Reg Skrevet 8. juli 2014 #1 Del Skrevet 8. juli 2014 Er det noen som har noen gode spilleregler for to og/eller fire? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ekkoet Skrevet 8. juli 2014 #2 Del Skrevet 8. juli 2014 (endret) Man kan ikke bare legge det opp som vanlig poker med sjetonger, men så sier man at feks en genser er verdt 500 chips, bukse 1000 osv. Etterhvert som folk trenger penger/sjetonger må de veksle. Evt ha en regel om at man ikke kan veksle tilbake og at hver 30 minutter må man uansett gi et plagg. Må bare si at jeg aldri har prøvd dette selv, bare et forslag. Endret 8. juli 2014 av ekkoet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Herr Heftig Skrevet 8. juli 2014 #3 Del Skrevet 8. juli 2014 Det vanligste er bare at den med deb dårligste hånda må ta av et plagg - altså mister man hele pillet og det blir bare om hell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illuminatum Skrevet 8. juli 2014 #4 Del Skrevet 8. juli 2014 Man kan ikke bare legge det opp som vanlig poker med sjetonger, men så sier man at feks en genser er verdt 500 chips, bukse 1000 osv. Etterhvert som folk trenger penger/sjetonger må de veksle. Evt ha en regel om at man ikke kan veksle tilbake og at hver 30 minutter må man uansett gi et plagg. Må bare si at jeg aldri har prøvd dette selv, bare et forslag. Høres skikkelig komplisert ut. Kan ikke bare den dårligste hånden tape eller den som folder seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ekkoet Skrevet 8. juli 2014 #5 Del Skrevet 8. juli 2014 Høres skikkelig komplisert ut. Kan ikke bare den dårligste hånden tape eller den som folder seg? Jo, det kan man sikkert. Om man er 4 stk så vil det da forsvinne 3 plagg pr runde (ettersom de 3 andre da folder eller har en dårligere hånd). Om man har på seg 7 plagg vil det si at mest sannsynlig sitter noen i undertøyet etter 5 runder. Jeg synes det går for fort og blir for tilfeldig. Har forståelse for at min variant kan virke vanskelig om man ikke har spilt så mye poker eller målet er å kle av seg så fort som mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinkytalks Skrevet 8. juli 2014 #6 Del Skrevet 8. juli 2014 (endret) Her er ett seriøst forslag fra en pokerhai for en morsommere og mer spennende klespoker Klespoker regler: -Klespoker spilles med 5card draw regler http://www.pokerstars.com/no/poker/games/draw/ 1. Start med 20 eller 40 sjettonger/chips til hver av spillerene. 2-6 spillere kan være med. 2. Når en spiller går tom for chips tar de av seg 1 valgfritt plagg. ryker 1-5 spillere for chips i samme hånd må de spillerene ta av 1 plagg. 3. Etter spilleren/spillerene har tatt av seg 1 plagg, startes neste runde med 20-40 chips til hver av spillerene(se punkt 1). 4. Dere avtaler før spillet om man sitter igjen i trusa eller helt naken. vinneren sitter igjen med 1 plagg mer enn taperen/taperene. Lykke til! hilsen poker haien :fisk: Endret 8. juli 2014 av pinkytalks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #7 Del Skrevet 8. juli 2014 Den standarde versjonen fungerer slik at den med den dårligste hånda mister et plagg (Texas Holdem eller vanlig poker med en runde). Den som mister alle plaggene sine først må fingre/runke de resterende spillerne i 15 sekunder hver.Anonymous poster hash: e4c68...d20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinkytalks Skrevet 8. juli 2014 #8 Del Skrevet 8. juli 2014 Har forståelse for at min variant kan virke vanskelig om man ikke har spilt så mye poker eller målet er å kle av seg så fort som mulig. forklarte det ganske enkelt i mitt eksempel. er man full i tillegg spiller man dårligere. men jeg lover deg i mitt eksempel blir mer spennende enn at man tar av seg klæra etter 2min. tipper min versjon tar max 1 time og bli ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinkytalks Skrevet 8. juli 2014 #9 Del Skrevet 8. juli 2014 Er det noen som har noen gode spilleregler for to og/eller fire? se forslaget mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reg Skrevet 9. juli 2014 Forfatter #10 Del Skrevet 9. juli 2014 Takk så langt - jeg synes det er morsomst hvis det blir litt kortspill av det, dvs bytte inn kort og satse/høyne osv, men det bør ikke være altfor innviklede regler heller. Varighet kanskje en halvtime med to, og inntil en time med fire..? Forslag til hva nakne tapere kan "satse" for å være med i spillet til alle (eller alle minus vinneren) er avkledd? (Masturberingskrav er å dra det for langt...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ekkoet Skrevet 9. juli 2014 #11 Del Skrevet 9. juli 2014 None of my bussiness egentlig, men hva er settingen for dette, hvem er det som skal delta? Ren nysgjerrighet. Mener du feks slik som å danse en liten dans eller gi aerobicundervisning? Hva er formålet, at det skal være litt pinlig eller at de andre skal se personen naken? Truth or dare - nekter man å svare/utføre er man ute av spillet. Hvis man ryker ut - må man gå ut av rommet eller noe da? For hva er ellers egentlig motivasjonen for å være med videre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reg Skrevet 9. juli 2014 Forfatter #12 Del Skrevet 9. juli 2014 Setting for to: Oppspill til sex med fast partner. Mest for gøy og for å samle tankene. Setting for fire: Som et dristig innslag i lag med et vennepar. Formål: Syttitallsnostalgi - får se hverandre nakne. Skal være morsomt og pirrende, ikke pinlig. Og altså: ikke for innviklede regler. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 17. september 2016 #13 Del Skrevet 17. september 2016 En variant som jeg synes er litt kul, alle spillere untatt 1 for 5 kort hver. Siste mann for 6 kort. Så skal han da gi sitt "dårligste" kort videre til neste mann, som så igjen skal gi det han synes er det dårligste videre til neste. Slik fortsetter man til en spiller sier stopp. Den som sier stopp legger sitt dårligste kort vekk. Og så ser man hvem som har vunnet og hvem som har tapt. Klærne kan gjøres på tre måter, den som har dårligst hånd må ta av et plagg eventuelt må alle untatt vinneren ta av et plagg hver. Eventuelt kan man gjøre det slik at nr 2 tar et plagg, nr 3 tar av 2 plagg osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2016 #14 Del Skrevet 17. september 2016 1 time siden, Kjetil E skrev: En variant som jeg synes er litt kul, alle spillere untatt 1 for 5 kort hver. Siste mann for 6 kort. Så skal han da gi sitt "dårligste" kort videre til neste mann, som så igjen skal gi det han synes er det dårligste videre til neste. Slik fortsetter man til en spiller sier stopp. Den som sier stopp legger sitt dårligste kort vekk. Og så ser man hvem som har vunnet og hvem som har tapt. Klærne kan gjøres på tre måter, den som har dårligst hånd må ta av et plagg eventuelt må alle untatt vinneren ta av et plagg hver. Eventuelt kan man gjøre det slik at nr 2 tar et plagg, nr 3 tar av 2 plagg osv. Tråden er 2 år gammel Anonymkode: 72551...af1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2016 #15 Del Skrevet 25. september 2016 Noen begynner noen ganger klespoker med litt sikrere kort på hånden. Spilte en gang klespoker med en ungdom (det var flere som spilte) på en hyttetur men selv om han tapte hele tiden vant han til slutt. Han hadde hatt på seg to joggedresser (genser og joggebukse), to t-shirts, fotballshorts og underbukse under de to joggebuksene samt tre par tennissokker. Og han skiftet ikke da vi begynte, han gikk alltid sånn om vinteren sa han..... Anonymkode: 7f4f2...f5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #16 Del Skrevet 13. oktober 2016 Klespoker mellom fire heterofile gutter må være ekstremt kjedelig... Anonymkode: 69bc6...e56 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå