelder visst å lesse på med tøy, glitter og stas. Glorete sigøynerstil og skikkelig bad taste. Har sett på en del av disse programmene på tv og jeg syns skikkelig synd på dem som blir født inn i den stilen. De er jo stolte av det naturlig nok, for de vet ikke om noe annet. Utenfra ser det utrolig gammeldags ut i forhold til kvinne og mannsrollesyn. Trist å se.

Anonymous poster hash: f2d5a...401
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det gjelder visst å lesse på med tøy, glitter og stas. Glorete sigøynerstil og skikkelig bad taste. Har sett på en del av disse programmene på tv og jeg syns skikkelig synd på dem som blir født inn i den stilen. De er jo stolte av det naturlig nok, for de vet ikke om noe annet. Utenfra ser det utrolig gammeldags ut i forhold til kvinne og mannsrollesyn. Trist å se.

Anonymous poster hash: f2d5a...401

Ja det er helt sant. Får litt vondt av dem jeg også.

Men de kjolene de bruker etter selve vielsen er slutty deluxe. Hadde aldri i verden stilt opp i hotpants og en bitteliten magetopp til festen etterpå.

• Liker 3
Skrevet

Synes den stilen er så harry og glorete at det blir kult på sin egen måte :P

AnonymBruker
Skrevet

Jeg TS har forresten funnet drømmekjolen min. Tør ikke poste bildet, siden jeg tenker på at noen "stjeler" kjolen min, gifter seg i den her i strøket osv osv.Men ja, den er enorm, som jeg skrev i HI. Den er hvit og ser ut som en melkedrøm. Minner litt om kjolen over i innlegg 9, skikkelig flamico. Og jeg gleder meg gal til å bruke den! Prisen er ca 22 000 kr, og det er den absolutt verdt.

• Liker 1
Skrevet

Jeg ser for meg kjolene i det programmet om sigøynerbryllup på TLC, og fytti rakkern!

Jeg syns de er glorete og harry, og hadde heller giftet meg i trusa. Nesten :fnise:

Skrevet

Grusomme

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...