Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg (29) har datet ei jente (27) jeg møtte på tinder siden februar, Vi har endt opp med et slags avstands-pulevenn plus forhold. Hun har tidlig sagt klart fra i at hun ikke vil bli sammen med meg, fordi hun føler seg ikke ferdig med å fly rundt. Vi har helt utrolig kjemi og har hatt det kjempebra sammen, vi snakker på telefon nesten hver dag, og nesten en time pr gang. Har aldri sovet så godt sammen en person som med henne, vi sover i armene til hverandre hele natta uten at det blir klamt (!) og sexen er hands down den beste jeg noen sinne har hatt.

Det at hun ikke vil ha noe mer gnager litt i meg, selvom vi egentlig har en veldig god ordning nå der vi sees ca en gang i uka og lever våre liv i fred ellers. Jeg føler at ordningen vi har fungerer godt og er solid, men hun kan være litt svingene og nesten bipolar til tider som gjør at jeg går i en konstant følelsesmessig bergogdalbane der jeg går fra å være super lykkelig til å ha en kjempeklump i magen. Hun bor litt over en time med bil unna.

Jeg har nettop flyttet til et nytt sted der jeg har blitt kjent, eller rettere sagt sjekket opp av en av de peneste jentene jeg noensinne har sett, på treningsenteret. Hun (22) har kommet uanmeldt på døra mi innimellom og er helt fantastisk hyggelig og smart, som fører til masse latter og gode samtaler. Hun er herlig drøy og legger ikke skjul på hva hun vil, ved å foreksempel skryte av hvor glad og flink hun er i å gi bjs. Jeg har holdt meg på matta og kun gitt hadeklemmer.

Jeg står i et kjempekjipt dilemma nå. Jeg er ikke ferdig med tinderfrøkenen og ønsker ikke å såre henne, men det er ikke en ting som vil vare. På den andre siden er denne nye sinnsykt flotte, spennende jenta som bor rett i nærheten. Jeg vet jeg er blindet litt av hvor spennende det er å møte en ny som er interessert og vet med meg selv at jeg vil aldri finne ei jeg har like god kjemi med som hun fra tinder.

Jeg er emosjonelt temmelig tungtrådd som bruker lang tid på følelser, og jeg tror om jeg forlater tinderjenta mens jeg fortsatt er glad i henne tror jeg det ikke vil slippe med det første og det vil påvirke videre forhold.

Når jeg leser hva jeg har skrevet virker det som frøken tinder er way to go, men jeg kan ikke pressisere nok hvor utrolig pen, sjarmerende og morsom denne jenta fra treningsenteret er. Alle fiberene i mannekroppen min har ventet på en mulighet som dette. faen

Anonymous poster hash: 728b0...b6d
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke i et forhold med tinderjente, og det er hun som sier nei til mer. (Btw, så lenge du gir henne det hun vil ha så får du aldri det du vil ha).

Om du vil ha en kjapp en med frøkenfit så er det fullt mulig. Du burde da ikke fortelle tinderjente om det, synes nå jeg. Evt. så sier du at du har møtt noen som er interessert i kun fysisk kontakt og at siden dere ikke er sammen anser du det som ok, men vil bare avklare det først.

Anonymous poster hash: 5ec72...f64

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS her: takk for svar. Jeg er i utganspunktet ute etter noe mer enn bare sex, og det virker som frøken fit også er. For meg så er dette en enten eller, jeg ville følt meg utrolig råtten om jeg lå med ei annen enn ei jeg dater. Jeg lurer på om jeg skal ta dette opp med frøken tinder, for alt jeg vet kan hun ha gjort det samme.

Skrevet

Tror nok jeg hadde tatt en samtale med frk.Tinder og sagt at hun enten må forplikte seg til deg eller ikke. Og hvis hun fortsatt holder på at hun ikke vil i noe forhold med deg utover sånn dere har det nå, så sier du i fra om Frk.Fit.

Og da har du ditt helt på det rene og kan finne ut om Frk.Fit er ei du ønsker et forhold med sånn på sikt.

• Liker 4
Skrevet

Hvis Frk. Tinder har bipolare tendenser og blåser varmt og kaldt til skiftes, så lovet det uansett ikke bra for framtiden.

Deler av sjarmen med henne er din mangel på kontroll, og uvisshet.

Ikke godt fundament for et forhold.

• Liker 1
Skrevet

Gå for frk Fit.

AnonymBruker
Skrevet

Frk tinder har sagt at hun vil fly rundt, så da kan du regne med at hun også knuller andre. Prøv deg på frk fit, og avslutt ned tinderdama dersom dere går mot eksklusive. Bipolare og ustabile jenter blir det skjeldent seriøst med i lengden uansett.

Anonymous poster hash: f5217...919

• Liker 2
Gjest Knuse
Skrevet

Frøken fit høres ikke spesielt seriøs ut hun heller. Og hun er bare 22. Du er 29 og sikker klar for mer seriøse ting enn hva hun på 22 tenker seg.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

TS igjen; Takk for inspill, Knuse har et meget godt poeng, kan ikke si jeg vil kaste bort frk,tinder for noen heftige runder med frk.fit. For vi har hatt et godt forhold så langt, selvom frk tinder sier at hun ikke vil være sammen føler jeg at vi er det i praksis. Vi har en god dialog og jeg er 99% sikker på at hun ikke har gått bak min rygg med noen andre. Jeg sa tydelig ifra at jeg er supervar på utroskap etter tidligere erfaringer og går på sekundet om jeg blir bedratt. Det jeg har havnet i grenser mot utroskap i min bok og burde avklares på en klar og tydelig måte.

Blir det for usmakelig å prøve å få i pose og sekk? Det vil vel mest sannsynlig ende i ingenting- Jeg føler alle vi tre som er innblandet i dette er på et ulikt plan moralsk sett og mitt syn er vel det mest konservative. Men jeg ønsker da ikke at frk, tinder gjør det samme, men vil en slik situasjon kanskje strekke hennes følelser og hun kanskje vil involvere seg mer om hun merker at hun ikke er den eneste som vil ha meg? Dette er meget grov spekulasjon, men det er vi flinke til på KG :)

AnonymBruker
Skrevet

Hvis Frk. Tinder har bipolare tendenser og blåser varmt og kaldt til skiftes, så lovet det uansett ikke bra for framtiden.

Deler av sjarmen med henne er din mangel på kontroll, og uvisshet.

Ikke godt fundament for et forhold.

Hva er det som gjør at du tenker på bipolaritet?

Kan du forklare dette med varmt og kaldt?

Anonymous poster hash: 95fb7...fa7

Gjest Lille-pus
Skrevet

TS igjen; Takk for inspill, Knuse har et meget godt poeng, kan ikke si jeg vil kaste bort frk,tinder for noen heftige runder med frk.fit. For vi har hatt et godt forhold så langt, selvom frk tinder sier at hun ikke vil være sammen føler jeg at vi er det i praksis. Vi har en god dialog og jeg er 99% sikker på at hun ikke har gått bak min rygg med noen andre. Jeg sa tydelig ifra at jeg er supervar på utroskap etter tidligere erfaringer og går på sekundet om jeg blir bedratt. Det jeg har havnet i grenser mot utroskap i min bok og burde avklares på en klar og tydelig måte.

Blir det for usmakelig å prøve å få i pose og sekk? Det vil vel mest sannsynlig ende i ingenting- Jeg føler alle vi tre som er innblandet i dette er på et ulikt plan moralsk sett og mitt syn er vel det mest konservative. Men jeg ønsker da ikke at frk, tinder gjør det samme, men vil en slik situasjon kanskje strekke hennes følelser og hun kanskje vil involvere seg mer om hun merker at hun ikke er den eneste som vil ha meg? Dette er meget grov spekulasjon, men det er vi flinke til på KG :)

Rene ord for pengene nå:

Er du redd for utkommet dersom du tar en alvorsprat med Frk. Tinder?

Fordi.... den dagen Frk. Tinder går bort og forelsker seg så er du 'dead doggie' for henne, og jeg vil anta det er en grense også for Frk. Fit mht. hvor lenge hun orker å 'føle seg holdt på gress'.

Jeg er redd for at uansett hvor mye du 'tror' om det som foregår inne i Frk. Tinder's hode så vil det være bare teorier inntil du har snakket med henne om dette og fått konkrete svar fra henne.

AnonymBruker
Skrevet

TS: skrev bipolare tendenser, som i at hun kan svinge veldig mellom kjempeglad og gråte-lei-seg uten noen tilsynelatende grunn. våkner opp om natten at hun gråter, som er ganske slitsomt.

til lille-pus: nei jeg er ikke redd for å snakke om det, vi har snakket om andre slike ting før på en veldig god måte. møtte frk fit for første gang for to uker siden så der det enda ikke overhengende fare for at hun vil føle seg satt på vent enda. Har fortalt frk.fit om frk.tinder og hun kunne ikke brydd seg mindre, selvom jeg snakker varmt om frk tinder.

Slik som jeg kåler nå legger jeg jo opp til å miste begge, burde jeg egentlig bare slå mynt?

Skrevet

Det står jo i hovedinnlegget.

Svingete og nesten bipolar.

Ikke kjenner jeg jenta.

• Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

TS: skrev bipolare tendenser, som i at hun kan svinge veldig mellom kjempeglad og gråte-lei-seg uten noen tilsynelatende grunn. våkner opp om natten at hun gråter, som er ganske slitsomt.

til lille-pus: nei jeg er ikke redd for å snakke om det, vi har snakket om andre slike ting før på en veldig god måte. møtte frk fit for første gang for to uker siden så der det enda ikke overhengende fare for at hun vil føle seg satt på vent enda. Har fortalt frk.fit om frk.tinder og hun kunne ikke brydd seg mindre, selvom jeg snakker varmt om frk tinder.

Slik som jeg kåler nå legger jeg jo opp til å miste begge, burde jeg egentlig bare slå mynt?

Om jeg nå forstår deg rett så har du fått frihet fra begge to til å ha dem begge(?)

De eventuelle problemer du sitter med er da din egen opplevde forståelse av at du gjør noe galt.

- og den opplevde forståelsen kan enten være kulturelt forankret, eller den er forankret i en forelskelse i en av frøknene.

Om jeg var deg så ville jeg søkt innover i meg selv og tatt tak i det som er hovedgrunnen til at du føler dette problematisk, - og så organisert livet med en av disse to frøknene derfra.

Slik jeg nå forstår det du sier så har du full frihet til å leve fritt og åpent med dem begge to. Kanskje du burde prøv det dersom du kjenner du kan leve med deg selv i den situasjonen?

- hvis ikke bør du bruke litt tid på å finne ut av hvem av dem du virkelig er forelsket i, og satse på henne.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om jeg nå forstår deg rett så har du fått frihet fra begge to til å ha dem begge(?)

Nei, frk.tinder vet ikke om frk,fit og frk,fit ga utrykk for at hun ikke brydde seg siden jeg ikke er i et klassisk forhold med frk.tinder.

Det med frk.tinder er jo ganske komplisert og tungvindt, men jeg synes det er verdt det. Men jeg aner ikke hvor lenge det vil vare,

Valget/dilemmaet er nå om jeg skal gi opp ei med den beste kjemien, beste dype samtaler og beste sexen jeg har opplevd, men som koster mye tid og tapper meg for energi mot å ha en sommerflørt med ei flott smart lokal ungfole-

høres grisete ut lagt opp på den måten. unge jenter kan være så slitsome

AnonymBruker
Skrevet

Oppdatering, etter å ha tatt det opp med begge blir jeg med frk.tinder. Vi hadde en lang veldig god samtale og det minnet meg nok en gang på hvor vis og flink hun er til å se ting. Hun var ikke utelukkende negativ til at jeg skulle "møte" frk.fit, men jeg vet med meg selv at jeg ikke har kapasitet eller samvittighet til å ordne med to på en gang.

Hovedgrunnen til at det ikke ble frk.fit er at jeg ikke orker ei småjente akkurat nå med alle de småtingene det drar med seg. (som forøvrig er et svar på den andre tråden som raser nå om hvorfor alle menn ikke ordner seg unge jenter)

Det hjalp med denne tråden å bare skrive hva jeg føler, for utkommet ble jo noe annet enn hva jeg ble anbefalt :) takk

• Liker 2
Gjest Raptuza
Skrevet

Hadde jeg vært en av disse kvinnene dine ville jeg neppe giddet satse på en som deg. Du flyr jo rundt selv...?! Jeg hadde helker vært enslig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...