AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #1 Skrevet 7. juli 2014 Jeg trener styrke fire dager i uka, har definerte lår og rumpa har fin sprett ØVERST, men nederst har den et heng hvis dere skjønner Sånn at hvis man ser meg fra siden er rumpa rund øverst og firkantet nederst. Det er så irriterende! Noen som har tips?Anonymous poster hash: 3b007...ba8
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #2 Skrevet 8. juli 2014 Rumpen min er likedann Irriterende, men sånn er det bare. Man kan ikke punktslanke, så eneste man kan gjøre er å slanke generellt og be om at ihvertfall noe av henget forsvinner. Dessverre er det for min del et av de staeste områdene, så jeg ser ut som ribbet kylling om jeg går mer ned i vekt, men henget er der like fullt. Push-up boxer, kanskje? Anonymous poster hash: 30576...885
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #3 Skrevet 8. juli 2014 Ja, jeg får vel kjøpe push-up boxer Jeg er veldig tynn og det ser ikke ut som fett men slappe muskler og hud som er en størrelse for stor akkurat der Anonymous poster hash: 3b007...ba8
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #4 Skrevet 8. juli 2014 Ingen som vet om noen mirakeløvelser for nederste del av rumpa da? Anonymous poster hash: 3b007...ba8
FruTrønder Skrevet 8. juli 2014 #5 Skrevet 8. juli 2014 Hvilke øvelser trener du nå da? Jeg sliter med det samme Jeg tror hip-thrust med tunge vekter er løsningen, men for å få til det må jeg (for min del) først skaffe meg abonnement på et treningssenter...
Inwe Skrevet 9. juli 2014 #6 Skrevet 9. juli 2014 (endret) Bulgarske utfall og step ups i supersett gjør at rumpa mi svir i flere dager etterpå. Både undersiden og oversiden Feks 10x3 med bulgarske utfall med vekter og 10x3 med stepups uten vekter Først 10 bulgarske utfall på det ene beinet, også direkte over i stepups med belastning på samme bein, før du begynenr på neste bein. Hver øvelse er 10 på hvert bein, altså 10 bulgarske utfall, 10 stepups x3 på begge beina. Sykt vondt mens man holder på, og egentlig sykt vondt etterpå også men rumpa mi har aldri sett bedre ut Endret 9. juli 2014 av Inwe 1
Nuttery Skrevet 9. juli 2014 #7 Skrevet 9. juli 2014 Har samme "problemet" , mend et er greit, fornøyd likevel
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #8 Skrevet 9. juli 2014 Bulgarske utfall og step ups i supersett gjør at rumpa mi svir i flere dager etterpå. Både undersiden og oversiden Feks 10x3 med bulgarske utfall med vekter og 10x3 med stepups uten vekter Først 10 bulgarske utfall på det ene beinet, også direkte over i stepups med belastning på samme bein, før du begynenr på neste bein. Hver øvelse er 10 på hvert bein, altså 10 bulgarske utfall, 10 stepups x3 på begge beina. Sykt vondt mens man holder på, og egentlig sykt vondt etterpå også men rumpa mi har aldri sett bedre ut Takk for tips Jeg prøvde kombinasjonen din i dag og det kjentes!! Anonymous poster hash: 3b007...ba8
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #9 Skrevet 9. juli 2014 Hvilke øvelser trener du nå da? Jeg sliter med det samme Jeg tror hip-thrust med tunge vekter er løsningen, men for å få til det må jeg (for min del) først skaffe meg abonnement på et treningssenter... Jeg trener hip thrusts fast allerede og det hjelper på øverste del av rumpa Anonymous poster hash: 3b007...ba8
Inwe Skrevet 9. juli 2014 #10 Skrevet 9. juli 2014 Takk for tips Jeg prøvde kombinasjonen din i dag og det kjentes!! Anonymous poster hash: 3b007...ba8 Bare hyggelig. Forbred deg på å ikke kunne gå i morgen, eller sitte. Ligge er fint kjørte denne i dag selv, og har et håp om at jeg ikke blir like støl som de første gangene, ellers kan jobb bli en utfordring i morgen 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #11 Skrevet 9. juli 2014 Bare hyggelig. Forbred deg på å ikke kunne gå i morgen, eller sitte. Ligge er fint kjørte denne i dag selv, og har et håp om at jeg ikke blir like støl som de første gangene, ellers kan jobb bli en utfordring i morgen Haha, huff da! Anonymous poster hash: 3b007...ba8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå