AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #1 Skrevet 7. juli 2014 Hei folkens! Jeg skal til Hellas neste måned og tenker det kanskje er lurt å ha reiseforsikring på plass da jeg er er 6mnd på vei. Men jeg leser at noen forsikringer ikke dekker utgifter rundt fødsel. Det er jo det som er den store skrekken, at jeg plutselig får barnet der nede altfor tidlig og sitter fast der. Jordmor mener det er helt trygt å reise, men jeg er litt sånn "tenk om, tenk om!". Vet dere om noen forsikringer som dekker utgifter rundt fødsel? Har dere en forsikring dere har god erfaring med?Anonymous poster hash: b1198...a35
bib_84 Skrevet 7. juli 2014 #2 Skrevet 7. juli 2014 Jeg har Gjensidige reiseforsikring, og den dekket ingenting gravidrelatert i det hele tatt, og etter uke 30-og noe dekket den ikke det som ikke var gravidrelatert heller, f.eks. brukket fot e.l. Ganske dårlig spør du meg. Men samboer bestilte reisen vår med sitt MasterCard, og reiseforsikringen der skulle dekke det aller meste frem til uke 30-og noe. Noe vagt svar, men det kan kanskje være verdt å sjekke ut om du ikke får noen andre gode tips
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #3 Skrevet 8. juli 2014 Gravid eller ikke, å reise uten reiseforsikring er idioti! Anonymous poster hash: d9d46...86a 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #4 Skrevet 8. juli 2014 Hadde ikke vært redd for for tidlig fødsel, du er jo ikke sååå langt på vei, men hadde jo ordnet forsikring uansett. Alltid.Anonymous poster hash: 54558...7cf
Ruby_Tuesday Skrevet 8. juli 2014 #5 Skrevet 8. juli 2014 Jeg har Gjensidige reiseforsikring, og den dekket ingenting gravidrelatert i det hele tatt, og etter uke 30-og noe dekket den ikke det som ikke var gravidrelatert heller, f.eks. brukket fot e.l. Ganske dårlig spør du meg. Men samboer bestilte reisen vår med sitt MasterCard, og reiseforsikringen der skulle dekke det aller meste frem til uke 30-og noe. Noe vagt svar, men det kan kanskje være verdt å sjekke ut om du ikke får noen andre gode tips Så rart, jeg har Gjensidige jeg og. De dekket alle utgiftene mine når jeg ble innlagt på sykehuset pga akutte smerter i magen når jeg var gravid i uke 10.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå