Gå til innhold

Slankepiller e.l. som funker?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått på alt som finnes av dietter og slankepiller, har også brukt en slankete, som funket fabelaktig (gikk ned 15 kg på fem mnd, kun ved å drikke denne) helt til den ikke funket lengre, og jeg la alt på meg igjen.

Ja, jeg vet, trening og kosthold er det beste, men jeg får det bare ikke til, trenger en kickstart.

Noen som kan hjelpe meg? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søk på youtube : 30 day shred.

DET er kickstart det! Jeg har MS, men/og klarte å gjennomføre dette (så da klarer du også om du virkelig vil) - med synlige resultater etter bare 6-7 dager. Var litt forsiktig med hva jeg spiste, men slanka meg ikke samtidig. Etter 15 dager hadde jeg gått ned en str i klær. Husk å ta en hviledag ca hver 5 dag.

Om du vil ha SUPERMOTIVASJON, søker du på google bilder : 30 day shred before and after.

• Liker 2
Skrevet

Det finnes ingen snarveier. Det handler om livsstil og hvilke valg du tar. Kroppen vil tilbake til utgangspunktet og det er svært vanskelig å holde seg nede i vekt - spesielt om du går veldig mye ned i vekt. Derfor er det ikke uvanlig at man går opp igjen i vekt etter diett.

Noen mener det tar 1-1,5 år med den lave vekten før kroppen oppfatter det som normalvekten. Om dette medfører riktighet innebærer det at en må holde seg til den nye livsstilen ganske konsekvent over tid om man skal ha sjanse for suksess.

• Liker 3
Skrevet

Og den fungerer virkelig? Men det er et treningsprogram og tabletter?

Søk på youtube : 30 day shred.

DET er kickstart det! Jeg har MS, men/og klarte å gjennomføre dette (så da klarer du også om du virkelig vil) - med synlige resultater etter bare 6-7 dager. Var litt forsiktig med hva jeg spiste, men slanka meg ikke samtidig. Etter 15 dager hadde jeg gått ned en str i klær. Husk å ta en hviledag ca hver 5 dag.

Om du vil ha SUPERMOTIVASJON, søker du på google bilder : 30 day shred before and after.

Og den fungerer virkelig? Det er et treningsprogram og tabeletter?

Skrevet (endret)

Dette er et ganske hardt treningsprogram, ja. Men bare 20 minutter hver dag, hjemme på stuegulvet. Knallhardt de første dagene, men så blir det bedre.

OG DET FUNKER SOM FAEN!

Det er lagt opp slik at Jillian Michaels (fra Slankekrigen), har med seg to andre , som viser øvelsene. Den ene tar øvelsene fullt ut , mens den andre gjør "modifiserte"/lettere utgaver.

Etter 10 dager , går du over på 30 day shred level 2 - og etter 20 dager starter du på level 3.

Og jeg har vært som deg - prøvd alt, spist alt (eller ingenting), drukket og poppet rare piller...

Men det er bare en ting som funker, og det er mer trening/bevegelse og litt mindre mat.

Men dette treningsprogrammet er definitivt det beste jeg har testa :)

Endret av Moose
  • Liker 2
Skrevet

Det er en egen tråd her inne om 30 day shred, som du kan lese litt i om du vil hente litt info/inspirasjon.

Men om du starter og kommer deg over de første 10-15 dagene, lover jeg at du ikke blir skuffa.

Skrevet

Takk for tips! Da skal jeg definitivt teste ut det! Jeg føler jo at jeg har prøvd alt, så håper virkelig dette kan være redningen :)

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes ikke slankepiller som har reell effekt, med mulig unntak av innvollsormpillene, hvis de eksisterer enda. 30 day shred som nevnes her er nok et langt bedre alternativ.

Anonymous poster hash: 754a0...0c6
  • Liker 4
Skrevet

Takk for tips! Da skal jeg definitivt teste ut det! Jeg føler jo at jeg har prøvd alt, så håper virkelig dette kan være redningen :)

Har du prøvd det som Supraspinatus skisserer, nemlig sakte vektnedgang ved hjelp av sunt kosthold og rikelig med mosjon? Det er nemlig den eneste måten du kan gå varig ned i vekt på.

Som han også sa; kroppen oppfatter rask vektnedgang som noe farlig, vi er tross alt tilpassa å bo i steinalderen. Derfor søker den å raskt komme tilbake til utgangspunktet. Ved å gå sakte ned i vekt minsker du sjansen for denne motreaksjonen.

Og for å gjenta enda en ting han sa; det tar ett til halvannet år før kroppen oppfatter den nye vekta som normalvekt. Glem "kickstarten", det er selvbedrag.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Stemmer i for 30 day shed, men da også kosthold er jo viktig :)

Gå 45-1 time per dag og 30 days shred, etter 1 mnd kunne jeg se mer markerte armmuskler!

Anonymous poster hash: 3828d...7cf
Skrevet

Jeg har gått på alt som finnes av dietter og slankepiller, har også brukt en slankete, som funket fabelaktig (gikk ned 15 kg på fem mnd, kun ved å drikke denne) helt til den ikke funket lengre, og jeg la alt på meg igjen.

Ja, jeg vet, trening og kosthold er det beste, men jeg får det bare ikke til, trenger en kickstart.

Det finnes tabletter som funker, men de er ulovlige. Hold deg unna.

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes tabletter som funker, men de er ulovlige. Hold deg unna.

Da tipser du om det fordi?

TS, de som er dokumentert å virke er reseptbelagte.

Ellers vil jeg anbefale 5:2 dietten :)

Anonymous poster hash: fcfce...435

• Liker 1
Skrevet

jeg tipset ikke om noenting?..

Skrevet

Jeg har sett litt på 5:2 -dietten. Har du personlig erfaring med den? :)

Skrevet

Jeg har sett litt på 5:2 -dietten. Har du personlig erfaring med den? :)

Hva med å droppe alt av slankekurer og tabletter, og heller gå for en varig livsstilsendring?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva heter denne slanketeen?

Anonymous poster hash: 16a63...b00

AnonymBruker
Skrevet

Altså, hvis du "ikke får til" å legge om kosthold og å satse på trening så vil alt du prøver være poengløst, for det er til syvende og sist nettopp dét du må gjøre for å holde vekta nede. Det finnes ingen piller, kurer, dietter eller kirurgiske inngrep som gjør at du på magisk vis går ned i vekt og blir der selv om du fortsetter å spise som før.

Anonymous poster hash: 81d0f...b14

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Som sagt over, det er en grunn til at du ikke "får til" mindre kalorier og mer aktivitet. Mest viljestyrke, men også at det er en ubalanse der.

Du må se på overvekt som et symptom på at noe ikke stemmer, og at overspising er et psykisk problem like mye som alkoholisme og all annen avhengighet.

Spiser du når du er lei deg, kjeder deg eller hver gang du ser på TV? Blir dagene dine miserable uten en godbit på kvelden? Det er slike ting du må ta tak i. Alle kurer, tabletter og inngrep vil ikke fungere i lengden om du fortsatt er disponert for å overspise.

Anonymous poster hash: 2f587...067
  • Liker 3
Skrevet

The tiny fork diet -> Funker som bare faen!

AnonymBruker
Skrevet

The tiny fork diet -> Funker som bare faen!

Spise med en bitteliten gaffel. Er det det hele?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...