AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #1 Skrevet 7. juli 2014 Jeg er en mann på 28 år som snart skal ut og reise og derfor skal kjøpe meg noen parfymer på tax free`n. Jeg klarer virkelig ikke og kjenne hvem parfymer som er gode og ikke, syns sånt er kjempe vanskelig. Jeg har to parfymer jeg er fornøyd med : Armani code og Yves saint laurent homme Noen som kan tipse meg om noen gode manne parfymer her ? Hadde blitt veldig takknemlig =D Anonymous poster hash: ae74d...bf4
Gjest Peanut Skrevet 7. juli 2014 #2 Skrevet 7. juli 2014 Her er noen: Joop! pour Homme Hugo Boss Hugo Acqua Di Parma Colonia Giorgio Armani Acqua Di Gio Chanel Egoiste Platinum Calvin Klein Eternity for Men Paco Rabanne 1 Million Dolce & Gabbana pour Homme Dior Eau Savage/ Eau Savage Extreme/ Eau Savage Perfum/ Eau Savage Fraicheur Cuir
Charmander Skrevet 7. juli 2014 #4 Skrevet 7. juli 2014 Bruker den Abercrombie parfymen, synd man ikke får den i tax-free'n. Nærmeste lukt er vel Mont Blac - Legend, den er billig hos vanlige parfymerier i forhold til alt annet som er nevnt. Ellers er 1 million bra, synd veldig mange bruker den. 1
Sarah Dee Skrevet 7. juli 2014 #5 Skrevet 7. juli 2014 Har selv nettopp kjøpt Calvin Klein - One og Hugo Boss - Boss til kjæresten 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå