Gå til innhold

Fikk positiv test på 10 DPO sist. Likt denne gangen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

da jeg gikk gravid for noen år siden, så fikk jeg en svak positiv graviditetstest på 10 DPO. Jeg visste akkurat når jeg hadde EL, da jeg tok tester vedrørende dette.

Nå er jeg 7/8 DPO og har begynt å få ømme/fastere bryster og tydeligere blodårer.

Forrige gang klaffet det på 1PP, men tenker det kun var flaks! Kan jeg klaffe på 1 PP denne gangen og? Og vil jeg kunne se noe rundt 10 DPO slik som sist? Eller vil man kunne opplevde testeperiodene annerledes?

Anonymous poster hash: 3e26c...627
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo umulig å si.... Ja, det kan klaffe, og ja, det kan slå ut tidlig, men det kan jo også hende at det ikke gjør det.

Anonymous poster hash: 4786e...b08

Skrevet

Det kan variere fra svangerskap til svangerskap hvordan HCG stiger. :) Jeg har vært gravid fem ganger og testet hyppig. Det har variert litt hvor mange dager DPO jeg fikk positiv test, og legene har også bekreftet at HCG-nivå og HCG-kurven kan være svært ulik fra svangerskap til svangerskap.... ikke bare fra kvinne til kvinne. Så jeg ville ikke stolt på at det skal være likt som sist. :)

AnonymBruker
Skrevet

Det kan variere fra svangerskap til svangerskap hvordan HCG stiger. :) Jeg har vært gravid fem ganger og testet hyppig. Det har variert litt hvor mange dager DPO jeg fikk positiv test, og legene har også bekreftet at HCG-nivå og HCG-kurven kan være svært ulik fra svangerskap til svangerskap.... ikke bare fra kvinne til kvinne. Så jeg ville ikke stolt på at det skal være likt som sist. :)

Ts her! Takk for svar! :)

Ja, kan forsto at svangerskapene kan kanskje være litt ulike fra gang til gang. Jeg føler jeg er har mer symptomer nå, enn om jeg skulle ha hatt mensen. Jeg tenker at jeg kanskje er heldig hvis vi "greier det" på 1PP, men tør ikke å håpe for mye :)

Anonymous poster hash: 3e26c...627

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...