AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #1 Skrevet 7. juli 2014 Lurer litt på hva andre her mener og noen ideer på hva vi gjør videre... Min eks og jeg har tre barn sammen, og samarbeidet har ikke vært problemfritt for å si det slik. Uansett, nå føler jeg det er kommet på et helt nytt nivå og vet rett og slett ikke hva jeg bør gjøre/ikke gjøre.. Vår datter er nettopp blitt 15 år og min eks har tatt med vår datter og fått tattovering!! Jeg skjønner ikke tankegangen eller hvordan hun kan tillate vår datter dette. Det er ikke lenge siden det ble oppstandelse her da jeg tok med vår sønn på 12 for å få bankkort, fordi "det var han ikke gammel nok til".... Hva kan jeg gjøre..? eller bør jeg gjøre/ikke gjøre? Samarbeidet funger jo faktisk ikke. Det er tydelig. Men dette er noe jeg er helt i mot å gjøre.. hva tenker dere om dette? Anonymous poster hash: a0157...aa8 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #2 Skrevet 7. juli 2014 Ekstremt uforsvarlig å la en 15-åring få tatovering. Burde vært 20-årsgrense, og ikke bare slik at en forelder kan gi sitt samtykke. Anonymous poster hash: 7596e...d24 8
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #3 Skrevet 8. juli 2014 Veldig uprofesjonelt av tatovør også etter min mening... Men hva får du gjort? Annet enn å si din mening om at dette er upassende? Kan megling/samtale med en tredjepart til stede hjelpe? Problemet er vel at når den andre er "dum" nok til å ikke se problemet med at en femtenåring tatoverer så er det vel ikke så mye håp...Anonymous poster hash: 53839...e10 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #4 Skrevet 8. juli 2014 Jeg trodde ikke de tatoverte de under 18 jeg, samtykke eller ei. Det er vel bare her jeg bor det, da. Jadde boitt forbanna på far, men nå er det vel ikke så mye du får gjort. Anonymous poster hash: 3ee91...44c
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #5 Skrevet 8. juli 2014 Hvor på kroppen tok ts sin datter sin tatovering? Hvis den ble tatt på en godt synlig plass skjønner jeg du reagerer, men hvis den er tatt på et mer skjult sted ala rundt underlivet, rumpa og brystene synes jeg ikke det er noe å lage hysteri ut av. Anonymous poster hash: fe7e4...644
Sphynx Skrevet 8. juli 2014 #7 Skrevet 8. juli 2014 Hva og hvor er tattoveringen, om jeg får spørre? Det er forsåvitt helt sjukt at eksen din gikk med på dette! Skjønner hvorfor det er en eks liksom...
Martine-1337 Skrevet 8. juli 2014 #8 Skrevet 8. juli 2014 Jeg trodde ikke de tatoverte de under 18 jeg, samtykke eller ei. Det er vel bare her jeg bor det, da. Jadde boitt forbanna på far, men nå er det vel ikke så mye du får gjort.Anonymous poster hash: 3ee91...44c Ikke noe problem å bli tatovert bare man kan betale. En venninne fikk godt synlig tatovering i fjor sommer, da var hun 14 og foreldrene visste ikke noe på forhånd.
Sphynx Skrevet 9. juli 2014 #9 Skrevet 9. juli 2014 Ikke noe problem å bli tatovert bare man kan betale. En venninne fikk godt synlig tatovering i fjor sommer, da var hun 14 og foreldrene visste ikke noe på forhånd. Da er det iallefall ikke hos en proffesjonell tattovør, bare så det er sakt. 3
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #10 Skrevet 9. juli 2014 På studio jeg jobber så får ikke 15åringer ta piercing uten at foreldre er med på studio og tattovering er helt uaktuelt for alle under 18år uansett om de har tillatelse ifra foresatte eller ei. De fleste profesjonelle studio går etter sammr regler. Det er uansvarlig av både foreldre og tattovør å la et 15årig barn få tattovere seg. Men gjort er gjort. Hadde tatt en prat med faren til dette barnet og prøvd å komme til en enighet om hva som er akseptabelt å gjøre slik at du unngår slike overraskelser i fremtiden. Anonymous poster hash: 244a9...3b9
Guybrush Skrevet 9. juli 2014 #11 Skrevet 9. juli 2014 Jeg trodde ikke de tatoverte de under 18 jeg, samtykke eller ei. Det er vel bare her jeg bor det, da. Jadde boitt forbanna på far, men nå er det vel ikke så mye du får gjort.Anonymous poster hash: 3ee91...44c Du hadde blitt forbannet på far som her reagerer på at mor lot 15åringen tatoveres? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå