AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #1 Del Skrevet 7. juli 2014 Jeg hadde ONS sist helg med en jeg aldri har møtt før. Men jeg kjenner at jeg ønsker å bli kjent med fyren! Hvordan går jeg frem? Vi er venner på Facebook men har ikke pratet sammen, likt bilder eller noe sånnt. Må kansje også legge til at jeg møtte han ute på byen og begge hadde nok tatt noen glass for mye. Hvordan går jeg frem? Jeg har aldri vert den som tar kontakt først før. Kjenner jeg er kjempe nervøs! Jeg er så redd for avslag.. Eller bare det at han ikke svarer meg.. Jeg har stor sjangs for å treffe på han på byen da vi bor ikke så langt fra hverandre. Kan også nevne at vi er i midten av tyveårene. Åh så pysete jeg er!!!! Huff! Tips?Anonymous poster hash: b4fed...071 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lygekryss Skrevet 7. juli 2014 #2 Del Skrevet 7. juli 2014 Tips? Det er bare å stupe i det. Om du er halvgod i sengen så vil han sikkert gjenta seansen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #3 Del Skrevet 7. juli 2014 Tips? Det er bare å stupe i det. Om du er halvgod i sengen så vil han sikkert gjenta seansen. Ja jeg må bare stupe i det. Men hva sier jeg? Hva begynner jeg med? Jeg skjønner at sexen har mye å si. Er derfor det er så skummelt. Hva om han syns jeg var forferdelig? Ekkel? For små pupper? Det er det jeg kommer til å tenke hvis han avslår. Og det er jo det jeg tenker nå om hvorfor han ikke har tatt kontakt. Anonymous poster hash: b4fed...071 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 7. juli 2014 #4 Del Skrevet 7. juli 2014 Hva med og bare begynne med en melding der du skriver "Hei og takk for sist. " og se hvor det fører? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #5 Del Skrevet 11. juli 2014 Tok kontakt. Ingen svar au... Håper på et mirakel der han plutselig skal svare, men det tviler jeg på.. Anonymous poster hash: b4fed...071 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HarryDotter Skrevet 11. juli 2014 #6 Del Skrevet 11. juli 2014 Tok kontakt. Ingen svar au... Håper på et mirakel der han plutselig skal svare, men det tviler jeg på..Anonymous poster hash: b4fed...071 Du må uansett ikke ta det for personlig når det dreier seg om et ONS frøken. Noen menn er nok bare ute etter et kjapt knull også går de videre. Han hadde det helt sikkert veldig bra med deg, men kanskje han bare ville ha denne ene opplevelsen og ikke noe mer? Jeg personlig ville svart uansett om jeg var mannen i en sånn situasjon, men alle tenker vi forskjellig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #7 Del Skrevet 11. juli 2014 Er vel en grunn til at man kaller det ONS.. Men du kan jo alltids sende en melding om at natten deres sammen dessverre fikk følger. Han freaker sikkert litt før han leser resten. Du er blitt småinteressert i ham Anonymous poster hash: 84499...450 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mara2012 Skrevet 11. juli 2014 #8 Del Skrevet 11. juli 2014 Det lureste er noen ganger bare å avvente, kanskje dere møtes igjen snart? Jeg tok kontakt med en ONS dagen etter. Husker ikke hva jeg skrev, men bare noe sånn tørrprat. Han svarte ganskd kprt tilbake, så jeg lot være å svare noe mer. Men så begynte vi å møtes ute på byen ofte og ble bedre kjent og da kom det naturlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #9 Del Skrevet 12. juli 2014 Hva er poenget med å kontakte en ONS???? Anonymous poster hash: 34a69...34c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #10 Del Skrevet 12. juli 2014 Hva er poenget med å kontakte en ONS???? Anonymous poster hash: 34a69...34c Man kan dessverre finne ut etter en ONS at man liker fyren veldig godt, og vil bli bedre kjent og se om det kan føre til noe mer. Anonymous poster hash: 80160...08b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #11 Del Skrevet 12. juli 2014 Du må uansett ikke ta det for personlig når det dreier seg om et ONS frøken. Noen menn er nok bare ute etter et kjapt knull også går de videre. Han hadde det helt sikkert veldig bra med deg, men kanskje han bare ville ha denne ene opplevelsen og ikke noe mer? Jeg personlig ville svart uansett om jeg var mannen i en sånn situasjon, men alle tenker vi forskjellig Takk for fint svar:) Jeg er også av typen som uansett svarer når noen skriver til meg. Jeg tror det gjør så vondt fordi jeg aldri har tatt initiativet først før. Jeg har aldri turt. Og nå svarer han meg ikke en gang. Vi bor i en mindre by, så det er stor sjangs for å treffe på han. Det ønsker jeg iallefall ikke nå! jeg har også komplekser for kroppen min, så da tenker jeg jo også at det er derfor... (Jeg latet som jeg hadde stor selvtillit når jeg var med han da) Nei datinglivet er ikke enkelt.. Men jeg må vel lære å få avslag jeg også som alle andre..Anonymous poster hash: b4fed...071 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HarryDotter Skrevet 12. juli 2014 #12 Del Skrevet 12. juli 2014 Takk for fint svar:) Jeg er også av typen som uansett svarer når noen skriver til meg. Jeg tror det gjør så vondt fordi jeg aldri har tatt initiativet først før. Jeg har aldri turt. Og nå svarer han meg ikke en gang. Vi bor i en mindre by, så det er stor sjangs for å treffe på han. Det ønsker jeg iallefall ikke nå! jeg har også komplekser for kroppen min, så da tenker jeg jo også at det er derfor... (Jeg latet som jeg hadde stor selvtillit når jeg var med han da) Nei datinglivet er ikke enkelt.. Men jeg må vel lære å få avslag jeg også som alle andre.. Anonymous poster hash: b4fed...071 Hehe...da kan du bare forestille deg hvor ille det er for en mann der det er FORVENTET at man skal ta første skritt .....DET er ikke noe gøy det! Men vi må tåle å gå i ilden om vi vil ha noe dame så.....ikke så mye å gjøre med det akkurat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #13 Del Skrevet 13. juli 2014 Jeg gjorde som deg og tok kontakt med en ONS som bor et annet sted. Og jeg fikk svar. Han var hyggelig. Og vi ble enige om å treffes igjen når vi hadde muligheten. Traff han igjen etter et par måneder, vi hadde sex, og han bad med om å gå rett etter sexen. I utgangspunktet hadde jeg ikke tenkt noe seriøst med han siden vi bor på forskjellig sted, men hadde forventet meg bedre behandling, da han var veldig grei og oppmerksom den første gangen. Ut fra både din og min erfaring kan man vel konkludere med at som jente har det ikke så stor hensikt å ta kontakt etter en ONS. Er mye bedre å leve i uvissheten, enn å ta kontakt og bli avvist og/eller respektløst behandlet. Anonymous poster hash: b2fd8...436 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå