AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #1 Skrevet 8. juli 2014 For første gang på det jeg kan huske har jeg forelsket meg i en fantastisk fyr. Vi har veldig god kjemi, snakker godt sammen. Og vi melder og snakker sammen nesten daglig. Og jeg har aldri truffet noen som jeg passer så mentalt godt sammen med som han. Jeg har alltid elsket singel tilværelsen og har egentlig aldri hatt noe savn etter en fyr. Men brått og uventet føler jeg meg som en fjortiss igjen. Og det er i grunn veldig spennende, for jeg vet egentlig ikke hva han føler for meg. Alt føles positivt. Bortsett fra EN ting som jeg lurer mye på. Og som er totalt turn of. Og som gjør at følelsene tidvis bare daler. Selv om jeg ikke har noe ønske om at de skal dale. Hver gang vi snakker sammen så skal han alltid prate om at han kom i snakk med den og den dama. og at det var så og så hyggelig. Og at de pratet så og så lenge. Noen ganger ser han også noe mer i disse damene. Og bla bla bla. HVORFOR gjør han det? Kjenner at jeg mister et snev av selvtillit hver gang han gjør det. Og det gjør at jeg føler meg utrygg og ikke lenger tør å ta noe iniativ. Selv om jeg passer på å være positiv mot han og litt underforstått viser at jeg liker han. Uten å overdrive signalene. Nå tør jeg snart ikke å tenke på han lenger. For det dreper noe i meg hver gang han driver på sånn. Så er det noen menn her som vet hvorfor han gjør dette? Eller damer som har erfaringer fra en slik type fyr? Har ikke noe lyst til å gi han opp. Men jeg kjenner jeg blir såpass lei meg når han gjør det så ofte. Og de dagene vi ikke snakkes eller meldes, så har han vært på farten og blitt kjent med den og den. Men det er meg han deler ting med og prater mest med. Men det er kanskje bare til han finner DEN dama...? Så jeg tenker kanskje at det er hans måte å skremme vekk følelsene mine på. Men hvis han ønsker å skremme meg vekk: Hvorfor beholder han da kontakten med meg og er så positivt innstilt til meg? Er det fordi han kun ser på meg som ei venninne? Og finnes det noe jeg kan si eller gjøre i min situasjon? Vi er tross alt ikke sammen, så føler at jeg ikke har noe annet valg enn å holde kjeft og å virke like glad som jeg alltid er. Enda jeg nærmest dør inni meg hver gang han snakker om disse treffene sine Anonymous poster hash: eb18b...410
LilleLilla Skrevet 8. juli 2014 #2 Skrevet 8. juli 2014 (endret) Friendzone? Edit; Eller kanskje han faktisk ikke skjønner at du er interessert i han? Endret 8. juli 2014 av LilleLilla 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #3 Skrevet 8. juli 2014 Eller kanskje for å gjøre deg interessert! Anonymous poster hash: a30d9...08e 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #4 Skrevet 8. juli 2014 Jeg opplever også noe lignende. Men de siste gangene vi har vært sammen/snakket sammen, har han faktisk ikke f.eks. sagt at en dame er fin. Da jeg var på fest for noen uker siden, så vi på forskjellige musikkvideoer. Det var en reklame der med Leonardo Di Caprio, og siden mange av guttene hadde sagt at den og den dama er digg, så sa jeg at Leo ikke er så verst. Da, nesten på sekundet etterpå, sa han jeg liker at det var ei dame der han så som han synes var fin. Akkurat som at det var "lov" da, siden jeg først hadde sagt noe om en mann! Merkelig...Anonymous poster hash: 9361b...d53
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #5 Skrevet 8. juli 2014 Hvor gammel er han og hvilken by bor han i? Jeg holder på med en som driver med AKKURAT det samme Anonymous poster hash: 11bc4...c45
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #6 Skrevet 9. juli 2014 Hvor gammel er han og hvilken by bor han i? Jeg holder på med en som driver med AKKURAT det samme Anonymous poster hash: 11bc4...c45 Vet ikke om jeg tør å si det. I tilfelle han henger på KG... Men hadde ikke forundret meg om det var den samme. Han bruker helt klart mye tid på damer. Kanskje du tør å si det her først? Men tror jeg kun er i en friendzone...Vi prater om alt. Og jeg har vel rett og slett nedgradert meg til å bli en slags søppelkasse. I og med at jeg støtter han, gir han råd osv. Han er flink til å si bra ting om meg også. Hver dag. Så jeg skjønner ingenting... Og jeg er vannvittig forelsket. Bare så irriterende at det ser ut som han tar iniativ til andre. Men hos meg er han iniativløs Om jeg hadde fått f.eks to safe iniativ-utspill fra han, så hadde jeg turt å tatt iniativet selv. Men slik han driver på nå, blir det håpløst. Anonymous poster hash: eb18b...410
Polly Ester Skrevet 9. juli 2014 #7 Skrevet 9. juli 2014 Eller kanskje for å gjøre deg interessert! Anonymous poster hash: a30d9...08e Eller for å gjøre seg selv interessant. Du kan ikke bare si det til han da? At du gjerne vil at han slutter med å snakke om alle de andre damene han møter fordi du ikke vil høre om dem?
tøydokka Skrevet 9. juli 2014 #8 Skrevet 9. juli 2014 Kan være for å poengtere at han er attraktiv? Ofte handler det om usikkerhet når folk driver på sånn..
Gjest Tassen10 Skrevet 9. juli 2014 #9 Skrevet 9. juli 2014 Er han en attraktiv fyr? Sånn helt objektivt sett? Og hvor gammel er han omtrent? Han høres kanskje litt usikker ut? Er han ettertraktet? Det kan hende at han liker deg, men er sjenert og vil du skal ta initiativet. Og prøver å fremstå som attraktiv ved å hinte til deg om at "du må ta initiativet". Det er vel heller ikke så vanlig at menn plasserer jenter i friendzone?
Timza Skrevet 9. juli 2014 #10 Skrevet 9. juli 2014 Uten å overdrive signalene. Hva slags signaler er det snakk om? Menn takler hint og signaler heller dårlig, så de burde være ganske store, særlig hvis det er fare for at han kun ser på deg som en venninne.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #11 Skrevet 9. juli 2014 Hva slags signaler er det snakk om? Menn takler hint og signaler heller dårlig, så de burde være ganske store, særlig hvis det er fare for at han kun ser på deg som en venninne. Vel... man kan si det slik at jeg smører egoet og mandigheten hans. Og jeg støtter han veldig mye. Er også veldig takknemmelig hvis han råder meg til noe eller gjør noe for meg. Jeg er veldig ærlig, så da er jeg direkte. Hvis jeg skal bli verre nå, så tar han enten helt av med disse damene. Eller så må jeg si rett opp i fjeset hans at jeg vil ha han. Eller kanskje snakke seksuelt med han. Har tenkt at det kanskje duger. Men det kan jeg jo ikke gjøre. For jeg vet ikke om han vil ha meg. Eller om han for den saks skyld fantaserer om meg. Og vi opptrer som veldig gode venner for hverandre. Dessverre. Anonymous poster hash: eb18b...410
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #12 Skrevet 9. juli 2014 Er han en attraktiv fyr? Sånn helt objektivt sett? Og hvor gammel er han omtrent? Han høres kanskje litt usikker ut? Er han ettertraktet? Ja jeg tror det. I hvertfall for goldiggere og de damene som er sugne på oppmerksomhet. For han er flink med damer. Og han er kandidat til å snart være i 40-årskrisa. Hvis man kan ser slik på det.... Har selv trodd han er sjenert eller har dårlig selvtillit. Men det virker som om han har mer en guts nok til å bli kjent med damer. Legger selv en knapp på at han er usikker. Men forstår liksom ikke hvorfor han skal være usikker på meg. Vi snakker om absolutt alt. Og det er mer enn det han rekker å gjøre med disse andre damene. Virker ikke som det skal noe som helst til før han liker dem. Så skjønner ikke helt hva som gjør at det skal være så vrient for meg å bli likt litt ekstra,ekstra. Selv om jeg selvfølgelig er glad for den tiden han bruker med meg. Og nå begynner jeg å kjenne han såpass godt at jeg vet nøyaktig hva han driver med de helgene han ikke ringer eller er vanskelig å få tak i. Også får jeg til og med høre litt av historiene etterpå. Heldige meg... Anonymous poster hash: eb18b...410
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå