Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De siste månedene har jeg havnet i noen rare situasjoner.

Selvfølgelig med alkohol inne i bildet.

Selv om jeg har vært bra full selv, så er det som om visse hendelser etser seg fast i hodet mitt (noe jeg ikke akkurat kan styre selv).

Hendelse 1: Fikk høre av kjæresten til en kamerat at hun elsket meg. For så å legge til "at hun elsket meg for den jeg var". Jeg lo det bort. Tviler på hun husker det selv.. men typen hennes har kommentert at hun alltid er "keen" på meg, selvfølgelig da han var full. Han er ingen sjalu type, og jeg tror ikke det er noe "ondt" mellom oss. De har et godt forhold.

Hendelse 2: Dama til en annen kamerat av meg begynte å klå på meg. Trakk meg bort og ba henne slutte, noe hun ikke gjorde. Jeg gikk et annet sted og begynte å snakke med noen andre... Men hun kom etter meg, og vile ha meg med hjem til henne.

Hendelse 3: Hun får til tider en helt annen "personlighet" når hun er for full. Dette er jeg klar over og obs på. Men selv om hun er den personen jeg stoler mest på (til tross for hvordan hun kan bli), så har hun vist sjalusi overfor meg, når jeg har holdt på med en annen jente.. hun ønsket også å "bli med". Hun har også sagt ting som gjerne skulle forblitt usagt. Men det er alkoholen som prater!

Hendelse 4: Hun var veldig "frempå" når vi pratet og strøk meg på armene, på en litt... sensuell måte vil jeg si. Jeg var ikke brisen da en gang, men hun var full. Typen hennes så på, og jeg følte jeg var i en litt kjedelig situasjon der og da, selv om det var ingenting "galt" sånt sett. Hun må alltid kommentere ting med meg (komplimenter) og jeg har en litt sånn "rar følelse" av henne. Holder meg som regel langt borte fra henne, om jeg er på fest med henne. Føler det kan bli litt kleint, for hun må alltid "ta på meg" på et eller annet vis, og jeg vet at typen er litt sjalu også.

Jeg er ikke så flink å lese "signaler" fra jenter, men de hendelsene der var ganske så åpenbare. Men jeg legger selvfølgelig ikke noe i det heller (annet enn at de kanskje synes jeg er attraktiv, der og da).. Vurderte om jeg skulle si i fra til noen av kjærestene deres (som er gode venner av meg), men jeg har funnet ut at det ikke kommer noe godt ut av det.

Alkohol får frem mye rart i folk, og dette er nok bare noe av det som kan komme frem (der og da.. i noen svake øyenblikk), og jeg tror som sagt det ikke ligger noe bak hendelsene. Kanskje jeg er innbilsk også :-)

Håper likevel at min fremtidige kjæreste ikke er slik at hun kan finne på å si slike ting eller handle "rart" overfor andre menn. Og aller helst at hun vet sine egne grenser mtp alkoholinntak.

Har jeg gjort rett i å bare la dette ligge ? (Jeg kommer jo ikke til å forandre på min mening uansett. Så sant ting ikke gjentar seg (eller blir verre), så tror jeg det er best å la ting "gli" uansett).

Anonymous poster hash: b9bd8...1b6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er jo åpenbart for deilig til å ha venner, da alle damene deres vil være med deg. Ellers vet jeg ikke hva jeg skal si til innlegget ditt...? Takk for at du deler det med oss ?? ... :vetikke:

• Liker 2
Skrevet

Jeg må innrømme at jeg er en jente som må passe på alkoholinntaket - særlig når jeg er i et forhold. Jeg er veldig glad i mennesker til vanlig, og er en fysisk person som gjerne gir en venninne eller kompis en klem eller et kyss på kinnet (noe det er kultur for der jeg kommer fra i Norge). Når jeg drikker (for mye) blir jeg ekstra glad i alle menneskene "mine", litt som en overivrig golden retriever. Jeg sitter ikke på fanget og danser ikke sensuelt, for jeg mener aldri aldri å flørte, men jeg kan klemme, klappe på kinnet, slenge armen rundt og stryke på hånden - bare fordi jeg bobler over av "jeg er så glad du er vennen min fine mennesket!" :P Jeg skjønner jo veldig godt at dette kan oppfattes feil, og jeg vil for all del ikke såre kjæresten min eller få et rykte på meg som flørt, så jeg prøver alltid å holde meg i nakkeskinnet og kjempe imot alle naturlige impulser ... Dette gjelder jo ikke nødvendigvis dine jenter, det er jo endel som søker oppmerksomhet og bekreftelser, særlig i fylla, men jeg ville bare nevne det. Kanskje jeg har en golden retriever-tvillingsjel der ute ;)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...