Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har en bh med innlegg å anbefale til en med små pupper? (og da mener jeg små :oops:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes mange fine push up bh'er med puteinnlegg på H&M i størrelse 70A f.eks. Både rosa metallic for små fjortisberter og sorte fine for de som er voksne.

Kjempefine og man får en liten fin kløft :wink:

Eller så kan du jo trå til med en bh med gel-innlegg? Fungerer fint det altså.

Skrevet

på lindedx har de en del bh'er med gel-innlegg som gir ganske så god oomph.

du kan også kjøpe løse innlegg med gele som du kan ha i vanlige push-up bher i stedet for putene.

Skrevet

Takk for tips begge to. fargen spiller ikke så stor rolle, så lenge jeg får orden på puppene mine :wink:

Tar en tur innom h&m og lindex om ikke så lenge jeg da.

Skrevet

mm :Nikke:

Og med gel-innlegg slipper du sånne steinharde pupper som man ofte får av de putene.....

Skrevet

Hvor får man kjøpt sånn gel-inlegg da? (sorry, litt blank :oops: )

Gjest Poirot
Skrevet
Hvor får man kjøpt sånn gel-inlegg da? (sorry' date=' litt blank :oops: )

Undertøysforretninger, for eksempel.

Skrevet

De har det på H&M, f.eks.

Tror de har det på de fleste steder hvor de selger undertøy :)

Skrevet

Takk. da skal jeg ut og se så fort det slutter å høljregne :-)

Skrevet
Noen som har en bh med innlegg å anbefale til en med små pupper? (og da mener jeg små :oops:)

Wonderbra er et merke som er perfekt for oss med små! Koster litt ekstra, men er verdt det! :-)

Skrevet

Var på lindex i går, og der hadde de wonderbra på salg nå.. (ved xxl/kirkeristen i oslo) :) + en masse andre bher! Gå og sjekk ut lindex, mye bra der nå - til en billig penge! (også dyre merker på salg)

Skrevet
Når dere snakker om Wonderbra' date=' snakker dere da om den ekte Wonderbra?http://www.wonderbra.co.uk/homepage.asp[/quote']

Tror da det, wonderbra var ihvertfall på tilbud til 199,- ..kostet 399,- før eller noe. (så ekslusiv ut også).

Så det er nok det. tok en titt på siden, men så ikke akkurat den bhen som var på tilbud da..

Skrevet

Var innom lindex i dag, der hadde de wonderbra på tilbud. men de var sjokkrosa, så jeg lot de være. derimot fikk jeg kjøpt en push-up-bh og geleinnlegg :sjarmor:

Gjest Poirot
Skrevet

Cubus har forresten 25 % på undertøy om dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...