AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #1 Skrevet 8. juli 2014 Jeg har aldri slit med kviser og urenheter helt til jeg begynte med Babor, Da eksploderte huden min og jeg så ikke ut! En venninne av meg er hudpleier og sa at dette var et veldig bra merke. Hun sa også at kvisene ville forsvinne, men nei de gjorde ikke det, Jeg byttet over til Dermalogica og huden ble litt bedre Uansett så vil ikke kvisene forsvinne. Når den ene forsvinner kommer det opp en ny en igjen Åh jeg er såååå lei. Jeg spiser sunt og drikker mye vann. Har som sagt aldri hatt problemer med kviser før jeg begynte med Babor. Hva kan jeg gjøre? Anonymous poster hash: cf8ca...257
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #2 Skrevet 8. juli 2014 Jeg har opplevd det samme. Det blir verre før det blir bedre. Det er underliggende kviser som kommer til hudoverflaten og det er fælt mens det står på, men det går over. Kanskje du skulle bestilt en time hos en hudlege også? Anonymous poster hash: c7e9c...6f1 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #3 Skrevet 8. juli 2014 Kanskje du trenger Epiduo, Dalacin eller Isotretinoin? Sistnevnte er sterke saker, men fungerte dessverre ikke på meg. Epiduo derimot ser ut til å fungere, og den har langt færre bivirkninger 😃Anonymous poster hash: 5bd35...9d7
*Mocca* Skrevet 8. juli 2014 #4 Skrevet 8. juli 2014 Jeg har hittil hatt god erfaring med MD Formulations... har produktene for voksen aknehud. Har aldri hatt så bra hud som nå. Jeg kjøpte reisesettet først for å se om huden min tålte produktene, og innen settet var brukt opp var huden min mye bedre. Produktene både drar ut det som ligger og lurer under huden og brygger kviser, i tillegg til å behandle kvisene ettersom de popper ut.... Men sjelden de rekker å bli noe str på. Når jeg får noe nå er det fordi jeg har vært for dårlig på å fjerne sminke og rense hud morgen og kveld. 1
nattsvermer Skrevet 8. juli 2014 #5 Skrevet 8. juli 2014 Jeg har hittil hatt god erfaring med MD Formulations... har produktene for voksen aknehud. Har aldri hatt så bra hud som nå. Jeg kjøpte reisesettet først for å se om huden min tålte produktene, og innen settet var brukt opp var huden min mye bedre. Produktene både drar ut det som ligger og lurer under huden og brygger kviser, i tillegg til å behandle kvisene ettersom de popper ut.... Men sjelden de rekker å bli noe str på. Når jeg får noe nå er det fordi jeg har vært for dårlig på å fjerne sminke og rense hud morgen og kveld. Signerer denne! Hadde en diger underjordisk kvise på gang i går, en sånn dritvond en. Nå er den nesten borte allerede. Det skjedde aldri før MD Formulations
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #6 Skrevet 8. juli 2014 Jeg fant en veldig bra og relativt rimelig løsning i Effaclar Duo fra LaRoche Posay. Har snart brukt den et år, så forbedring etter et par uker, og har ikke hatt så fin hud på mange år som det jeg har nå. Enkelte kviser truer med å komme frem, men blir "drept" i forsøket. Har hatt et par bittesmå innimellom, men de har jeg nesten måttet lete etter kontra slik det var før. Enkel og grei løsning for ei som ikke er noen racer med hudpleieprodukter, bruker Effaclar Duo som dagkrem/nattkrem. Anonymous poster hash: a49e8...830
*Mocca* Skrevet 8. juli 2014 #7 Skrevet 8. juli 2014 Signerer denne! Hadde en diger underjordisk kvise på gang i går, en sånn dritvond en. Nå er den nesten borte allerede. Det skjedde aldri før MD Formulations Det er helt fantastiske produkter, og når man kjøper fra Midwest Skincare eller ebay-siden deres, er produktene veldig overkommelige i priser. Brukte ene produktet på en kvise sønnen min fikk, og jeg har aldri sett en kvise komme ut så fort, den begynte hvit, ble fort gul, så grønnere og grønnere, og han kunne selv fortelle at akkurat rett før den poppet, så var den blitt sort på tuppen. Flink som klarer å ikke klemme den ut... Men det ga oss her hjemme en god demonstrasjon på hvor fantastiske de produktene egentlig er. 1-2 dager så er monsterkvisene borte..... de gangene de oppstår...
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #8 Skrevet 8. juli 2014 Jeg har hittil hatt god erfaring med MD Formulations... har produktene for voksen aknehud. Har aldri hatt så bra hud som nå. Jeg kjøpte reisesettet først for å se om huden min tålte produktene, og innen settet var brukt opp var huden min mye bedre. Produktene både drar ut det som ligger og lurer under huden og brygger kviser, i tillegg til å behandle kvisene ettersom de popper ut.... Men sjelden de rekker å bli noe str på. Når jeg får noe nå er det fordi jeg har vært for dårlig på å fjerne sminke og rense hud morgen og kveld. Det er helt fantastiske produkter, og når man kjøper fra Midwest Skincare eller ebay-siden deres, er produktene veldig overkommelige i priser. Brukte ene produktet på en kvise sønnen min fikk, og jeg har aldri sett en kvise komme ut så fort, den begynte hvit, ble fort gul, så grønnere og grønnere, og han kunne selv fortelle at akkurat rett før den poppet, så var den blitt sort på tuppen. Flink som klarer å ikke klemme den ut... Men det ga oss her hjemme en god demonstrasjon på hvor fantastiske de produktene egentlig er. 1-2 dager så er monsterkvisene borte..... de gangene de oppstår... Men nøyaktig hvilke produkter bruker du da? Anonymous poster hash: a8d6b...b8b
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #9 Skrevet 8. juli 2014 Jeg har hittil hatt god erfaring med MD Formulations... har produktene for voksen aknehud. Har aldri hatt så bra hud som nå. Jeg kjøpte reisesettet først for å se om huden min tålte produktene, og innen settet var brukt opp var huden min mye bedre. Produktene både drar ut det som ligger og lurer under huden og brygger kviser, i tillegg til å behandle kvisene ettersom de popper ut.... Men sjelden de rekker å bli noe str på. Når jeg får noe nå er det fordi jeg har vært for dårlig på å fjerne sminke og rense hud morgen og kveld. Jeg har bestilt MD Glycare acnegel til min sønn på 15. Han blir bare verre og verre.... Har du prøvd den? Anonymous poster hash: 09ff6...5aa
*Mocca* Skrevet 9. juli 2014 #10 Skrevet 9. juli 2014 Men nøyaktig hvilke produkter bruker du da? Anonymous poster hash: a8d6b...b8b Jeg bruker MD Formulations Facial Cleansing Gel morgen og kveld MD Formulations Glycare Lotion brukte jeg til å begynne med, men jeg har ikke ekstremt fet hud så den blir litt for sterk å bruke daglig, men den hjalp mye til å begynne med, nå er den grei som litt ekstra hjelp rundt menstider men ikke alltid. MD Formulations Vit-A-Plus Clearing Complex - bruker jeg som middel direkte på områdene jeg har mye kviser. (nå for tiden bruker jeg det på panne, hake og kinn, da det er der jeg pleier å få. Dette er den jeg virkelig anser som mirakelmiddel på kviser(det er denne jeg brukte på sønnen min) MD Formulations Moisture Defense Antioxidant Hydrating Gel - Fuktighet etter rens og glycare lotion og clearing complex. MD Formulations Total Protector 30 - solkrem, absolutt nødvendig, og må brukes når du bruker disse produktene. En veldig behagelig solkrem som ikke gir kviser. Moisture Defense Antioxidant Eye Creme - øyekrem, nydelig og behagelig. Det er produktene jeg har brukt hittil. Jeg har planer om å kjøpe Continuous Renewal Serum for ekstra hjelp til huden, men venter til sommeren er over, da den er for kraftig till bruk i sommersol. Er anbefalt et serum fra Matis i sommersolen, men jeg har valgt å vente. Midwest skincare og deres ebay-butikk pleier jeg å bestille produktene fra.
*Mocca* Skrevet 9. juli 2014 #11 Skrevet 9. juli 2014 Jeg har bestilt MD Glycare acnegel til min sønn på 15. Han blir bare verre og verre.... Har du prøvd den? Anonymous poster hash: 09ff6...5aa Jeg bruker MD Formulations Vit-A-Plus Clearing Complex på kvisene. Men bare 1 produkt alene vil jeg ikke anbefale. Nå er vel minstealder for bruk 15 år på produktene fordi de er så sterke. Så han er jo innafor. Men da vil jeg anbefale en pakke med rens, den jeg nevne ovenfor og fuktighetskrev(pass på at den ikke er fet). Men ser at Dermologica har en Clean Start serie som er anbefalt for ungdom(har selv vurdert å satse på den til sønnen min,men har er 12 så ikke gammel nok til MDF)
*Mocca* Skrevet 9. juli 2014 #12 Skrevet 9. juli 2014 Jeg anbefaler dere faktisk å lese hildechristina.com hun har skrevet MYE om produktene og anbefalinger av produkter som kan kombineres med serien og hvilke ikke. Her lærte jeg f.eks at Glycare lotion kun er for de med veldig veldig fet hud, det har jeg kun innimellom, og da er det serumet som passer meg bedre.
nattsvermer Skrevet 9. juli 2014 #13 Skrevet 9. juli 2014 Midwest skincare og deres ebay-butikk pleier jeg å bestille produktene fra. Har du noen gang sjekka datoene på produktene du har fått derfra? Fikk noe fra BliVakker i går som var fra 2009 i følge checkcosmetics.com, og det er litt drøyt, synes jeg. Likte både prisene og utvalget til butikken du anbefaler, så handler gjerne fra de om de er å stole på
*Mocca* Skrevet 9. juli 2014 #14 Skrevet 9. juli 2014 Har du noen gang sjekka datoene på produktene du har fått derfra? Fikk noe fra BliVakker i går som var fra 2009 i følge checkcosmetics.com, og det er litt drøyt, synes jeg. Likte både prisene og utvalget til butikken du anbefaler, så handler gjerne fra de om de er å stole på Ikke hatt noe problem med produktene. Alt har vært som det skal.
nattsvermer Skrevet 9. juli 2014 #15 Skrevet 9. juli 2014 Ikke hatt noe problem med produktene. Alt har vært som det skal. Flott! Takk for godt tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå