Ayla Skrevet 21. juni 2002 #1 Del Skrevet 21. juni 2002 Jeg lurte på om noen vet navnet på et spesielt hotel i Agios Gordis på Korfu. Det hotellet jeg tenker på ligger oppe i åsen ved stranden. Det er så vidt jeg vet det eneste så store hotellet nede ved sentrum/stranden. Hotellet har svømmebasseng på "terrassen" og utsikt rett ut mot havet, med bare stranden under. Jeg skulle gjerne visst hva dette hotellet heter, om noen har bodd der kan de kanskje fortelle hvilket selskap man har reist med. Hverken Star Tour eller Ving har reiser til akkurat dette hotellet. Spørsmålet er hvem har? Alle tips tas i mot med stor takk! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fletta Skrevet 21. juni 2002 #2 Del Skrevet 21. juni 2002 Er det Pink Palace du tenker på??? Det er visstnok et typisk backpacker-hotel som mange har hørt om.... Er lyserosa og ligger noen steinkast opp i lien over stranden (på nordsiden av stranden). Om det er badebasseng vet jeg ikke. Ellers vet jeg at Apollo har et hotell som ligger PÅ stranden. Kanskje ikke mye hjelp i dette! Husker også et stort hotell helt i enden av stranden (på sørsiden), men hva dette heter vet jeg ikke før om 9 dager......... da ligger jeg nok på den deilige stranden og ser opp på det :D Skal du til Ag. Gordis i sommer? Klemz fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ayla Skrevet 24. juni 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 24. juni 2002 HEI Nei det er ikke Pink Palace jeg tenker på. Det ligger nemlig litt ovenfor sentrum og et lite stykke fra stranden. Hotellet jeg tenker på ligger omtrent 50 meters gange ned til stranden. Jeg har drevet litt intensivt leting på nettet og tror det heter Hotel Agios Gordios, men er på langt nær sikker. Jeg minns nemlig å huske at det var et reiseselskap som het noe som Thompsons som hadde reisende dit. Mener bestemt at det ikke var noen av de Europeiske. .,..... Det som er saken er nemlig at vi lurer på å ta Bryllupsreisen vår dit til neste år. Vi var der på 2 ukers ferie for tre år siden og det var helt suverent. .... :D Da bodde vi forøvrig på Hotel Jenny (kjempekoselig hotel!) Du kan bare glede deg! Hvis du tilfeldigvis skulle se hva dette hotellet heter når du er der nede (kanskje til og med hvem reiseselskap som har det) må du gjerne sende meg en Personlig Melding. Du kan i så fall sende PM til Ayla GOD FERIE!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fletta Skrevet 24. juni 2002 #4 Del Skrevet 24. juni 2002 Hei igjen!! Skal bo på Jenny :D (vært der før også...) Skal se om jeg ikke husker å ta en titt etter hotellet "deres"! Er det det som er aller lengst bort på stranden, på sørsiden? Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ayla Skrevet 25. juni 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 25. juni 2002 Hei igjen Ja det må vel bli det. (hvis sørsiden er den siden hvor den klippen er ute i vannet så snakker vi samme sted! ) Jeg må si jeg misunner deg turen. Det er jo bare så herlig der nede! UFF!. det føles veldig lenge til neste år. God tur og gi meg gjerne beskjed om du finner ut noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fletta Skrevet 7. juli 2002 #6 Del Skrevet 7. juli 2002 Hei igjen :D Har nå nytt en nyyyyyyydelig uke på Ag. Gordis. Du har rett....hotellet du tenker på heter "Agios Gordis (?) Hotel". Sjekket ikke nærmere, så bare hva det het! Lykke til med evt. bryllupsreise dit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ayla(ikke innlogget) Skrevet 8. juli 2002 #7 Del Skrevet 8. juli 2002 Tusen takk for at du sjekket det ut! Jeg må si jeg misunner deg litt den ferieuken på Korfu...... :D Ha en riktig fin dag! -Ayla Husk at SMIL smitter! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå