AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #1 Skrevet 7. juli 2014 Ja, er det normalt?? Han jeg bor sammen med, gjør aldri noe hjemme. Greit nok. Men det værste jeg veit er når han klager på maten! Hender seg at han, hvis jeg har stekt/kokt maten feil, at han griner på nesa å spytter maten på tallerkenen igjen?? (er forøvrig en kar på 25 år det er snakk om her!) jeg blir faktisk litt oppgitt å lei meg når han gjør det. For det er alltid jeg som lager maten, å føler han er litt utakknemlig? Som ikveld, så stekte jeg toasten inni ovnen istedet for i panna, å han mente det var grunnen at han fikk løs mage etterpå. Jeg ble oppgitt å huffet. Å da ble han snurt å spurte om jeg ble sur fordi han sa det. Svarte med at jeg synes det er utrivelig å lage mat til han når han alltid må poengtere noe eller klage på et eller annet.. Da sa han at jeg er for nærtagen. Hvordan hadde dere reagert på dette? Er det jeg som er for nærtagen, eller er det lov å reagere på denne klaginga hans?? Anonymous poster hash: 299ae...ca7
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #2 Skrevet 7. juli 2014 Hvorfor i all verden gidder du å lage mat til dette respektløse vesenet? Jeg håper i det minste han betaler alle utgifter i husstanden og du bor gratis hvis det er sånn han oppfører seg. Anonymous poster hash: f710a...991 14
mrrte Skrevet 7. juli 2014 #3 Skrevet 7. juli 2014 Nei fy søren, jeg var sammen med en slik en! Han kunne finne på å si alt mulig slikt, og det var ikke bare angående maten, men klaging generelt på alt og alle rundt seg! Men det var alltid noe, stod jeg å lagde mat så kommenterte han på en stygg måte hva jeg egentlig burde gjøre, og mens jeg fraktet med meg all maten fra kjøkkenet til spisebordet kunne han kommentere underveis "er det alt? har du ikke lagd blablabla ved siden av?", jeg tror fyren følte seg ganske så smart og likte å holde på sånn, men det endte med at jeg sa at han fikk finne seg en som var så jævlig flink at han da en dag kunne spare seg for all den klagingen! The end Men ta det opp med han, si at du er lei den klagingen og hvordan det påvirker deg!
Betasuppe Skrevet 7. juli 2014 #4 Skrevet 7. juli 2014 Dette høres for utrolig ut til å være sant? Har han slutta med bleie ennå? 7
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #5 Skrevet 7. juli 2014 Hvorfor i all verden gidder du å lage mat til dette respektløse vesenet? Jeg håper i det minste han betaler alle utgifter i husstanden og du bor gratis hvis det er sånn han oppfører seg. Anonymous poster hash: f710a...991 Jeg tok faktisk meg selv i å spørre meg selv om akkurat det nå ikveld.. Jeg begynner å bli møkk lei. Anonymous poster hash: 299ae...ca7 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 7. juli 2014 #6 Skrevet 7. juli 2014 Si at han står for maten fra nå av. Husk at maten han serverer deg burde være perfekt 5
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #7 Skrevet 7. juli 2014 Jeg tok faktisk meg selv i å spørre meg selv om akkurat det nå ikveld.. Jeg begynner å bli møkk lei. Anonymous poster hash: 299ae...ca7 Jeg synes du skal gjøre mer enn å spørre. Med mindre du lever gratis, så har du ingen forpliktelser til å mate en bortskjemt voksen mann. Han kan finne seg mat selv, så får du lage mat kun til deg selv fremover. Anonymous poster hash: f710a...991 5
Gjest Skrevet 7. juli 2014 #8 Skrevet 7. juli 2014 Har sett aper som putter ting i munnen og spytter det ut igjen. Minnet meg litt om det. Hvorfor i all verden er du sammen med/bor sammen med dette "mennesket" ? 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #9 Skrevet 7. juli 2014 Klaging er ille nok, men spytte ut maten?? Ææsj. Anonymous poster hash: 7e3d8...e64 1
Gjest Blomsterert Skrevet 7. juli 2014 #10 Skrevet 7. juli 2014 Spytter ut maten? Virkelig? Tror nesten ikke det jeg leser iblant.
Forglemmegei Skrevet 7. juli 2014 #11 Skrevet 7. juli 2014 Faen for en drittstøvel!! Kom deg vekk mens du ennå har noe av selvfølelsen i behold!!
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #12 Skrevet 7. juli 2014 Har sett aper som putter ting i munnen og spytter det ut igjen. Minnet meg litt om det. Hvorfor i all verden er du sammen med/bor sammen med dette "mennesket" ? Han er snill ellers. Men totalt bort tullet av sin mor, da hun tydeligvis feilet hardt da hun oppdro sønnen sin. Han kan ingenting hjemme iværtfall. Har vel opplevd antall ganger talt på en hånd, at han har tatt å ryddet bort fra kjøkkenbenken etter seg. Føler nesten jeg har blitt tenåringsmamma. Problemet er at jeg er glad i han, så det er ikke bare å gå.. Selv om det til tider er det jeg har mest lyst til. Det som plager meg mest er at jeg ALLTID får høre at jeg er for nærtagen når jeg "konfronterer" han om slike ting. Som om alt sånt er normalt i hans verden. Jeg har prøvd å sagt det til han, men det virker ikke som om det går inn.. Anonymous poster hash: 299ae...ca7
melatonin Skrevet 7. juli 2014 #13 Skrevet 7. juli 2014 Jeg hadde bare laget mat til meg selv jeg. Skikelg god mat som luktet himmelsk, og når han spør om å få noe så hadde jeg svart at det ikke var bra nok for han uansett, så han får ordne seg selv. Er han sulten nok så skjønner han at han har gjort noe dumt. Jeg gjorde sånn med klesvask en gang, vasket bare mitt... det løste mitt problem;) 3
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #14 Skrevet 7. juli 2014 Er du helt dum i hodet ts??? Hvorfor i helvete er du sammen med en sånn idiot?? Hva er det med alle kvinnfolkene her på kg som finner seg i så jævla mye dritt fra mennene sine, er dere helt tomme i topplokket eller? Gro deg noen baller og få fyren på huet og ræva ut!! Anonymous poster hash: 513c5...dc5 3
Gjest Blomsterert Skrevet 7. juli 2014 #15 Skrevet 7. juli 2014 Han er snill ellers. Men totalt bort tullet av sin mor, da hun tydeligvis feilet hardt da hun oppdro sønnen sin. Han kan ingenting hjemme iværtfall. Har vel opplevd antall ganger talt på en hånd, at han har tatt å ryddet bort fra kjøkkenbenken etter seg. Føler nesten jeg har blitt tenåringsmamma. Problemet er at jeg er glad i han, så det er ikke bare å gå.. Selv om det til tider er det jeg har mest lyst til. Det som plager meg mest er at jeg ALLTID får høre at jeg er for nærtagen når jeg "konfronterer" han om slike ting. Som om alt sånt er normalt i hans verden. Jeg har prøvd å sagt det til han, men det virker ikke som om det går inn.. Anonymous poster hash: 299ae...ca7 Han har muligens blitt bort-tullet av sin mor. Så synd du følger opp og gjør det samme. Hadde kjæresten min spyttet ut(!)maten hadde han jammen fått lagd sin egen mat. Går bare ikke an vet du.
Gjest BettyBoop Skrevet 7. juli 2014 #16 Skrevet 7. juli 2014 Jeg hadde bare laget mat til meg selv jeg. Skikelg god mat som luktet himmelsk, og når han spør om å få noe så hadde jeg svart at det ikke var bra nok for han uansett, så han får ordne seg selv. Er han sulten nok så skjønner han at han har gjort noe dumt. Jeg gjorde sånn med klesvask en gang, vasket bare mitt... det løste mitt problem;)Enig. Eneste som funker når det ikke hjelper å snakke til fyren
Forglemmegei Skrevet 7. juli 2014 #17 Skrevet 7. juli 2014 "Han er snill ellers" Hva hjelper det når han kombinerer det med å være drittsekk. Finn en som er snill punktum. 4
Biloba Skrevet 7. juli 2014 #18 Skrevet 7. juli 2014 Siden du alltid har så mye negativt utsette på maten jeg lager, synes jeg det er best at vi lager mat hver for oss slik at du får det som du vil, og jeg slipper klagingen. Fra i morgen må du fikse mat til deg selv. 5
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #19 Skrevet 8. juli 2014 Flytt ut. La ham klare seg selv. Man er ikke mann om man ikke kan sette på en vaskemaskin eller lage mat. Anonymous poster hash: 121ec...239 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #20 Skrevet 8. juli 2014 Her i huset får både mann og barn klar beskjed om at hvis de klager på maten så får de lage sin egen mat! Anonymous poster hash: 5820c...b6e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå