IKL Skrevet 7. juli 2014 #1 Del Skrevet 7. juli 2014 Hei. Litt usikker på om denne tråden hører til her, men det gjør den vel..? Vi skal til Kristiansand med barn og lurer på om noen har noen allrighte restauranter med barn? =) Kanskje noen som bor der som har tips til god mat? (som passer med småbarn) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Booker Skrevet 7. juli 2014 #2 Del Skrevet 7. juli 2014 Gå på cafeen i Ravnedalen, byens beste burgere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IKL Skrevet 7. juli 2014 Forfatter #3 Del Skrevet 7. juli 2014 Gå på cafeen i Ravnedalen, byens beste burgere. Herlig! Takk for tips. Jeg er litt lost, men vi bor i sentrum. Ligger det i sentrum? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2014 #4 Del Skrevet 7. juli 2014 Ravnedalen er helt topp! De har noe som heter barnas festival eller noe sånnt kgså, som er veldig bra! Går jo ann å undersøke når det er Egon midt i markens er veldig om ikke så spennende, barnevennlig. Ellers er det jo de typiske pizza plassene. Dolly på fiskebrygga har jo veldig fin beliggenhet da. Kjøkkenskapet og Drømmeplassen er vel også ganske greit. Skal dere på sørlandssenteret anbefaler jeg Opus Litt utenfor bykjernen er det jo også greie spiseplasser. Hamresanden resort har nok ikke de fineste lokalene, nedslitt osv. Men veldig god mat og meny med god middag om man vil ha noe annet enn pizza og hambutger. Mulighet for å spise ute, og veldig mye lekeapparater til barna i området. Rimelig også Brygga restaurant i Høvåg er også noe i samme duren. Veldig fin plass om man vil oppleve sørlandsk skjærgårdsidyll Anonymous poster hash: 2d30a...918 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 7. juli 2014 #5 Del Skrevet 7. juli 2014 Frk Larsen! Jeg elsker det stedet. En stilig retoro cafè/restaurant/bar/nattklubb! Barnevennlig er det der også, på dagtid vel og merke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Booker Skrevet 7. juli 2014 #6 Del Skrevet 7. juli 2014 Herlig! Takk for tips. Jeg er litt lost, men vi bor i sentrum. Ligger det i sentrum? Utkanten av sentrum, men verdt å ta turen der! Går busser dit (: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosahelikopter Skrevet 7. juli 2014 #7 Del Skrevet 7. juli 2014 Amigos. Man kan spille bordspill, barn kan.få tegnesaker. Og veldig god meksikansk mat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IKL Skrevet 8. juli 2014 Forfatter #8 Del Skrevet 8. juli 2014 TAkk alle sammen for så gode tips!!! Vi reiser i dag og jeg gleder meg til å teste noe av tipsene herfra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå