Gå til innhold

Tar du lange skritt og presser foten forsiktig ned for å spare på skoene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det gjør jeg, tenker jeg sparer inn i hvert fall en krone om dagen, kanskje to, tror skoene varer et år ekstra pga. det.

Anonymous poster hash: 8279d...851
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei jeg går som jeg går og gleder meg til å kjøpe nye sko om sånn ca ti år uansett. Tror du bør kjøpe deg mere solide sko heretter. ;)

Anonymous poster hash: a35a8...4e8
  • Liker 2
Skrevet

Det har jeg i grunnen aldri tenkt over.. jeg bare går jeg.

• Liker 2
Skrevet

Nei, det har jeg aldri tenkt over :laugh: Er litt varsom hvis det er veldig skittent på bakken, men ofrer det ikke en tanke ellers.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Sorry, jeg skulle si noe forferdelig spydig, men måtte slette det, siden det jo er en viss sjanse for at TS mener det alvorlig.

Endret av Mann 42
  • Liker 3
Skrevet

Det må da være veldig slitsomt å tenke over hvert eneste skritt du tar? Også får du vel kanskje litt unaturlig gange? :klo:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg visste ikke at Funny Walk-prisen var så gjev?

Nei, jeg foretrekker å bruke to kr mer pr dag på sko og enn å få redusert inntekt pga langvarig sykemelding, utgifter til fysioterapi og å gå invalid inn i pensjonstilværelsen.

Anonymous poster hash: b02f2...557

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Din gnier, fått en Vinskvett for mye? ;)

Anonymous poster hash: a91de...14c

• Liker 4
Skrevet

Ikke egentlig. Jeg er 21 år og bruker fortsatt skoene mine fra 8 klasse ungdomsskolen. Bare et lite hull på tuppen på høyre sko, ellers fungerer de greit. Så jeg er ikke redd for å tråkke hardt eller vanlig nei

Gjest Lille-pus
Skrevet

Skomakeren er verd besøk med jevne mellomrom for å holde skoene i tipp-topp stand.

Sko skal gås i/med.

• Liker 2
Skrevet

"Han tar lange steg for å spara på skona, kvar einaste dag går han inn vel ei krona"....;-)

• Liker 2
Gjest Gunfreak
Skrevet

Skoene mine er nå 6 år gamle, de ser ikke ut, slitne og jævlige, men så lenge jeg kan gå med de uten av skoa faller av går jeg med dem, har jo bedre sko jeg bruker til andre ting, men vanlig dagligdagse saker, nope

Gjest Badebuksa
Skrevet

Nei? SÅ gjerrig er jeg ikke.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tenkte med en gang på funny walks da jeg leste dette, tydeligvis ikke den eneste. Du vet du kan kjøpe nye sko om de du har blir slitt, eller ta turen til skomaker om det er et par du er spesielt glad i?

Anonymous poster hash: a5eb5...9f9
Skrevet

Jeg går normalt og sliter nesten ikke sko, så jeg går vel naturlig på en måte som gjør at skoa holder godt antar jeg. Kan ikke huske jeg har slitt ut noen sko overhodet. Har fortsatt noen sko fra 2000 som jeg kunne brukt, bortsett fra at jeg ikke liker dem lenger.

Gjest Gunfreak
Skrevet

Jeg går normalt og sliter nesten ikke sko, så jeg går vel naturlig på en måte som gjør at skoa holder godt antar jeg. Kan ikke huske jeg har slitt ut noen sko overhodet. Har fortsatt noen sko fra 2000 som jeg kunne brukt, bortsett fra at jeg ikke liker dem lenger.

Liker dem ikke lengre? Og jeg som trodde du ikke var en ekte dame :o

Skrevet

Liker dem ikke lengre? Og jeg som trodde du ikke var en ekte dame :o

men de er vonde å gå i!

(er nok litt sliten såle INNI skoa, synes ikke på utsiden)

Gjest Gunfreak
Skrevet

men de er vonde å gå i!

(er nok litt sliten såle INNI skoa, synes ikke på utsiden)

Da har du vel teknisk sett slitt den ut da...

Skrevet

Da har du vel teknisk sett slitt den ut da...

ikke i forhold til hvordan dine sko ser ut :fnise:

Skrevet

Det gjør jeg, tenker jeg sparer inn i hvert fall en krone om dagen, kanskje to, tror skoene varer et år ekstra pga. det.

Anonymous poster hash: 8279d...851

Som sagt jeg tenker ikke over det... men dette problemet kan også løses med å ha mange nok sko og der er jeg god. Jo flere skopar, jo mindre bruk på hvert par og hvert par varer lengre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...