AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #1 Skrevet 8. juli 2014 Jeg er en jente på 18 år som lurer om dere Barbere lårene, eventuelt blir det like stikkende som på leggene ? Jeg føler selv jeg har så mye hår på lårene, men er redd det skal bli stikkete som på leggene. Men flere av min venner gjør det. Anonymous poster hash: dd90b...d88
pluttipott Skrevet 8. juli 2014 #2 Skrevet 8. juli 2014 Jeg barberer ikke lårene selv om jeg har litt hår der, ingen som ser/legger merke til at jeg har hår på lårene, og jeg ser heller ikke nødvendigheten av å barbere meg der.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #3 Skrevet 8. juli 2014 Jeg barberer baksiden og innsiden av lårene, for av en eller annen grunn har jeg mørkt hår der, men ikke på forsiden og utsiden. Anonymous poster hash: c097f...09e 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #4 Skrevet 8. juli 2014 Jeg barberer lårene Blir ikke like stikkete som som på leggene Trenger heller ikke barbere lårene så ofte som leggene Anonymous poster hash: a607e...6be
Tømmerhøgger'n Skrevet 8. juli 2014 #5 Skrevet 8. juli 2014 Jeg barberer sjelden lårene. Hvis jeg skal ha på meg en kort kjole til en fin anledning kan det hende at jeg gjør det, men jeg synes det er så kjedelig å barbere leggene, så ofte gidder jeg rett og slett ikke å ta lårene. Det er ingen som legger merke til det uansett. Det viktigste for meg er å barbere under armene, for der synes jeg det er ubehagelig å ha hår.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #6 Skrevet 8. juli 2014 Jepp! Har mørke hår, spesielt bak på lårene, så det viser veldig godt. Anonymous poster hash: a3d21...680
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #7 Skrevet 8. juli 2014 Jepp. Jeg har mørke hår der + at det ser rart ut med bare legger og hårete lår. Jeg føler ikke det blir like stikkete som på leggene, men det er vel fordi hårene ikke er like tykke/grove. Anonymous poster hash: c1854...cb9
Trønderberte Skrevet 9. juli 2014 #8 Skrevet 9. juli 2014 20 år, har barbert siden jeg var 16. Kommer ikke ut sånn stikkende, bare lys pels
halo Skrevet 9. juli 2014 #9 Skrevet 9. juli 2014 Når jeg barberte (eller vokset) tok jeg alltid lårene også! Har tatt laser så slipper nå
Gjest Whitestripes Skrevet 9. juli 2014 #10 Skrevet 9. juli 2014 Barbere lårene? Er dere hårete som apekatter, eller er det bare generell hårfobi som råder? Jeg har ikke hår på lårene i det hele tatt. Har aldri barbert dem. 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #11 Skrevet 9. juli 2014 Barbere lårene? Er dere hårete som apekatter, eller er det bare generell hårfobi som råder? Jeg har ikke hår på lårene i det hele tatt. Har aldri barbert dem. Jeg had mye hår der, like mye som på leggene. Og ja, jeg fjerner dem. Et herk, men skal jeg først barbere bena tar jeg ikke halvveis. Anonymous poster hash: 0b7a6...7f6
Gjest Nori Skrevet 9. juli 2014 #12 Skrevet 9. juli 2014 Jeg barberer lårene. Har ikke mye hår, men ute i sollys ser det unektelig litt rart ut med hårete lår og glatte legger.
Gjest Blomst83 Skrevet 9. juli 2014 #13 Skrevet 9. juli 2014 Barbere lårene? Er dere hårete som apekatter, eller er det bare generell hårfobi som råder? Jeg har ikke hår på lårene i det hele tatt. Har aldri barbert dem. Hårfobi er vel nok et dekkende ord i mitt tilfelle. Jeg har nok ikke så mye hår på lårene,men jeg takler bare ikke hår så når jeg først tar leggene så tar jeg lårene i samme slengen.
Gjest Whitestripes Skrevet 9. juli 2014 #14 Skrevet 9. juli 2014 Hårfobi er vel nok et dekkende ord i mitt tilfelle. Jeg har nok ikke så mye hår på lårene,men jeg takler bare ikke hår så når jeg først tar leggene så tar jeg lårene i samme slengen. Har du hår på hodet? Øyenbryn? Øyevipper? I så fall takler du vel hår
Gjest Blomst83 Skrevet 9. juli 2014 #15 Skrevet 9. juli 2014 (endret) Har du hår på hodet? Øyenbryn? Øyevipper? I så fall takler du vel hår Ja det har jeg Liten rettelse.Jeg sliter med kroppshår. Endret 9. juli 2014 av Blomst83
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #16 Skrevet 9. juli 2014 Jeg må barbere lårene ettersom jeg har mørke hår der. De er ikke like mørke og tykke som de på leggene, men de er jo synlige. Hårene som kommer ut er ikke like piggete som de på leggene. Eneste ulempen er at jeg klør så veldig på lårene i 1-2 dager etter barbering og kan få røde nupper, dette skjer ikke på leggene. Anonymous poster hash: 4779a...c21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå