Gå til innhold

Drikker jenter til seg mot på byen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mann og tør som regel ikke sjekke opp jenter, så drikker til meg mot når jeg går på byen. Det tror jeg ikke er så veldig uvanlig for menn. Gjør kvinner det samme? Altså jeg merker jo at jentene jeg ender med har drukket en del, men drikker jenter bevisst for å miste hemninger slik at de tør å kline med randoms eventuelt bli med dem hjem?

Anonymous poster hash: 6da78...901
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Drikker aldri bevisst for å hooke, men merker jeg blir mye mer flørtete når jeg drikker og tør å være mer frempå, uavhengig om jeg er ute etter å sjekke gutter eller ikke :)

Anonymous poster hash: 312c2...9c0

AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymous poster hash: 27953...646
Skrevet

Drikker aldri bevisst for å hooke, men merker jeg blir mye mer flørtete når jeg drikker og tør å være mer frempå, uavhengig om jeg er ute etter å sjekke gutter eller ikke :)

Anonymous poster hash: 312c2...9c0

Enig med dette! De fleste nordmenn er vel ganske reserverte og tar sjeldent kontakt med fremmede, men om vi har fått i oss noe drikke så kan vi bli utrolig sosiale, hvilket jeg synes er kjempe koselig, så lenge det ikke blir av typen innpåslitne personer som snøvler. Så, ja, jeg er jente og jeg tar meg gjerne et par glass for å føle meg mer vel med å sosialisere meg og for å ha motet til å danse (er en elendig danser så det gjør jeg ikke edru!) Drikker aldri med intensjoner om å sjekke opp gutter på byen. Men, om jeg møter på en kjekkas på byen og jeg har litt i blodet har jeg mer mot til å kunne prate med ham da enn om jeg var klin edru, så det er jo et pluss. :laugh:

• Liker 1
Skrevet

Tror det er MANGE som drikker for å få litt ekstra "mot". Hva hensikten deres er med å oppnå dette motet er nok mer ulikt :) JA - kvinner drikker til seg mot; i ulik grad og for ulike grunner.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg drikker jo en del, men tar aldri kontakt med menn, det trenger jo de fleste jenter heller ikke, da menn kommer uansett. Hvis en mann ikke tør å ta kontakt så er det synd for han, for jeg har alltid mange å velge mellom :D

Anonymous poster hash: 000c6...840

AnonymBruker
Skrevet

Jeg drikker jo en del, men tar aldri kontakt med menn, det trenger jo de fleste jenter heller ikke, da menn kommer uansett. Hvis en mann ikke tør å ta kontakt så er det synd for han, for jeg har alltid mange å velge mellom :D

Skrevet

Det gjør jeg.

Gjest frk_Molly
Skrevet

Jeg gjør. Er ganske sjenert som edru, men blir veldig flørtete og tør mer med litt alkohol innabors.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke på samme måte som menn.

Det er velkent at menn drikker til seg mot, og jeg leste i en undersokelse at en overveldende majoritet sa de var redde for å sjekke opp en vakker kvinne uten alkohol innabords.

Det er ikke målet for de fleste kvinner å kline med noen eller bli med noen hjem. Noen vil dette og vil gå med på det uansett, en del planlegger ikke å bli med noen hjem med mister (uplanlagt) hemningene etter alkohol.

Det er nok mange som drikker for å bli mer utadvendte derimot, mer pratsomme og "by på seg selv". Det gjelder kvinner også. Men kvinner står som regel ikke for sjekkingen så de nervepirrende skrittene over mot en fremmed er ikke til stede.

Jeg er mer utadvendt og pratsom og genuin og slapper av mer etter et par drinker eller glass vin. Men målet er å bli brisen, ikke full. Og det er ikke noen krise at jeg er edru når jeg blir sjekket opp heller.

Anonymous poster hash: 6ac80...66a
AnonymBruker
Skrevet

Men selv om mange jenter ikke trenger å sjekke opp så kunne det fortsatt vært at de trengte å drikke seg til mot eller bare bli mer flørtete/kosete/"løs". Om jeg hadde blitt sjekket opp av en jente edru hadde jeg nok aldri turt å gått så langt som når jeg har drukket.

TS

Anonymous poster hash: 6da78...901

Skrevet

Ja, gjør nok det :) Er mye mer flørtete når jeg har litt innabords...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg drikker ikke for å få mot til noe.

Men, når jeg har drukket blir jeg nok mye mer flørtete. Eller egentlig mer pratsom med hvem som helst (gutt eller jente).

Tørr nok å være ærligere, og mer rett på sak ala "Hei du, du var jammen kjekk, kan jeg sette meg her?" osv, sånne flaue, kleine ting jeg kan ligge å angre på dagen etter hehe... Angre fordi jeg kanskje husker ansiktsuttrykket hans, som kanskje kunne leses som irritasjon, men som jeg overså glatt. Hm...dette er visst ikke ærlighet eller mot, men en fullstendig inntrekking av sosiale antenner *grøss 😂

Anonymous poster hash: 2e12d...068

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...