AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #1 Skrevet 7. juli 2014 Jeg er en jente på 27 år som snart skal ut og reise og ønsker da og kjøpe meg noen parfymer på tax free`n. jeg syns sånt er kjempe vanskelig og finne. Når jeg går i parfyme butikker og lukter så glir bare alle duftene inn i hverandre. hadde vært lettere om jeg hadde fått tips om noen gode som jeg kunne luktet på istedenfor og lukte på absolutt alle. Parfymer jeg liker: Miss dior, fame av lady gaga, escada cherry in the air, gucci flora Hadde blitt veldig glad for noen tips til gode parfymer =D Anonymous poster hash: 991e4...d2e
dillyduzit Skrevet 7. juli 2014 #2 Skrevet 7. juli 2014 Versace Crystal Noir. Legger du litt effort i det og reiser til et land med Sephora; Hanae Mori - Butterfly. 2
Djungelvrål Skrevet 7. juli 2014 #4 Skrevet 7. juli 2014 Prøvd den nye til Escada, Born in Paradise, nydelig! 1
neon_sun Skrevet 7. juli 2014 #6 Skrevet 7. juli 2014 Er totalt hekta på flowerbomb bonbon fra Victor & Rolf. 2
Sjokoladenøtt Skrevet 7. juli 2014 #7 Skrevet 7. juli 2014 Amor amor av cacharel elns! Dritgod Jeg er også glad i Cherry in the air. 1
neon_sun Skrevet 7. juli 2014 #8 Skrevet 7. juli 2014 Støtter amour amour her. Det har vært min faste parfyme i maaange år (Finnes forresten til rett over hundrelappen på boots i england for 30 ml, mot mange hundrelapper andre steder). Jeg er veldig glad i escada-duftene og amour amour og bon bon er litt i samme gaten. 1
muttra Skrevet 8. juli 2014 #9 Skrevet 8. juli 2014 problemet er at min favorittparfyme kanskje slett ikke passer til deg og din hud og motsatt, er parfymer jeg syns dufter nydelig på flaska, men pyton når den kommer på meg, og da selvfølgelig lukter det nydelig på min venninne så eneste måte å finne nye parfymer på er å prøve de
Focklop Skrevet 8. juli 2014 #10 Skrevet 8. juli 2014 Versace Bright Crystal er kjempegod! Liker også Calvin Klein's Downtown Er 20 år og liker lette, sommerlige dufter som ikke lukter alt for mye sitrus eller krydder. Har dessverre ikke så mange forslag, men disse to er jeg kjempefornøyd med!
pluttipott Skrevet 8. juli 2014 #11 Skrevet 8. juli 2014 Victoria's Secret (husker ikke navnet på parfymen), de har både parfyme og bodylotion, og den er driiiit god!! Ellers anbefaler jeg Flowerbomb av Viktor og Rolf, litt dyr men virkelig verdt pengene. Liker også La Vie est Belle av Lancome, hvis den fremdeles er i salg. :)
Gjest Linn35 Skrevet 8. juli 2014 #12 Skrevet 8. juli 2014 Vi liker samme type parfymer ser jeg. Kan jo anbefale noen andre jeg liker også - men det er jo individuelt hvordan de lukter på huden, da. D&G Lìmperatrice eller Femme. Escadas Born in Paradice, MJ Daisy eller Daisy eau so fresh Ralph Lauren Ralph Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå