Gå til innhold

Er dette et dårlig tegn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I helgen møtte jeg en gutt jeg har pratet med på facebook i tre ukers tid. Vi møttes for første gang på fest og ble relativt godt kjent der. Vi er begge ganske sjenerte, men vi tusler i avgårde i vårt tempo. Da jeg møtte han på byen var han ganske full og jeg litt mer enn brisen. Da vi så hverandre omfavnet vi hverandre i en klem, før vi satte oss i en sofa og pratet litt. Venninnene mine og jeg ville danse litt og han i tillegg til noen kompiser ble med. Vi danset en stund før han kysset meg. Først var det bare et lite kyss, så begynte vi å kline. Resten av kvelden klina vi litt mer, han ga med nattakyss da vi dro og. Jeg pratet med han dagen etter og har sendt han snap (den var til flere da), men har ikke hørt noe fra han. Er dette et dårlig tegn?

Anonymous poster hash: 00948...7de
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være han lurer på det samme. :-)

Skrevet

Er vell ikke vanlig at man svarer på så mange snapper, så fremt det ikke er åpenbart at den er ment til deg.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har snakket med ham flere uker på Facebook også, så kjenner du ham jo såpass at du kan kontakte ham om en dag eller to, og invitere ham med på noe?

En må ta initiativet, og så lenge han virker interessert, kan det like gjerne være deg som ber ham med på et eller annet.

Anonymous poster hash: 59715...c86

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...